Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   NSV haalt veto uit de rekken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=2024)

Godfried 21 februari 2003 02:53

Dat extreem-links prutsblaadje VETO wordt gefinancierd met MIJN belastinggeld. IK behoud mij dus het recht voor om met die Veto's mijn gat af te kuisen, vuurke-stook te spelen of de handelaars in oud papier te steunen.

S. 21 februari 2003 07:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Dat extreem-links prutsblaadje VETO wordt gefinancierd met MIJN belastinggeld. IK behoud mij dus het recht voor om met die Veto's mijn gat af te kuisen, vuurke-stook te spelen of de handelaars in oud papier te steunen.

U kent blijkbaar de politieke kleur van VETO. Ongetwijfeld kan U hieronder dan ook citaten zetten die aantonen dat VETO even extreem-links is als pakweg de PVDA.

Kotsmos 21 februari 2003 11:36

Citaat:

VETO komt van ieders belastingsgeld, wat iedereen het recht geeft het te lezen, en u dus het recht ontneemt hen dat te verhinderen.

Godfried 21 februari 2003 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.
Citaat:

U kent blijkbaar de politieke kleur van VETO. Ongetwijfeld kan U hieronder dan ook citaten zetten die aantonen dat VETO even extreem-links is als pakweg de PVDA.

Een cartoon van Moeder Theresa die de paus pijpt. Is dat voldoende vuiligheid voor u? Dat blad is een schandvlek op het Leuvense studentenleven. Men moest onmiddellijk de geldkraan dichtdraaien.

Kotsmos 21 februari 2003 12:17

Moest van u of moest volgens bepaalde vooraf opgestelde regels?

Godfried 21 februari 2003 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
Moest van u of moest volgens bepaalde vooraf opgestelde regels?

Het is een een aanfluiting van het katholieke karakter van de universiteit. De kardinaal had toen onmiddellijk moeten ingrijpen. Maar ja, als het van Danneels moet komen, kunt ge nog wachten tot met Sint-Juttemis.

Kotsmos 21 februari 2003 12:43

En ik maar denken dat VETO onafhankelijk was. Ga je Schamper ook uit de rekken halen vanwege hun niet aflatende kritiek op het beleid van de RUG?

bartje 21 februari 2003 12:46

En waarschijnlijk moeten volgens hem ook de holebimagazines zoals Zizo of Uitkomst ook uit de rekken gehaald worden???

Kotsmos 21 februari 2003 12:50

uiteraard
vies manneke!

bartje 21 februari 2003 12:53

Ah dan moet Playboy, Ché en nog meer van dat ook verboden worden hé. Komaan zeg, wat een zielige zuperzielige mentaliteit.

In Uitkomst en Zizo staat niet wat je denkt hoor! Interessante gesprekken, nieuwtjes, info, ...

Kotsmos 21 februari 2003 13:06

gesprekken met vieze, tegennatuurlijk mensen :)
Ik ga ook homofoob worden, bespaart mij een hoop tijd in discussies!

LEFTeau 21 februari 2003 13:12

die mensen doen alleen maar vieze dinges in uwen kop hoor, omda gij uwen "mental picture" nie kunt uitschakelen of een vettige fantasie hebt moet ge anderen nie be / veroordelen

Kotsmos 21 februari 2003 13:16

mental picture mental picture! De Waarheid komt dichter in de buurt! Allemaal tegen de muur zeg ik u!

bartje 21 februari 2003 13:22

Citaat:

gesprekken met vieze, tegennatuurlijk mensen :)
Ik ga ook homofoob worden, bespaart mij een hoop tijd in discussies!

Allé bewijs dan maar eens dat ze vies en tegennatuurlijk zijn. En by the way de gesprekken zijn niet steeds met holebi's hoor, evengoed met hetero's.

S. 21 februari 2003 13:31

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.
Citaat:

Een cartoon van Moeder Theresa die de paus pijpt. Is dat voldoende vuiligheid voor u? Dat blad is een schandvlek op het Leuvense studentenleven. Men moest onmiddellijk de geldkraan dichtdraaien.

Inderdaad, extreem-links heeft een afkeer van alles wat religieus is. Kijk maar naar de PVDA, die in zee gaat met... het AEL!

Komaan, ge zult toch iets harder moeten proberen hoor. Lachen met de paus doet iedereen. Dus nogmaals mijn vraag: Waar is VETO juist extreem-links? En moesten ze extreem-links zijn, is dat dan een reden om dit geliefde studentenblad uit de rekken te halen?

Kotsmos 21 februari 2003 13:31

sigh
bartje
man toch
heb ik daarvoor vorige week zoveel van mijn kostbare tijd gestoken in het afbreken van Radicaal Rechts en andere nitwits in hun zielige pogingen om homofilie af te doen als iets vies en tegennatuurlijk?
Jullie reacties kunnen twee dingen betekenen
1)sarcasme werkt niet op internet
2)jullie zijn dom

TWATS!

en alle marokkanen stinken en de slavernij moet terug ingevoerd worden!

vlaanderen72 21 februari 2003 13:54

Citaat:

Citaat:

VETO komt van ieders belastingsgeld, wat iedereen het recht geeft het te lezen, en u dus het recht ontneemt hen dat te verhinderen.

Inderdaad ook van mijn belastingeld,ik geef godfried gelijk. :wink:
Dus veto moet men laten liggen en het blok word zomaar wetelijk doodgezwegen?! 8O
Toch raar die verdraagzaamheid. :roll:

Kotsmos 21 februari 2003 13:56

Het Blok mag toch foldertjes in ieders bus steken? Met MIJN belastingsgeld, verdomme!

vlaanderen72 21 februari 2003 14:01

Aja tuurlijk dat :wink: ,vuile linkse blaadjes in mijn bus,en mooie rechtse geleerde blaadjes in jouw bus. :D

Kotsmos 21 februari 2003 14:02

Veto wordt niet huis-aan-huis bedeeld.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be