Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Crimineel Vlaams Blok gemeenteraadslid nummer zoveel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=20164)

TomB 14 september 2004 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Waarempel een wereldschokkende gebeurtenis in vergelijking met de 50 doden die uw moslimidolen vandaag weer de lucht hebben ingeblazen in Irak.
Die linkiewinkies toch met het hun welbekende zin voor relativering.:roll:
Enfin, blij voor hen dat ze weer een wereldschokkend kluifje hebben. Daar kunnen ze tot de volgende verkiezingen aan knabbelen.

Groot gelijk, 't is al bijna zo erg als een dinerke met uw visakaart.

Tacitus 14 september 2004 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Vlaams Blok gemeenteraadslid slaat glas stuk op cafébaas die tussenbeide kwam tijdens caféruzie.

Vlaams Blok gemeenteraadslid Patrick Wissels is betrokken bij een vechtpartij in een café te zonhoven. De fractieleider van het Blok in Zonhoven was vrijdagavond samen met zijn broer op café. De twee kregen een woordenwisseling met een klant. Deze riep de broers een onschuldig grapje toe "Aha, de twee musketiers". Dit was voldoende voor de twee heethoofden om de boel op stelten te zetten.
Tussen de klant en de twee gebroers kwam een gevecht, waarbij de cafébaas tussenbeide kwam. "Wissels nam een glas en sloeg het aan diggelen op mijn hoofd" aldus de cafébaas. "Ik begon meteen fel te bloeden" vervolledigde de cafébaas het verhaal. Daarop liep de cafébaas richting badkamer, maar de twee heethoofdige broers wilden hem zelfs achtervolgen in de privévertrekken. De vrouw van de cafébaas, van Poolse afkomst, probeerde dit te verhinderen en kreeg de volle lading racistische verwijten naar haar hoofd geslingerd.

De cafébaas heeft een gapende wonde van een tiental centimeter en een aantal hectingen.
Hij is echter vooral verbouwereerd over het optreden van het gemeenteraadslid en zijn broer. "Zo iemand is verkozen door het volk en heeft door zijn mandaat een duidelijke voorbeeldfunctiete vervullen. Ik vind het onaanvaardbaar en zal het hier niet bij laten", aldus de cafébaas.

Voorlopig is er nog geen antwoord van Vlaams Blok Limburg te bespeuren. Het enige nieuws van de voorzitter van Vlaams Blok Limburg is dat hij niet op de hoogte is van de feiten. Ondertussen blijft Wissels gewoon zonder sanctie zijn mandaat verder uitvoeren.

Leuk toch die zerotolerantiegasten. Stelletje heethoofden ja!:roll:

Ik stel het verhaal niet in vraag; het klinkt integendeel bepaald realistisch (er zijn nog vergelijkbare feiten), maar je moet inderdaad wel je bron vermelden.

Pietje 14 september 2004 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Ik stel het verhaal niet in vraag; het klinkt integendeel bepaald realistisch (er zijn nog vergelijkbare feiten), maar je moet inderdaad wel je bron vermelden.

8) Het Belang Van Limburg

Tacitus 14 september 2004 14:24

Er is kennelijk wel een bron, mijn excuses. Natuurlijk moet je ook de datum en de auteur van het artikel citeren om correct te zijn.
Dan kan men u niet op de vorm aanvallen, maar MOET men wel op de inhoud reageren (wat men liever niet doet natuurlijk).

bruut geweld 14 september 2004 14:27

tja, dat blok met zijn nieuw fatsoenlijk imago...

vrouw wat bijbonken
cafegangers doodschieten
drugs dealen
ander vrouw haar hondje wurgen
cafebaas met glas op het hoofd slaan

het is toch "wat scherpjes", het wil maar niet vlotten he.

EIGEN CRIMINELEN EERST !!! ALTIJD EN OVERAL ....:lol: WIJ SLAAN, TERWIJL U ZEGT.. musketier ?

