![]() |
Citaat:
De dokter raadde me een vruchtwaterpunctie aan, maar ik wou dat niet. Maar omdat de nekplooimeting niet zo goed was, heb ik toch een punctie laten doen, en gelukkig was alles in orde. Wel heel vervelend dat je die uitslag pas in de 20e week kreeg.... ik zou niet geweten hebben wat te doen als er toch iets ernstigs mis was geweest. Ik geloof dat ze dat nu wel al eerder in de zwangerschap kunnen vaststellen. |
Citaat:
Ik heb jou nooit gezien in die threads over Israël en met jou nooit een "aanvaring" gehad, dus waar haal je het vandaan om mij van "jodenbashen" te beschuldigen? Ik zou me heel omstandig kunnen verdedigen, en dat wil ik ook best, voor de zoveelste keer, nog eens doen, maar dan moet ik wel eerst weten dat je niet, net zoals die anderen, alles van tafel veegt als "onzin", "leugens" en "bullshit". |
de 20e week das bijna 5 maanden al .. brrrrr!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"bembem" is wat ik nogal eens zeg als ik iets doe zoals tijdens het wegzetten van het vaatwerk na de afwas -> dan plaats ik bvb. een mok of een kom terug in de kast al "bem! bem!" zeggende, en ik kwam die dag inspiratie tekort, lol |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Ik ben even kritisch over Saoedi-Arabië, maar niemand noemt me daarom een "moslimhater". |
Citaat:
|
Citaat:
Ach, 't is geen geheim, hé: 2, een schattig kattinnetje en een moddervette kater |
Citaat:
|
Gipsy Kings:
Bem, Bem, Maria Lyrics "Bem, Bem, Maria" was written by Baliardo, Tonino / Baliardo, Maurice / Bouchikhi, Jalhoul / Reyes, Paul / Reyes, Nicolas / Baliardo, Jacques / Reyes, Andre. No te vallas Muer mia Tu no me dejas Tu no te vallas Igual que una chiquitana No te vallas Muer mia Tu no me dejas Tu no te vallas Tu acerca a l'abandono Bem bem bem Maria Te quiero bem bem bem Bem bem bem Maria Te quiero bem bem bem Bem bem bem Maria Te quiero bem bem bem Bem bem bem Maria Te quiero bem Cambia, cambia Ay desir gajar me Y esa precisa a retirarme Igual que una chiquitana Bem bem bem Maria Te quiero bem bem bem Bem bem bem Maria Te quiero bem bem bem Bem bem bem Maria Te quiero bem bem bem Bem bem bem Maria Te quiero bem Read more: Gipsy Kings - Bem, Bem, Maria Lyrics | MetroLyrics http://www.youtube.com/watch?v=CqusDWoIYLE&feature=kp ****************************** Bem bem is Portugees voor: goed goed |
Citaat:
|
Ik gaan dodokes doen
|
Citaat:
|
Het nachtcafé |
Citaat:
|
Knap hier, maar eerst koffieke maken, boke smeren en eike eten.
Tot binnen kwartiertje. |
Ik voel mij wel opperbaas als kaaskop tussen alle Vlamingen..
|
Citaat:
Knap hier?????? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be