Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   pompombrug (https://forum.politics.be/showthread.php?t=207624)

Knuppel 4 oktober 2014 20:12

Schuitje varen, theetje drinken,
Varen we naar de Overtoom.
Drinken er zoete melk met room.
Zoete melk met brokken,
Kindje mag niet jokken.

hollande 4 oktober 2014 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 7347742)
Niet echt,

Partners Pontonbrug

Belgisch ministerie van Defensie
Brandweer Antwerpen
Hogere Zeevaartschool Antwerpen
Eandis
Ereburgemeester Antwerpen Bob Cools
Federale overheidsdienst Mobiliteit en Vervoer DG Maritiem Vervoer
Gemeentelijk Havenbedrijf Antwerpen
Genietroepen Burcht
Genietroepen Nederland- Den Bosch
Koninklijk Museum van het Leger en de Krijgsgeschiedenis
Militair Provinciecommando Antwerpen
Nederlands ministerie van Defensie
Politie Antwerpen
Scheepvaartpolitie Antwerpen
Stad Antwerpen
Vlaams Departement Mobiliteit en Openbare Werken- Afdeling Maritieme Toegang
Vlaams Agentschap Maritieme Dienstverlening en Kust Loodswezen
Waterwegen en Zeekanaal
Zanzibar

Verantwoordelijke: Vredescentrum

http://www.vredescentrum.be/hoe-werkt-het-vredescentrum

Stad Antwerpen

de hoereloper van antwerpen bard de wever is toch burgemeester van de stad van de dikkenekken tot hij het aandurft om eerste minister te worden.

Klojo eerste klas 4 oktober 2014 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hollande (Bericht 7348002)
Stad Antwerpen

de hoereloper van antwerpen bard de wever is toch burgemeester van de stad van de dikkenekken tot hij het aandurft om eerste minister te worden.

20 inrichtende organisaties......maar 't is wel de schuld van (vul hier de naam van je favoriete zondebok in) :twisted:

pajoske 4 oktober 2014 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 7348025)
20 inrichtende organisaties......maar 't is wel de schuld van (vul hier de naam van je favoriete zondebok in) :twisted:

In principe dacht ik dat ge gelijk hebt. Maar het krantenartikel stemt tot nadenken als je BDW hoort praten.

Citaat:

Ik zal nu een crisisvergadering houden om te bekijken hoe we mensen kunnen compenseren of dat we de tijdslots kunnen uitbreiden zodat ze kunnen terugkomen, of dat de tickets terugbetaald worden. Het is natuurlijk een serieuze domper op de vreugde.
Als je een crisisvergadering houdt en bekijkt hoe je gedupeerden kan terugbetalen en de bezoeken wil aanpassen, betekent dat toch dat je jezelf verantwoordelijk acht voor de activiteit en wat misging.

hollande 4 oktober 2014 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 7348025)

de burgemeester is altijd verantwoordelijk voor evenementen in zijn stad, dus draai niet rond de pot en geef toe dat heel het spektakel een miskleun is.
Hij kan het niet en zal het nooit kunnen, hij kan het misschien weer op de Walen steken de calimero van antwerpen.

Xenophon 4 oktober 2014 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hollande (Bericht 7348062)
de burgemeester is altijd verantwoordelijk voor evenementen in zijn stad, dus draai niet rond de pot en geef toe dat heel het spektakel een miskleun is.
Hij kan het niet en zal het nooit kunnen, hij kan het misschien weer op de Walen steken de calimero van antwerpen.

:D

hamac 4 oktober 2014 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hollande (Bericht 7348002)
Stad Antwerpen

Aan het taalgebruik herkent men het plebs.

hollande 4 oktober 2014 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7348065)
:D

een brug te ver voor onze panda. Dan was de komst van de panda s toch beter voorbereid.

😆

hamac 4 oktober 2014 21:19

Citaat:

Hij is verantwoordelijk voor de veiligheid, vergunningen, .... Niet voor het 'succes'.
De brug lag er toch hé. :-)

Maar goed, dan is Termont binnenkort verantwoordelijk voor kaarsjesdag in Gent. Zoiets?

DeProf_eet 4 oktober 2014 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7347794)
't Doet me onmiddellijk denken aan de opmerking van iemand uit universiteitsmiddens: "Studenten willen wel honderden euro's uitgeven voor het laatste snufje op de markt, maar schijnbaar niet voor inschrijvingsgeld waarmee ze een opleiding kunnen krijgen om hun eigen toekomst uit te bouwen".

Off topic

Laatste snufje ? Die iPhone maniakken zijn nog achterlijker en dommer dan de achterlijkste moslim. Ongelofelijk inderdaad dat iPhone na ettelijke jaren tot de conclusie is gekomenn dat het misschien tijd werd om een ites groter model te maken. Alleen hadden de idioten er niet op gerekend dat een groter model ook een steviger kader nodig heeft. Hun kader is van aluminium dus het buigt. Andere smartphone kaders zijn van titanium dus buigen die niet. 10 miljoen idioten in het zak gezet die hun iPhone 6 dus beter niet hun achterzak steken. Bendgate was geboren tot groot misnoegen van Apple. :lol::lol::lol::lol:

Stormram 4 oktober 2014 22:47

Dat zovelen massaal naar zoiets banaals als een geïmproviseerde kutbrug afzakken, daarvoor willen aanschuiven en verdomme betalen nog ook, bewijst vooral hoe wanhopig mensen hier op zoek zijn naar fatsoenlijk tijdverdrijf.

