Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Nieuwe metrolijn: Brussel bost BDW (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201886)

Leopold de halve 9 mei 2014 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 7131870)
fantastisch !!!
wil je dat wat concreter uitleggen ?

Dit forum is nog leuker dan het rariteitenkabinet op de foor. Niet te geloven dat er zulke idioten zijn.

Concreet wil dat dus zeggen dat je afstapt van de metro in halte Waelhem en dan tram 7 pakt naar Docks. Maximum 7 minuten wachten en dan 6 minuten reizen. Simpeler kan ik het echt niet maken.

https://www.google.be/maps/dir/50.87...m3!1m0!1m0!3e2

Cheminot 9 mei 2014 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leopold de halve (Bericht 7131878)
Zeg Cheminot, heb jij die nick gekozen omdat je een spoorwegarbeider bent (geweest)? Dan heb jij genoeg geprofiteerd van de staat om nu met het schaamrood op je wangen terug onder je steen te kruipen.

Niks meer dan mijn bijnaam in m'n studententijd...

Voor iemand die openlijk blij is met een profetariaat heb je wel veel praat over anderen.

Leopold de halve 9 mei 2014 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot (Bericht 7131920)
Niks meer dan mijn bijnaam in m'n studententijd...

Voor iemand die openlijk blij is met een profetariaat heb je wel veel praat over anderen.

Die studententijd? Ik wist niet dat ze al bijnamen gaven in de lagere school. En waar lees jij dat ik blij ben met profitariaat? Neem je fantasie niet voor werkelijkheid prutserke, ook niet over al dat geld dat zo gezegd van Vlaanderen naar Brussel zou gaan.

Cheminot 9 mei 2014 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leopold de halve (Bericht 7131963)
Die studententijd? Ik wist niet dat ze al bijnamen gaven in de lagere school. En waar lees jij dat ik blij ben met profitariaat? Neem je fantasie niet voor werkelijkheid prutserke, ook niet over al dat geld dat zo gezegd van Vlaanderen naar Brussel zou gaan.

Maar grote jongen toch, daarom dat Brussel altijd meer en meer geld moet krijgen? Mijn honden hebben geleerd om niet in de hand te bijten die ze voedt, bij jouw is dat nog iets moeilijker blijkbaar.

Leopold de halve 9 mei 2014 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot (Bericht 7131967)
Maar grote jongen toch, daarom dat Brussel altijd meer en meer geld moet krijgen? Mijn honden hebben geleerd om niet in de hand te bijten die ze voedt, bij jouw is dat nog iets moeilijker blijkbaar.

Lach en ga deemoedig verder, ik moet jou rotte eten niet. Ik heb medelijden met jou honden.

Athelas 9 mei 2014 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leopold de halve (Bericht 7131291)
Wij smeken, jullie betalen. Prima deal. Wie is de domste dan?

Lol, en wie denk je dat die metrolijnen en buslijnen in en uit Brussel gebruiken, denk je?

Precies of wij hebben daar niets aan :-) Kleine bijdrage om niet in Brussel te hoeven wonen maar wel de mooie lonen te genieten die de werkgevers daar uitbetalen.

Leopold de halve 9 mei 2014 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Athelas (Bericht 7131999)
Lol, en wie denk je dat die metrolijnen en buslijnen in en uit Brussel gebruiken, denk je?

Precies of wij hebben daar niets aan :-) Kleine bijdrage om niet in Brussel te hoeven wonen maar wel de mooie lonen te genieten die de werkgevers daar uitbetalen.

Voil�*, jij hebt het tenminste begrepen. Als er geld komt naar Brussel van uit de federale kas, Vlaanderen of Europa dan is dat enkel en alleen omdat de burgers die dat geld betalen er ook iets voor terug krijgen. Zo werkt dat in onderhandelingen. Vergeet niet dat Vlaanderen en Europa er zelf voor gekozen hebben om van Brussel hun hoofdstad te maken. Dank u voor deze opheldering, als ik het zelf zou gezegd hebben zou men het niet hebben aangenomen.

Respect,
Leo Demi

Cheminot 9 mei 2014 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leopold de halve (Bericht 7131974)
Lach en ga deemoedig verder, ik moet jou rotte eten niet. Ik heb medelijden met jou honden.

