![]() |
Citaat:
Concreet wil dat dus zeggen dat je afstapt van de metro in halte Waelhem en dan tram 7 pakt naar Docks. Maximum 7 minuten wachten en dan 6 minuten reizen. Simpeler kan ik het echt niet maken. https://www.google.be/maps/dir/50.87...m3!1m0!1m0!3e2 |
Citaat:
Voor iemand die openlijk blij is met een profetariaat heb je wel veel praat over anderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Precies of wij hebben daar niets aan :-) Kleine bijdrage om niet in Brussel te hoeven wonen maar wel de mooie lonen te genieten die de werkgevers daar uitbetalen. |
Citaat:
Respect, Leo Demi |
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer ??? |
Citaat:
|
Hahaha, Brussel. Ik moet er alle dagen zijn om te werken, ben ik content da'k er niet moet wonen ook. Als ge nu nekeer van ne vuile nest spreekt.
Trouwens, veel plezier met uw nieuwe metrolijn. |
Citaat:
We zien wat zo'n anti-autobeleid ons in de praktijk biedt: lange files, overdreven dure ondergrondse parkings, zich moeien met privé-parkeerplaatsen, overal zone 30 behalve voor trams met hun lange remweg en te pas en te onpas bovengrondse parkeerplaatsen laten verdwijnen (wat mag, maar ze worden nooit gecompenseerd). Prachtig voorbeeld, Eberhard LeWallon. |
Citaat:
Het is leuk vast te stellen dat een knul uit Brussel zich zo laat belachelijk maken door te antwoorden op deze idiote vraag ! P.S. Die metrolijn komt er over +/- 10 jaar... :rofl::rofl::rofl: |
Citaat:
Of moeten die daar in Antwerpen nog 100 jaar met de bus? |
Citaat:
dan ben ik sneller te voet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De recente geschiedenis bewees dat. |
Citaat:
Iedereen wéét hier dat ik géén kl..ben. Alleen jij denkt (?) dat . Puber ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be