![]() |
Citaat:
Het NVA moet nog veel bewijzen, de anderen hebben gewoon bewezen dat ze er niets meer van bakken en verantwoordelijk zijn voor veel zaken die nu verkeerd lopen! Doet het NVA straks niets zullen ze ook maar kortstondig in de belangstelling staan. Tenzij ze gemuilkorfd en onschadelijk worden gemaakt door alle andere snertpartijtjes samen, wat ze nu al proberen. Dan is het gemakkelijk om weer te beweren: ze doen niets. |
Citaat:
Wat men hier aanhaalde over Nederlanders dat die hun taaltje ons hier niet zint, dat vind ik op zich niet zo erg. Daar stoor ik mij eerder aan het feit dat ze hun eigen taal niet kennen. Ze hebben de nijging van alles mannelijk te maken, zelfs hun dochters noemen ze jongens en spreken van," hun hebbe dat gedaan" en dat soort misplaatste taalgebruik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet je uitspraken leren ondersteunen met feiten en argumenten. Dit is niet de kleuterklas. |
Citaat:
Dat zijn de schapen in de kudde, die durven niet meer nadenken voor zichzelf. Alles laten voorkauwen door de broodheren. |
Citaat:
|
Citaat:
Ja ik ben afkomstig van uit de kern van Antwerpen, meer bepaald van het Sint-Andrieskwartier. Antwerser kan nog nauwelijks. Maar ik ben er uiteindelijk gaan lopen wegens niet langer leefbaar. Ik had een garage aan mijn woning waar vier grote auto's binnen konden als er tenminste niemand voor de poort geparkeerd stond. Bij aankomst, eender wanneer, kon ik zelf uren gaan liggen rondtoeren om een plaatsje te vinden, want om weg te gaan komen ze wel slepen maar om binnen te rijden niet. En de keren dat ik van Brasschaat naar huis er zo ongeveer twee uur over deed waren in een week tijd meestal op één hand niet te tellen. Ik deed er minder tijd over om naar de kust te gaan dan naar de Kloosterstraat in Antwerpen. Dan ben ik maar naar de kust gaan wonen en dit nu zo een 18 jaar en in die tijd leer je wel wat. Afwisselend woon ik nu hier aan de kust en/of op zo een 40 km van Rome en ik moet zeggen dat bevalt mij uitermate goed. Maar ik moet er nog wel aan toevoegen dat mijn schoonfamilie grotendeels West-Vlamingen zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We zullen zien wat NVA gaat waarmaken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga europees ook op Annemans stemmen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be