![]() |
Citaat:
Becaus zal een uitstekende stemmentrekker worden. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik weet toch dat er maar één plaats is waar je de senaat legaal kunt afschaffen, en dat is in kamer en senaat, via een grondwetswijziging. . |
Citaat:
|
Citaat:
Verder moet jij wel blij zijn dat wij zo'n vermoede nulliteiten binnen halen in onze partij. Jij gelukkig, ik gelukkig .. wat motten we nog meer ? . |
Citaat:
En gelet op het aantal mensen dat wij er mochten afvaardigen van de kiezer, gaat die mening luid geuit worden. Raar ding hé, democratische verkiezingen. . |
Ik zie niet waar de opwinding over die mens op gesteund is. Kan keurig een tekst aflezen. Dat is het zowat.
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarschijnlijk komt dit omdat het al een tijdje zo warm is of is de betekenis afhankelijk van uit welke hoek de (politieke) wind waait voor de Blauwvoeters. |
Citaat:
|
Citaat:
En onveranderlijk zou zijn wegens "dit is het nu, voor eens en voor altijd perfect" ? . |
Citaat:
Wellicht had de man zij bedenkingen en hebben ze hem daarom een goed postje in het vooruitzicht gesteld ? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Anderzijds: het is wel leuk dat u mij bovennatuurlijke gaven toe dicht. Vele dames hebben mij al toevertrouwd "Schoof, tu baises comme un dieux ...", maar dit nu ... . |
Citaat:
Toevallig hebben een paar dames mij ook al iets dergelijks toevertrouwd maar 't was wel in 't enkelvoud... ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be