![]() |
Citaat:
Maar ik ben een geduldig man, een beroepsvereiste zeg maar. |
Citaat:
Zo is het soms ook verstandig om gewoon voor jezelf te concluderen dat iemand geen antwoord heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
En dit is trouwens een vraag die je in alle landen mag gaan stellen. Klagen en zagen over negatieve veranderingen in hun maatschappij maar vooral geen strobreed in de weg leggen van diegenen die ervoor verantwoordelijk zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit in tegenstelling tot PS enz die een nieuw soort kiesvee, om het even wie, nodig heeft om aan de macht te blijven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gesteld dat het waar is dat het gemeentebestuur die beslissing ooit heeft genomen (een bewijs zullen we ook nu niet krijgen...), dan zou dit alleen gelden voor het gemeentelijk onderwijs. Behoren alle Anderlechtse scholen tot het gemeentelijk net? "Neen Jack." Valt het verhaal weer door de mand? "Ja Jack" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Antwerpen heeft haar portie islamistische infiltratie ook al, men denke aan de Blokkendoos. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij zal het ook van "een kennis" hebben...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ondertussen al geruime tijd Cameron, en ik heb toch ook nog geen concrete maatregelen gezien. |
Citaat:
Maar amaai, in vergelijking was Molenbeek in Brussel een soort van luxe stadsdeel. Ten zeerste te vermijden stad. Ben ook nooit meer terug geweest later. Heeft niets te maken met racisme, zeker gezien ik zelf in een uiterst multicul gerichte maatschappij woon. Het is gewoon onveilig door bendes krimineel uitschot in de hele stad en gedurende zowel de dag als de avond en nacht. De plaats is het beste bewijs van de mislukking van multicul experimenten in W. Europa. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be