![]() |
Citaat:
|
Citaat:
'Slim' gezien want in de meeste gevallen hebben die het geld (inkomsten uit duistere zaakjes, banken beroven misschien :?) handelen in telefoonkaartjes, drugs, sigaretten en ik zal best nog wel enkele zaken vergeten zijn ... Misschien zijn het allemaal SM vrouwtjes tegenwoordig want in bepaalde gevallen kunnen ze er al eens wat 'klop' van krijgen van dat soort figuren daar die niet opgevoed zijn met enig respectgevoel tegenover de vrouwen. Toch meer dan 5 over twaalf om de grenzen hermetisch af te gaan sluiten in Europa dacht ik. Maar zoals ik al eerder wist te schrijven is mijn denken niet je dat meer :roll: |
Citaat:
http://www.polfed-fedpol.be/ops/ops_...?RecordID=1085 Citaat:
Ik beweer niet dat het onmogelijk is. Maar een topic openen onder de titel 'vreemdeling bewerkt vrouw met traangas' is toch een loopje nemen met de waarheid, zoals we ze op dit moment kennen. |
Citaat:
Nenee, de dader is overduidelijk een Kongolees. Of een Marokkaan. Of mogelijk een Rus, misschien. Enfin, het is zeker en vast een vreemdeling... :roll: |
Citaat:
|
Hij zal wel snel opgepakt worden. Dan zullen we wel zien of Dempers hoop waarheid is geworden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Ik kan nl. Dixie niet rechtstreeks quoten omdat die op mijn negeerlijst staat. En ik heb geen zin om dat telkens ongedaan te maken als ik een citaat van hem zie waarop ik zou willen reageren.) |
Citaat:
Gelooft u ook nog in sinterklaas? Op het VTM nieuws zei het slachtoffer dat de dader engels sprak. Het kan natuurlijk een Vlaams Blokker zijn die Engels spreekt om iedereen te misleiden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op welk moment hoort gij die vrouw dat zeggen? |
Citaat:
Allemaal dikke zever dat van een slechte jeugd. Onze ouders en grootouders, die één of twee oorlogen meegemaakt hebben, die kunnen zeggen dat ze een slechte jeugd gehad hebben en dat waren ook geen misdadigers. |
Dat er zo snel na de feiten al beelden worden vrijgegeven is tegenwoordig ongewoon te noemen.
De feiten zijn tenslotte slechts een 'faits divers'. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be