![]() |
Schuitje varen, theetje drinken,
Varen we naar de Overtoom. Drinken er zoete melk met room. Zoete melk met brokken, Kindje mag niet jokken. |
Citaat:
de hoereloper van antwerpen bard de wever is toch burgemeester van de stad van de dikkenekken tot hij het aandurft om eerste minister te worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Hij kan het niet en zal het nooit kunnen, hij kan het misschien weer op de Walen steken de calimero van antwerpen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
😆 |
Citaat:
De brug lag er toch hé. :-) Maar goed, dan is Termont binnenkort verantwoordelijk voor kaarsjesdag in Gent. Zoiets? |
Citaat:
Laatste snufje ? Die iPhone maniakken zijn nog achterlijker en dommer dan de achterlijkste moslim. Ongelofelijk inderdaad dat iPhone na ettelijke jaren tot de conclusie is gekomenn dat het misschien tijd werd om een ites groter model te maken. Alleen hadden de idioten er niet op gerekend dat een groter model ook een steviger kader nodig heeft. Hun kader is van aluminium dus het buigt. Andere smartphone kaders zijn van titanium dus buigen die niet. 10 miljoen idioten in het zak gezet die hun iPhone 6 dus beter niet hun achterzak steken. Bendgate was geboren tot groot misnoegen van Apple. :lol::lol::lol::lol: |
Dat zovelen massaal naar zoiets banaals als een geïmproviseerde kutbrug afzakken, daarvoor willen aanschuiven en verdomme betalen nog ook, bewijst vooral hoe wanhopig mensen hier op zoek zijn naar fatsoenlijk tijdverdrijf.
Men zegt graag en gemakkelijk van Vlamingen dat ze schaapachtig, tam, verzuurd, conservatief of kleinburgerlijk zijn. Maar de reden daarvoor is doodeenvoudig dat hier geen fuck te beleven valt en het weinige dat er al is, wordt op crapuleuze wijze uitgebuit. Mensen worden aldus afgestompt door het prikkelarme milieu waarin ze zouden moeten gedijen. De echte Vlaming had BDW, als de tricolore paling dat ie is, aan zijn broekspijpen over dat ponton gesleurd en hem halfweg de Schelde ingeflikkerd. "Zwieeer ik 'em lichtjes in de Schel-de, dan gaat men hart wat snel-ler slaaaaan ... Ik weet dat hij de hoop compleet versmachtte, daarom is het met hem nu wel gedaaaaan" |
Citaat:
En dan de manier waarop sommige zo gefrustreerd reageerde, precies alsof hun leven er vanaf hing :roll: |
Citaat:
Ik kom niet meer bij. :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
ipv De Wever denk ik eerder aan het leger zij hadden de organisatie in hadden (een bataljon geniesoldaten). die mannen moeten dus hulp en vlucht organiseren voor de bevolking als er echt iets aan de hand is :) de repetitie met de brug kunt ge geen succes noemen |
Citaat:
Jij hebt de miskleun al op De Wever gestoken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien dat de echte verantwoordelijken zich verstoppen achter De Wever ... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be