Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Het waarschuwt zo voor een groot offensief in de komende 24 uur. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=204611)

Miauw! 14 juli 2014 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu (Bericht 7233176)
Bs'd

Zoals ik uitgelegd heb, Hij is VEEEL beter.

HalleluJah!

Ja, dat was best een leuk liedje. In '79 wonnen ze daar het Songfestival mee.

Miauw! 14 juli 2014 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu (Bericht 7233188)
Bs'd

Ik twijfel er geen moment aan dat ze het gaan proberen.

En dan krijgen we dit:

Het woord des HEREN kwam tot mij: 2 Mensenkind, richt uw aangezicht tegen Gog in het land Magog,

Hé, dat ken ik! "Gog en Magog" is een Rode-Ridder-album! :)

Jay-P. 14 juli 2014 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu (Bericht 7233188)
Bs'd

Blabla bl...
../...
Bla..

Ezel 38 & 39

We zien dus dat als de joden teruggekeerd zijn in Israel dat de EU nog een laatste keer een poging zal doen om de joden uit te moorden, en dat ze dan totaal verslagen en genuked zullen worden.

En dan zullen ze het eindelijk begrepen hebben.

Eliyahu 14 juli 2014 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IanVD (Bericht 7233184)
U schijnt het echter ook niet te begrijpen. Het joodse volk krijgt al millennia rampspoed over zich heen, dus volgens uw logica houdt uw god niet van u. Omdat ze echter de laatste jaren minder slachtoffers hebben dan 'de vijand', roept u van de daken dat god achter het joodse volk staat en de moslims wil vernietigen.

Bs'd

Het is heel simpel, het basisprincipe is: Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe.

Als de joden de wil van God doen, dan krijgen ze de zegeningen, als ze de wet niet naleven, dan breekt de hel los voor ze.

Miauw! 14 juli 2014 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen is kak (Bericht 7233196)
Serieus??

Europa "totaal verslagen en genuked": leuke god, hé? Wel stank voor dank omdat "we" tijdens WWII zoveel joden geholpen, verborgen en gered hebben!
Wat zouden de VS er trouwens van vinden als Israël Europa van de kaart veegt?

Eliyahu 14 juli 2014 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! (Bericht 7233205)
Europa "totaal verslagen en genuked": leuke god, hé? Wel stank voor dank omdat "we" tijdens WWII zoveel joden geholpen, verborgen en gered hebben!

Bs'd

Er zijn nergens relatief gezien zoveel joden vermoord als in NL, maar iedereen zat in het verzet en heeft de joden geholpen als je de verhalen moet geloven.

Citaat:

Wat zouden de VS er trouwens van vinden als Israël Europa van de kaart veegt?
Ik denk dat daar dan even niet naar gevraagd wordt.

Miauw! 14 juli 2014 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu (Bericht 7233204)
Bs'd

Het is heel simpel, het basisprincipe is: Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe.

Als de joden de wil van God doen, dan krijgen ze de zegeningen, als ze de wet niet naleven, dan breekt de hel los voor ze.

Dan zal nu de hel wel snel losbreken.

IanVD 14 juli 2014 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu (Bericht 7233207)
Bs'd

Niet echt een aangenaam gespreksonderwerp he?

Jay-P. 14 juli 2014 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu (Bericht 7233204)
Bs'd

Miauw! 14 juli 2014 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu (Bericht 7233207)

Dus enerzijds verklaar je dat Israël Europa gaat "nuken", maar anderzijds verlang je wél dat Europa sympathie heeft voor Israël en de kant kiest van Israël? Dan zouden we toch wel zot zijn, zeker! Als jouw doemvoorspelling echt waar zou zijn, zou Europa er beter aan doen om de vijand preventief te neutraliseren!
Het is maar goed dat de meesten van ons goed weten dat jij helemaal niet representatief bent voor "de Israëli's" of "de joden". Anders zou Israël geen énkele sympathisant meer hebben.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be