![]() |
Citaat:
Te zeggen dat jij en ik bijna ideologische broeder/zuster zijn, kameraden als het ware, als ik zo wat lees op het forum, ik kan er niet bij hoe jij ideologisch verwante forumleden zo steeds opnieuw onderuit wil halen. Zoals je met een Max doet. En nu met mij dat ook probeert. Neen, het zijn niet steeds de joden die de schuld van alles zijn. Enkel de idiotie van de gentielen is nog meer te beklagen. En dat buiten de joden uit.:| |
Citaat:
|
Citaat:
En ja, ik lach met dat voortdurend vingertje wijzen richting Joden. U lijdt echt wel aan een complex waarbij de Joden als bliksemafleider moeten dienen voor alle wereldproblemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Max, ik wil je ;-) Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Is het nu duidelijk? |
Citaat:
Bent u trouwens eigenlijk een praktizerend christen? |
Citaat:
Naar het wat?? |
Citaat:
|
Citaat:
Daar ligt de roeping van de christen immers totaal niet. Wel in de heiliging in de Heer, in het hier en nu. Als christen zijn we trouwens naar het woord van de Heer geen deel van deze wereld, ook al wonen we er te midden in. Jezus leerde ons dit uitdrukkelijk. |
Citaat:
Nu leg ik hetzelfde voor aan Vanguard. Schijnbaar een vervelende vraag voor mensen die hier te pas en te onpas een of ander historisch christendom willen verdedigen, maar blijkbaar niet willen getuigen over hun eigen geloof of ongeloof. |
Citaat:
1. Je hebt hoger al herhaaldelijk aangetoond nogal belachelijk met serieuze posten om te springen. Waarom zou ik nu opnieuw een welgemeend antwoord moeten geven op een nogal persoonlijke vraag? Om mijn post door u opnieuw te laten misbruiken, verkeerd te quoteren, bewust te laten misinterpreteren? 2. Ik heb hoger al geschreven dat ik een terugkeer naar de katholieke kerk zou overwegen, enkel en alleen onder de SSPX. Overwegen. |
Citaat:
Zijn seks-orgieën georganiseerd door Berlusconi zijn inmiddels legendarisch. |
Ooit waren de Russen een religieus volkje. Toen er nog een tsaar was.
Het communisme heeft de Russen tot een materialistische wereldbeschouwing gebracht. Vandaar dat Poetin populair is bij 'het volk'. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Het streven een christen bestaat er in onze tijd niet in te verlangen naar een of ander autocratisch regime uit het verleden, maar wel om hier en nu gestalte te geven aan ons geloof in de verlossende kracht van Jezus en Zijn kruisdood. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be