![]() |
Citaat:
kernwoorden: minister, beïnvloeding. |
Citaat:
Waarom die gasten wel en het meisje niet van school werd gestuurd ware een betere vraag geweest... |
Citaat:
|
Citaat:
- Want je hebt alleen een toekomst met Saint Miche'? - als je sex hebt gehad kun je geen leven meer opbouwen? |
Citaat:
|
Citaat:
Zou er dan tóch sprake zijn geweest van dwang? Van beneveling? En zou het niet héél belangrijk te zijn om dát juist in de doofpot te houden? Wat zou de jeugdgevangenis betekenen voor deze petits riches...? Je durft het toch allemaal niet te denken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Trouwens, de minister is gekend het ten allen tijde op te nemen voor de vrouw. Zeker wanneer die gediscrimineerd wordt. Maar dit is hier niet het geval. Hier worden de jongens gediscrimineerd: omdat één van hen het kind is van een minister. Het is duidelijk: het meisje is: -nog maar 15, een bakvis, daar heb je vaak zoveel last mee. Persoonlijk kan ik echt niet om met bakvissen, omwille van hun onnozele denkwereld. Zie die domme gedragingen van bakvissen tov bv Justin Bieber. -nog erger: ze komt uit een moeilijk milieu, dit maakt haar een bakvis in het kwadraat. Kortom: omwille van de domme gedragingen van een bakvis zijn die jongens in problemen gekomen. Ik schreef het al: ze moesten haar gewoon straal genegeerd hebben. Maar ja, we kunnen niet verwachten dat een 17-jarige jongen zegt tegen een meisje dat bijna ontbloot avance's maakt van: 'fatsoeneer je'. Maar ja, ze zitten in een eliteschool. Hadden zij gedacht dat dergelijke mensen onder hen konden bevinden, maw dit geval is nog maar eens een mooi voorbeeld waarom sommige mensen plachten niet omgaan met bepaalde mensen die van lager niveau zijn. Maar dit wordt steeds moeilijker als alles meer en meer gemengd wordt. |
Wat een non-nieuws is dit eigenlijk? 5 tieners die met een ander tienermeisje van bil gaan (op vrijwillige basis) op een retraite ergens in de Walen. So what? Dat de zoon van een federaal minister een van die tieners is, doet volgens mij niks terzake.
En waarom een heel deel hier lopen te mekkeren over 'doofpot', snap ik al helemaal niet! Er is niks illegaals gebeurd, dus wat dan doofpotoperatie?! En dat Milquet liever niet wil dat dit naar buiten kom, snap ik maar al te goed als ik die dwaze reacties hier lees. Ik stel me trouwens de vraag: als één van jullie kinderen betrokken zou zijn, hoe zouden jullie dan reageren? Lopen rondbazuinen aan iedereen die het horen wil? Of zou je dat ook liever 'verborgen' houden voor vrienden, familie en laat staan vreemden of mensen met te veel vrije tijd die dan maar wat comments posten op fora of krantensites? |
Citaat:
Pyong-Yang is al lang realiteit, maar een duidelijker bewijs was er tot nu toe niet. Er zijn uiteraard de leugens van Milquet in de pers; enkele recente voorbeelden - zo verklaarde ze op Europe 1 dat er 150 moslims uit Belgie in vechten; het parket hield het tevoren in dezelfde week op 250 'gekend'; een pure leugen van een minister op een buitenlandse radiozender - de leugens in verband met de criminaliteit in Brussel die zou gedaald zijn, terwijl het in werkelijkheid het resultaat is van niet-vervolging van druggebruikers De vraag moet gesteld worden in welke mate er andere leugens zijn die niet aan de oppervlakte komen. |
Citaat:
Denk je nu écht dat als er sprake zou zijn van verkrachting, dat de kranten niet lichtjes andere titels op hun frontpagina zouden zetten? 'Zoon federaal minister betrokken bij verkrachtingszaak van minderjarige', bvb... :roll: |
Citaat:
Ik ben blij dat er tenminste nog iemand op een normale, intelligente en beheerste manier redeneert op deze zaak. |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zijn die jongens anders weggestuurd en het meisje niet? Citaat:
Citaat:
Ik zou zelfs beweren dat het dan juist hééééél interessant wordt. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be