![]() |
|
Citaat:
|
Levensgevaarlijke Spaanse griep tot leven gewekt
Eigenlijk verdient die griep een eigen draad maar 'k ben te lui...:-( Citaat:
Citaat:
Hoeveel van die dingen zijn er al uitgebroken? Wat was de bedoeling van deze wetenschapper? De explosief groeiende overbevolking terugbrengen naar aanvaardbare normen? 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk niet dat een virus "tot leven gewekt" kan worden.
Maar allé we verstaan wat ze willen zeggen. Ze hebben met de genen van een griepvirus zitten knoeien tot het gelijkaardig is aan dat van de Spaanse griep. Maar een minimum aan juistheid in een reportage zal wel teveel gevraagd zijn. Het is wel goed dat ze met virusgenetica knoeien met als doel ze onschadelijk te maken, maar dit is echt wel onverantwoordelijk en levert volgens mij niets speciaal op van kennis buiten "yes, we can". |
Citaat:
Wat gebeurt er morgen? Haal ik de 11.000 voor het zover is? Of loopt het weer af met een sisser zoals het einde van de wereld volgens de Maya's? |
Onmiddellijk na de instorting volgt dan een nieuwe big bang.
Binnen 14 miljard jaar lachen we er mee. |
Ik zit hier vol ongeduld te wachten ...
Is het de moeite iets te doen vandaag? Of verdwijnt mijn slaapkamer en dan natuurlijk net nadat ik ze gekuist heb? Wat te doen? Wat te doen? |
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel van de ziektes zijn er niet uit zo'n labo ontsnapt... En wat hebben ze allemaal, ik kan me voorstellen dat ze zelfs de pest hebben liggen en zo... :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Oei, ben ik nu jaloers? ;) Gewéldige film, trouwens! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hebben die pootjes en lopen die stillekes hun gevang uit als de laborantjes efkes niet kijken? Zijn er laborantekes die zo verliefd zijn op sommige van hun nieuw gevonden ziektekes dat ze ze niet alleen willen laten 's nachts als het donker is en hen dus maar mee naar huis nemen? Vragen - altijd weer nieuwe vragen - :? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zwijmel als ik zijn fotoke zie! Oh, dat mondharminacaatje zwijmel, zwijmel, zwijmel ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be