![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is kennelijk wel een bron, mijn excuses. Natuurlijk moet je ook de datum en de auteur van het artikel citeren om correct te zijn.
Dan kan men u niet op de vorm aanvallen, maar MOET men wel op de inhoud reageren (wat men liever niet doet natuurlijk). |
tja, dat blok met zijn nieuw fatsoenlijk imago...
vrouw wat bijbonken cafegangers doodschieten drugs dealen ander vrouw haar hondje wurgen cafebaas met glas op het hoofd slaan het is toch "wat scherpjes", het wil maar niet vlotten he. EIGEN CRIMINELEN EERST !!! ALTIJD EN OVERAL ....:lol: WIJ SLAAN, TERWIJL U ZEGT.. musketier ? (ik kan de woede wel begrijpen, musketiers spreken frans he, moet een serieuze belediging geweest zijn...;-) ) |
zeg zoiets is wekelijkse kost caferuzies .. aha er is een vlaams blokker bij betrokken dan moet het zeker voorpagina nieuws zijn
|
vroeger maar klagen dat ge niet genoeg in de media kwam, en nu is het ook weer niet goed.
tiss tiss. blokkertjes zijn ook nooit tevreden |
Zeker 47 doden bij bomaanslag op politiebureau Bagdad
Ook tiental doden in Baqubah ![]() *Offtopic info* Jan V. Nog een geluk voor die 47 dat ze VB-er Patrick Wissels niet tegen het lijf liepen. Dat zou pas een drama geweest zijn. ;-) De linkiewinkies kunnen gerust verder slapen ... |
Citaat:
|
Ik dacht dat Skill slimmer was, maar neen toch niet.
ps : het helpt echt niet hoor. Of het moest zijn dat ge aan openbaar gezamenlijk masturberen een goed gevoel over hebt, dan wens ik U veel genot. Mag ik de moderators vragen wat dit topic blijft staan in politiek binnenland ? Een topic over de islam werd zonder boe of ba verbannen naar koetjes en kalfjes. Dit is waar dit ook thuishoort volgens mij. Maar kom doe gerust voort en haal nog wat stemmen binnen voor het Vlaams blok. Lesje nog echt niet geleerd voor de verkiezingen en op 13/6/2004 ? toen had ge in aanloop van de verkiezingen LOL en ROFLMAO in veelvoud met zulke dingen. Uiteindelijk was het heel zuur op 13/6/2004 remember. PS 2 : als ge wilt leg ik het jullie uit waarom het niet helpt met zulke dingen hier te zetten. maar zoals gezegd. lach nu maar. Het lachen zal jullie weerom vergaan, volgende verkiezingen. PS 3 : wat had ik nu weer gezegd met mijnen teller ivm zulke dingen ... |
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk zou het VB hen moeten vergoeden voor hun productieve bijdragen. :-P |
tja, het Vb mag idd beginnen vergoeden...
geld hebben die mannen toch genoeg ... |
Trouwens Skill wil jij echt dat mensen dadelijk uit hun functies worden gezet zonder dat men eventueel zijn verdediging kan hebben ??? Of is dat iets dat alleen moet gebeuren bij het Vlaams Blok ? Men beschuldigt U van iets en hop de partij moet onmiddellijk in het holst van de nacht bijeenkomen en spoedoverleg plegen en U buiten gooien ?
Eist U dit ook voor andere partijen ? En wat als blijkt dat men bvb onschuldig zou zijn later ? (Ik spreek niet over dit geval maar in het algemeen he). Of is het ook blinde blokhaat die U zulke dingen doet schrijven ? Ik ben beter gewoon Skill van U. voor de rest kan ik enkel maar en dit voor de 123456789ste keer concluderen dat als de drank is in den man, de wijsheid is in den kan. |
De vele kleingeestige reacties van enkele forumtenoren op dit bericht legt meer over hen bloot dan ze zelf maar vermoeden: bij gebrek aan argumenten op de inhoud van het Vlaams Blok begint men maar over een of ander marginaal feitje. Elke dag moet en zal er een schandaal bij het VB te signaleren zijn. Aangezien dat bijna nooit het geval is en zij hun missie willen volbrengen om zoveel mogelijk mensen ervan te overtuigen dat het VB de duivel in persoon is, worden voortdurend op allerlei linkse sites roddels gesprokkeld.
Worden jullie het nooit beu om één partij te viseren en met dit soort van marginalia jullie linkse strijdmakkers te bevredigen? Die zijn al zo vaak intellectueel (?!)klaargekomen dat elk nieuw orgasme een ontgoocheling dreigt te worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
en dan nog een vraag : als het Vlaams Blok die mens aanhoort en zou vinden dat hij in fout is en hem buitenzwiert wat dan ? Is dan het Vlaams Blok plots de partij met het hoogste morele standpunt van alle partijen, Skill ? Ga je dan zeggen : zie eens wat een goede partij dat is want die gooien hun criminelen buiten. (kan je niet van alle partijen zeggen he)
Beter ne keer het interview herlezen van de vader van de vermoorde jongeman in Sint Gillis Waas. Hallucinant leesvoer voor de blokbashers... |
Citaat:
De verborgen agenda he ...je weet wel |
nee, dan is het Vlaams Blok de partij met het grootst aantal geweldplegers onders zijn mandatarissen. ook proportioneel gezien.
De jongeman waarover u refereert werd bij mijn weten NIET door een politicus van een andere partij gedood he... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be