![]() |
Citaat:
Een blanke zal er in China nooit bijhoren, hoe goed geintegreerd ook. Een blanke zal er in India nooit bijhoren, hoe goed geintegreerd ook. Een blanke zal er in Zandbakistan nooit bijhoren, hoe goed geintegreerd ook. Die hebben daarvoor allemaal geen partij nodig. Misschien 's je blik verruimen en de wereld intrekken in plaats van dat enggeestige vlaamsche kikvorsperspektief. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan gaat men vast acties ondernemen omdat die blanke migranten spijtig genoeg teveel sociale achterstelling kennen neem ik aan? |
Citaat:
Containerbegrip verbruining: - islam - witte vlucht (verkleinen van de habitat van de witte mensen; soort zoekt soort) - verdomming van onze maatschappij - kostprijs immigratie is onbetaalbaar geworden - importeren van armoede - een lagere verkoop van zonnecrèmes in onze steden - een rampzalig asiel- en immigratiebeleid - haten van eigen soort is tegenwoordig een must - overlast - overbevolking - misdaad - radicalisering - een nieuw godsdienstig juk - ... Alleen de schrijver kan verduidelijken wat hij juist bedoelt met verbruining. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.kifkif.be/actua/de-verhou...va-en-de-islam Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben er wel voor gezorgd dat de kleur van de islam in de positieve sfeer hangt. Alhoewel ik nog weinig groen zie bij de groenen. De boomplanters (positief) importeren vooral graag woestijnvormers.... Begrijpe wie begrijpen kan. |
Onze Lorre ging anders toch bomen planten in Libië? :)
|
Citaat:
Mensen bedreigen is dat wél. Moet het nog duidelijker? |
Citaat:
En ter info: hetzelfde vraag ik me af over die kleuters van De Blokkendoos. |
Citaat:
Zwarte of bruine mag blijkbaar niet, neger was ook al een beetje teveel van het goede... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be