![]() |
Citaat:
Zou op de werkvloer de hoeveelheid alcohol in het bloed van sommige werknemers geen groter veiligheidsrisico zijn dan suikerspiegel van moslims tijdens de ramadan? |
Citaat:
- tekort aan slaap (begin er maar aan in juli: eten na zonsondergang, neuken, slapen en ontbijten allemaal voordat de zon terug opgaat..... hoeveel uren slaap denk je te hebben?) - wegens niet eten overdag, te lage suikerspiegel met gebrek aan concentratie zeker in de namiddag - Kent U één bedrijf waar mensen dronken mogen komen werken? Ik niet. |
"Werknemers dagelijks bloed laten trekken"
Zo'n zaken beweren zonder met de ogen te knipperen... Maar we mogen daar niet mee lachen en dan zijn ze nog verbaasd dat hun clubje leegloopt... |
Citaat:
|
Behalve een bloedtest misschien ook nog een oog- en een gehoortest.
Nu we toch bezig zijn... |
Een dierenarts-keurder die ik ken heeft mij ooit gezegd dat zijn de enige blanke was op de werkvloer (slachthuis)...
Zou De Winter misschien pleiten voor het vergetarisme? |
Citaat:
|
Citaat:
Kwestie van veiligheid. |
Citaat:
Maar het is niet omdat sommigen het verbod op dronkenschap op het werk overtreden, dat men dan maar ineens de mensen die ramadannen moet toelaten om ongeschikt (vermoeid/suikergehalte/etc...) op het werk te komen. Niet vergeten dat in de islamitische paradijzen het leven gewoon wordt omgedraaid, maar hier niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Doe iets aan die obsessie van u, heel uw wereldbeeld staat in functie van die stoornis. |
Citaat:
Halalslachters zijn verplicht moslim, of jij dat nu wil negeren of niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op't werk zit mijn haar zit onder een haarnet en stootpet. Dat zijn nu eenmaal de voorschriften. Eigenaardig dat de enige personen die er wel heisa rond gemaakt hebben.... |
Citaat:
Het is echt een stoornis. |
Gezien de helft van de allochtonen het secundair onderwijs zonder diploma verlaat is de kans wellicht groot dat je ze vooral in slecht betaalde, laaggeschoolde jobs aantreft.
Samen met laaggeschoolde Vlamingen. |
Volgens het aantal voorkeurstemmen v. Maggie is het duidelijk: we willen minder "bruintjes" maar misschien, als er daar behoefte aan is: (een klein beetje) meer zwartjes. Die werken en zijn (bijna) nooit ambetant.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be