Goed om te weten...

Boduo 9 mei 2014 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leopold de halve (Bericht 7132008)
Voil�*, jij hebt het tenminste begrepen. Als er geld komt naar Brussel van uit de federale kas, Vlaanderen of Europa dan is dat enkel en alleen omdat de burgers die dat geld betalen er ook iets voor terug krijgen. Zo werkt dat in onderhandelingen. Vergeet niet dat Vlaanderen en Europa er zelf voor gekozen hebben om van Brussel hun hoofdstad te maken. Dank u voor deze opheldering, als ik het zelf zou gezegd hebben zou men het niet hebben aangenomen.

Respect,
Leo Demi

Vlaanderen ervoor gekozen ???
Wanneer ???

Leopold de halve 9 mei 2014 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 7132019)
Vlaanderen ervoor gekozen ???
Wanneer ???

Als ik me niet vergis na de vierde staatshervorming (Sint-Michielsakkorden) tesamen met de splitsing van de provincie Brabant. Wallonië koos Namen als hoofdstad en was heel verontwaardigd dat Vlaanderen voor Brussel had gekozen. Het Martelarenplein werd gerenoveerd en het Vlaams Parlement kreeg er zijn zetel.

Het Verzet 9 mei 2014 11:32

Hahaha, Brussel. Ik moet er alle dagen zijn om te werken, ben ik content da'k er niet moet wonen ook. Als ge nu nekeer van ne vuile nest spreekt.

Trouwens, veel plezier met uw nieuwe metrolijn.

Vrijheideerst 9 mei 2014 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 7131712)
Tegelijk staan er verschillende mega-commerciële centra in de bouwstijgers van Noord Brussel en de noordrand, maar deze noordlijn komt zelfs niet in de buurt van één ervan.

Bruno De Lulle op mobiliteit... :roll:

We zien wat zo'n anti-autobeleid ons in de praktijk biedt: lange files, overdreven dure ondergrondse parkings, zich moeien met privé-parkeerplaatsen, overal zone 30 behalve voor trams met hun lange remweg en te pas en te onpas bovengrondse parkeerplaatsen laten verdwijnen (wat mag, maar ze worden nooit gecompenseerd).

Prachtig voorbeeld, Eberhard LeWallon.

Boduo 9 mei 2014 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leopold de halve (Bericht 7131886)
Dit forum is nog leuker dan het rariteitenkabinet op de foor. Niet te geloven dat er zulke idioten zijn.

Concreet wil dat dus zeggen dat je afstapt van de metro in halte Waelhem en dan tram 7 pakt naar Docks. Maximum 7 minuten wachten en dan 6 minuten reizen. Simpeler kan ik het echt niet maken.

Maar ventje toch !
Het is leuk vast te stellen dat een knul uit Brussel zich zo laat belachelijk maken door te antwoorden op deze idiote vraag !
P.S. Die metrolijn komt er over +/- 10 jaar...

:rofl::rofl::rofl:

Eberhard Leclerc 9 mei 2014 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 7132176)

Wanneer komt er die metrolijn van BDW?

Of moeten die daar in Antwerpen nog 100 jaar met de bus?

frank1234 9 mei 2014 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leopold de halve (Bericht 7131886)

voor 1.2 km ?
dan ben ik sneller te voet

Leopold de halve 9 mei 2014 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 7132176)
Maar ventje toch !
Het is leuk vast te stellen dat een knul uit Brussel zich zo laat belachelijk maken door te antwoorden op deze idiote vraag !

:rofl::rofl::rofl:

Ach man, en nu weet iedereen hier dat je een klootzak bent.

Cheminot 9 mei 2014 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7132260)

Laten we zeggen dat deze metrolijn al decennialang gepland is en nog zeker 10 jaar op zich laat wachten. Wat een toonbeeld voor de rest van het land.

Boduo 9 mei 2014 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7132260)

In A'pen is er niet een échte behoefte aan een metrolijk.
De recente geschiedenis bewees dat.

Boduo 9 mei 2014 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leopold de halve (Bericht 7132405)
Ach man, en nu weet iedereen hier dat je een klootzak bent.

Ik ben hier sedert 2005.
Iedereen wéét hier dat ik géén kl..ben.
Alleen jij denkt (?) dat .
Puber !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be