Men zegt graag en gemakkelijk van Vlamingen dat ze schaapachtig, tam, verzuurd, conservatief of kleinburgerlijk zijn. Maar de reden daarvoor is doodeenvoudig dat hier geen fuck te beleven valt en het weinige dat er al is, wordt op crapuleuze wijze uitgebuit. Mensen worden aldus afgestompt door het prikkelarme milieu waarin ze zouden moeten gedijen.

De echte Vlaming had BDW, als de tricolore paling dat ie is, aan zijn broekspijpen over dat ponton gesleurd en hem halfweg de Schelde ingeflikkerd.

"Zwieeer ik 'em lichtjes in de Schel-de, dan gaat men hart wat snel-ler slaaaaan ... Ik weet dat hij de hoop compleet versmachtte, daarom is het met hem nu wel gedaaaaan"

elsina 4 oktober 2014 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7348159)
Dat zovelen massaal naar zoiets banaals als een geïmproviseerde kutbrug afzakken, daarvoor willen aanschuiven en verdomme betalen nog ook, bewijst vooral hoe wanhopig mensen hier op zoek zijn naar fatsoenlijk tijdverdrijf.

"

En dan de manier waarop sommige zo gefrustreerd reageerde, precies alsof hun leven er vanaf hing :roll:

Allesstroomt 5 oktober 2014 06:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7348159)

Men zegt graag en gemakkelijk van Vlamingen dat ze schaapachtig, tam, verzuurd, conservatief of kleinburgerlijk zijn. Maar de reden daarvoor is doodeenvoudig dat hier geen fuck te beleven valt en het weinige dat er al is, wordt op crapuleuze wijze uitgebuit. Mensen worden aldus afgestompt door het prikkelarme milieu waarin ze zouden moeten gedijen.

De echte Vlaming had BDW, als de tricolore paling dat ie is, aan zijn broekspijpen over dat ponton gesleurd en hem halfweg de Schelde ingeflikkerd.

"Zwieeer ik 'em lichtjes in de Schel-de, dan gaat men hart wat snel-ler slaaaaan ... Ik weet dat hij de hoop compleet versmachtte, daarom is het met hem nu wel gedaaaaan"

:rofl:
Ik kom niet meer bij.

Henri1 5 oktober 2014 07:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7347679)
Weer iets gevonden om op de N-VA of op Bart De Wever te schieten?

Wees dan ook zo eerlijk om erbij te zeggen dat degenen die de regie in handen hebben geflaterd hebben.

Bart was in ieder geval schijnbaar een goede gastheer voor de talloze hoogwaardigheidsbekleders die op het event zijn afgekomen.

1207 5 oktober 2014 07:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Allesstroomt (Bericht 7348225)
Ik kom niet meer bij.

het was nochtans gezellig
ipv De Wever denk ik eerder aan het leger

zij hadden de organisatie in hadden (een bataljon geniesoldaten).
die mannen moeten dus hulp en vlucht organiseren voor de bevolking als er echt iets aan de hand is :)

de repetitie met de brug kunt ge geen succes noemen

Knuppel 5 oktober 2014 08:25

Citaat:

Niet meer nodig.
Jij hebt de miskleun al op De Wever gestoken.

jogo 5 oktober 2014 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7347752)
maar nee, het is allemaal de schuld van den Bart. .

idd. die weifelende houding van BDW altijd van blijf ik in't stad of steek ik over heeft voor veel oponthoud gezorgt.

HRobin 5 oktober 2014 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7348238)
Bart was in ieder geval schijnbaar een goede gastheer voor de talloze hoogwaardigheidsbekleders die op het event zijn afgekomen.

Ik apprecieer het enorm dat jij de kinderen van De Wever belangrijk vind :thumbsup:

HRobin 5 oktober 2014 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 7348047)
In principe dacht ik dat ge gelijk hebt. Maar het krantenartikel stemt tot nadenken als je BDW hoort praten.

Als je een crisisvergadering houdt en bekijkt hoe je gedupeerden kan terugbetalen en de bezoeken wil aanpassen, betekent dat toch dat je jezelf verantwoordelijk acht voor de activiteit en wat misging.

Heb jij gezien/gehoord/gelezen dat men anderen van de organisatie om een reactie vroeg?
Misschien dat de echte verantwoordelijken zich verstoppen achter De Wever ...

quercus 5 oktober 2014 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 7347708)
Een mooi voorbeeld van Vlaams-Nederlandse samenwerking!! Roflol!!!

"Van 3 tot 5 oktober zal een pontonbrug over de Schelde in Antwerpen toegankelijk zijn voor het grote publiek. Voor dit huzarenstukje is heel wat voorbereiding en constructiewerk nodig. Daar zijn het 11de Bataljon Genie uit Burcht en hun Nederlandse collega's van het 101 Geniebataljon op zondag 28 september mee gestart."

Tja, en een Nederlands-Vlaamse samenwerking werkt de Walen natuurlijk geweldig op de zenuwen. Daar kunnen wij ons alleen maar in verheugen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be