![]() |
Dat extreem-links prutsblaadje VETO wordt gefinancierd met MIJN belastinggeld. IK behoud mij dus het recht voor om met die Veto's mijn gat af te kuisen, vuurke-stook te spelen of de handelaars in oud papier te steunen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moest van u of moest volgens bepaalde vooraf opgestelde regels?
|
Citaat:
|
En ik maar denken dat VETO onafhankelijk was. Ga je Schamper ook uit de rekken halen vanwege hun niet aflatende kritiek op het beleid van de RUG?
|
En waarschijnlijk moeten volgens hem ook de holebimagazines zoals Zizo of Uitkomst ook uit de rekken gehaald worden???
|
uiteraard
vies manneke! |
Ah dan moet Playboy, Ché en nog meer van dat ook verboden worden hé. Komaan zeg, wat een zielige zuperzielige mentaliteit.
In Uitkomst en Zizo staat niet wat je denkt hoor! Interessante gesprekken, nieuwtjes, info, ... |
gesprekken met vieze, tegennatuurlijk mensen :)
Ik ga ook homofoob worden, bespaart mij een hoop tijd in discussies! |
die mensen doen alleen maar vieze dinges in uwen kop hoor, omda gij uwen "mental picture" nie kunt uitschakelen of een vettige fantasie hebt moet ge anderen nie be / veroordelen
|
mental picture mental picture! De Waarheid komt dichter in de buurt! Allemaal tegen de muur zeg ik u!
|
Citaat:
|
Citaat:
Komaan, ge zult toch iets harder moeten proberen hoor. Lachen met de paus doet iedereen. Dus nogmaals mijn vraag: Waar is VETO juist extreem-links? En moesten ze extreem-links zijn, is dat dan een reden om dit geliefde studentenblad uit de rekken te halen? |
sigh
bartje man toch heb ik daarvoor vorige week zoveel van mijn kostbare tijd gestoken in het afbreken van Radicaal Rechts en andere nitwits in hun zielige pogingen om homofilie af te doen als iets vies en tegennatuurlijk? Jullie reacties kunnen twee dingen betekenen 1)sarcasme werkt niet op internet 2)jullie zijn dom TWATS! en alle marokkanen stinken en de slavernij moet terug ingevoerd worden! |
Citaat:
Dus veto moet men laten liggen en het blok word zomaar wetelijk doodgezwegen?! 8O Toch raar die verdraagzaamheid. :roll: |
Het Blok mag toch foldertjes in ieders bus steken? Met MIJN belastingsgeld, verdomme!
|
Aja tuurlijk dat :wink: ,vuile linkse blaadjes in mijn bus,en mooie rechtse geleerde blaadjes in jouw bus. :D
|
Veto wordt niet huis-aan-huis bedeeld.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be