(ik kan de woede wel begrijpen, musketiers spreken frans he, moet een serieuze belediging geweest zijn...;-) )

Dixie 14 september 2004 14:31

zeg zoiets is wekelijkse kost caferuzies .. aha er is een vlaams blokker bij betrokken dan moet het zeker voorpagina nieuws zijn

bruut geweld 14 september 2004 14:34

vroeger maar klagen dat ge niet genoeg in de media kwam, en nu is het ook weer niet goed.

tiss tiss. blokkertjes zijn ook nooit tevreden

Spolpoel 14 september 2004 14:34

Zeker 47 doden bij bomaanslag op politiebureau Bagdad
Ook tiental doden in Baqubah
...
*Offtopic info*

Jan V.

Nog een geluk voor die 47 dat ze VB-er Patrick Wissels niet tegen het lijf liepen.
Dat zou pas een drama geweest zijn. ;-)
De linkiewinkies kunnen gerust verder slapen ...

ingenious 14 september 2004 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
zeg zoiets is wekelijkse kost caferuzies .. aha er is een vlaams blokker bij betrokken dan moet het zeker voorpagina nieuws zijn

caféruzies zijn idd wekelijkse kost, maar caféruzies met politici zijn toch wel uitzonderlijk.

Tegendradigaard 14 september 2004 14:38

Ik dacht dat Skill slimmer was, maar neen toch niet.

ps : het helpt echt niet hoor. Of het moest zijn dat ge aan openbaar gezamenlijk masturberen een goed gevoel over hebt, dan wens ik U veel genot.

Mag ik de moderators vragen wat dit topic blijft staan in politiek binnenland ? Een topic over de islam werd zonder boe of ba verbannen naar koetjes en kalfjes. Dit is waar dit ook thuishoort volgens mij.

Maar kom doe gerust voort en haal nog wat stemmen binnen voor het Vlaams blok. Lesje nog echt niet geleerd voor de verkiezingen en op 13/6/2004 ?
toen had ge in aanloop van de verkiezingen LOL en ROFLMAO in veelvoud met zulke dingen. Uiteindelijk was het heel zuur op 13/6/2004 remember.

PS 2 : als ge wilt leg ik het jullie uit waarom het niet helpt met zulke dingen hier te zetten. maar zoals gezegd. lach nu maar. Het lachen zal jullie weerom vergaan, volgende verkiezingen.

PS 3 : wat had ik nu weer gezegd met mijnen teller ivm zulke dingen ...

Dixie 14 september 2004 14:39

Citaat:

maar caféruzies met politici zijn toch wel uitzonderlijk
als iemand van een andere partij zoiets voorheeft geraakt dit wel in de doofpot wees gerust

Spolpoel 14 september 2004 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Ik dacht dat Skill slimmer was, maar neen toch niet.

ps : het helpt echt niet hoor. Of het moest zijn dat ge aan openbaar gezamenlijk masturberen een goed gevoel over hebt, dan wens ik U veel genot.

Mag ik de moderators vragen wat dit topic blijft staan in politiek binnenland ? Een topic over de islam werd zonder boe of ba verbannen naar koetjes en kalfjes. Dit is waar dit ook thuishoort volgens mij.

Maar kom doe gerust voort en haal nog wat stemmen binnen voor het Vlaams blok. Lesje nog echt niet geleerd voor de verkiezingen en op 13/6/2004 ?
toen had ge in aanloop van de verkiezingen LOL en ROFLMAO in veelvoud met zulke dingen. Uiteindelijk was het heel zuur op 13/6/2004 remember.

PS 2 : als ge wilt leg ik het jullie uit waarom het niet helpt met zulke dingen hier te zetten. maar zoals gezegd. lach nu maar. Het lachen zal jullie weerom vergaan, volgende verkiezingen.

PS 3 : wat had ik nu weer gezegd met mijnen teller ivm zulke dingen ...

Idd, laat ze gerust verder doen en nog wat meer stemmen binnen halen voor het VB.
Eigenlijk zou het VB hen moeten vergoeden voor hun productieve bijdragen. :-P

bruut geweld 14 september 2004 14:44

tja, het Vb mag idd beginnen vergoeden...

geld hebben die mannen toch genoeg ...

