Scorpio |
19 oktober 2014 19:23 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dade
(Bericht 7368380)
Het argument dat jullie steenhard staan te verkondigen dat het onmogelijk is dat MH17 door een su25 is neergeschoten omdat die maat tot 7 km hoog kan is al klaar en duidelijk van tafel geveegd.
|
Dat is helemaal niet 'klaar en duidelijk van tafel geveegd'. Niet dat dat er toe doet, want:
Citaat:
Het is dus al niet meer onmogelijk dat dit gebeurd is , iets wat jullie steeds staalhard hebben gepoogd te ridiculiseren.
|
De reden waarom ik dat ridiculiseer heeft bitter, bitter weinig (waarmee ik wil zeggen: niks) te maken met die maximum vlieghoogte, en alles met wat ik hier al een hele tijd aan je voorleg, zonder zelfs maar de minste reactie van jouw kant, namelijk de ongelooflijke lompheid die de Oekraïners zouden moeten gehad hebben om dat vliegtuig op die manier proberen neer te halen, en het feit dat dat uiterst domme scenario helemaal niet overeenstemt met de feiten.
Citaat:
Wat er gebeurd is is nog koffiedik kijken, maar een aantal scenario's liggen weer op tafel.
|
Zoals? Niet die van de Su-25, dat is zeker. Die heeft namelijk geen enkel wapen dat zwaar genoeg is om een 777 naar beneden te halen zoals dat hier gebeurd is, mét desintegratie in de lucht.
Citaat:
Of we ooit de waarheid zullen weten is nog maar de vraag, wetende dat Nederland een geheimhoudingsverdrag heeft ondertekend met oekraiene, een mogelijke dader in dit incident.
|
Behalve dan dat Nederland nooit zo'n verdrag heeft ondertekend. Weer zo'n broodje aap-verhaal dat al lang achterhaald is, maar waardoor jullie je uiteraard niet laten tegenhouden om dezelfde zever hier doodleuk te blijven herhalen.
|