![]() |
Citaat:
Een waarheid die lang niet alleen toepasselijk is op seks. |
Citaat:
De ultime liberale vrijheid is naakt op straat lopen, dat is nog geen reden om verkracht te worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Goe bezig makker. :? zandbakcultuur avant la lettre |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is mijnheer soms moslim en meer bepaald van het Wahabitisch Soennisme? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We zijn hier (hoop ik) allemaal oud genoeg om te weten dat er nu eenmaal jonge en ook oudere mannen zijn die hun eigen idee hebben over een vrouw in een extreem sexy outfitje. "indien...dan...enz" : ---> indien kerstmis & pasen op dezelfde dag vallen...dan...enz. |
Citaat:
|
Citaat:
Grapjas van bedenkelijk allooi ! |
Citaat:
Ik heb ook mijn eigen idee over zo'n jonge of minder jonge mannen. :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
maar we mogen niet vergeten dat ... 1) ondanks dat het nooit mag goedgepraat worden soms te begrijpen valt 2) dat er ontzettende grijszone bestaat tussen de kwalificatie ( en het eventueel daaruit vloeiende verdict ) en de werkelijkheid Wat doe nu met zo'n dame _ euheum iemand anders dan ons Maggie _ die 's nachts je slaapkamer binnensluipt en die je opgeilt ? Wel diezelfde dame zou 's anderdaags evenzeer kunnen beweren dat ze niet wou ... dus in feite verkracht is, de nodige vaststellingen laat doen en je vervolgens aanklaagt. In praktijk : Hoe vlugger een vrouw erbij is om aangifte te doen en een arts te raadplegen om de nodige vaststellingen te doen hoe geloofwaardiger haar verhaaltje wordt .... en komt het bijna neer op een omgekeerde bewijslast. btw 't Schijnt zelfs dat dat tot 15 jaar na datum kan ... maar dan zal je met zeer sterke argumenten of bewijzen dienen af te komen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be