Tegendradigaard 14 september 2004 14:45

Trouwens Skill wil jij echt dat mensen dadelijk uit hun functies worden gezet zonder dat men eventueel zijn verdediging kan hebben ??? Of is dat iets dat alleen moet gebeuren bij het Vlaams Blok ? Men beschuldigt U van iets en hop de partij moet onmiddellijk in het holst van de nacht bijeenkomen en spoedoverleg plegen en U buiten gooien ?
Eist U dit ook voor andere partijen ? En wat als blijkt dat men bvb onschuldig zou zijn later ? (Ik spreek niet over dit geval maar in het algemeen he).

Of is het ook blinde blokhaat die U zulke dingen doet schrijven ? Ik ben beter gewoon Skill van U.

voor de rest kan ik enkel maar en dit voor de 123456789ste keer concluderen dat als de drank is in den man, de wijsheid is in den kan.

Kristof Miele 14 september 2004 14:47

De vele kleingeestige reacties van enkele forumtenoren op dit bericht legt meer over hen bloot dan ze zelf maar vermoeden: bij gebrek aan argumenten op de inhoud van het Vlaams Blok begint men maar over een of ander marginaal feitje. Elke dag moet en zal er een schandaal bij het VB te signaleren zijn. Aangezien dat bijna nooit het geval is en zij hun missie willen volbrengen om zoveel mogelijk mensen ervan te overtuigen dat het VB de duivel in persoon is, worden voortdurend op allerlei linkse sites roddels gesprokkeld.

Worden jullie het nooit beu om één partij te viseren en met dit soort van marginalia jullie linkse strijdmakkers te bevredigen? Die zijn al zo vaak intellectueel (?!)klaargekomen dat elk nieuw orgasme een ontgoocheling dreigt te worden.

Pietje 14 september 2004 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Trouwens Skill wil jij echt dat mensen dadelijk uit hun functies worden gezet zonder dat men eventueel zijn verdediging kan hebben ??? Of is dat iets dat alleen moet gebeuren bij het Vlaams Blok ? Men beschuldigt U van iets en hop de partij moet onmiddellijk in het holst van de nacht bijeenkomen en spoedoverleg plegen en U buiten gooien ?
Eist U dit ook voor andere partijen ? En wat als blijkt dat men bvb onschuldig zou zijn later ? (Ik spreek niet over dit geval maar in het algemeen he).

Of is het ook blinde blokhaat die U zulke dingen doet schrijven ? Ik ben beter gewoon Skill van U.

voor de rest kan ik enkel maar en dit voor de 123456789ste keer concluderen dat als de drank is in den man, de wijsheid is in den kan.

Blokmandatarissen zitten met een alcoholprobleem ???? Ik dacht dat het blok, zo gekant is tegen drugs 8)

TomB 14 september 2004 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie

Misschien is dat bij u wekelijkse kost, bij de fatsoenlijke mensen gebeurt dat niet.

Tegendradigaard 14 september 2004 14:51

en dan nog een vraag : als het Vlaams Blok die mens aanhoort en zou vinden dat hij in fout is en hem buitenzwiert wat dan ? Is dan het Vlaams Blok plots de partij met het hoogste morele standpunt van alle partijen, Skill ? Ga je dan zeggen : zie eens wat een goede partij dat is want die gooien hun criminelen buiten. (kan je niet van alle partijen zeggen he)

Beter ne keer het interview herlezen van de vader van de vermoorde jongeman in Sint Gillis Waas. Hallucinant leesvoer voor de blokbashers...

Tegendradigaard 14 september 2004 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Blokmandatarissen zitten met een alcoholprobleem ???? Ik dacht dat het blok, zo gekant is tegen drugs 8)

zo zie je maar Pietje dat je er niks van kent he.

De verborgen agenda he ...je weet wel

bruut geweld 14 september 2004 14:55

nee, dan is het Vlaams Blok de partij met het grootst aantal geweldplegers onders zijn mandatarissen. ook proportioneel gezien.

De jongeman waarover u refereert werd bij mijn weten NIET door een politicus van een andere partij gedood he...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be