![]() |
Citaat:
[font=Times New Roman][size=3][/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]- Er is geen enkele procedure die toelaat handelingen uit te oefenen die tot de verstikking tot gevolg kunnen leiden. Getuigen verklaren dat ze haar meer dan 5 minuten in dat kussentje hebben geduwd. U moet mij eens komen vertellen wie 5 minuten kan overleven zonder adem. Zelfs het kleinste kind weet dat.[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]U vertoont slechte wil, Want u denkt meer te weten dan die getuigen zelf! U gelooft alleen wat u wil geloven, en wat we van Extreem rechts kunnen verwachten "het doel heiligt alle middelen" En de universele rechten van de mens onder de deurmat vegen.[/size][/font] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik stem voor het Vlaams Blok omdat ik geloof in een rechtste toekomst voor Vlaanderen (en Europa). In dit land is er maar 1 partij die dit benaderd.
Daar waar jij gelooft dat een mengelmoes van culturen & ontvoogding van een volk, naar voorbeeld van bijvoorbeeld New York, en iedereen met jobs als koekjesdraaier, boomwasser en sociaal medewerker, een sociaal systeem kunnen draaiend houden. Iets dat UITERAARD niet naïf is, noch simpel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al heel wat anders dan iemand vermoorden hé. Hoe dan ook, zonder opruien door het collectief was het ongeval wellicht niet gebeurd. Ik stel voor dat gij zelf of iemand van het collectief de uitgewezene begeleidt en voor de kosten van elke mislukte uitwijzing opdraait. |
Citaat:
Zijn ze dan niet even schuldig wegens het niet verlenen van hulp aan het slachtoffer ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn analyse was verkeerd.
Nu blijkt, uit onderzoek, dat de helft van de blok-stemmen antipolitieke, verplichte-opkomst-stemmen zijn... |
Citaat:
het blok heeft heel duidelijk gesteld dat zij tegen het uitvoeren van de doodstraf zijn maar dat zij vinden dat het concept zelf moet behouden blijven. redenen : - iemand die de doodstraf krijgt kan nooit meer vrijkomen - iemand die de doodstraf krijgt wordt niet lettelijk gedood maar het is een signaal naar de maatschappij dat deze misdadiger als het ware buiten de samenleving wordt geplaatst en dat hij dus eigenlijk maatschappelijk dood is. met uw uitlatingen omtrend de dood van semira adamu bekent u eigenlijk dat u van deze materie nul de botten verstand hebt, ik heb een neef die dat werk doet en als je zijn verhalen hoort kan ik echt wel verstaan (niet goedkeuren) dat dergelijke dingen gebeuren, soms wordt het gewoon te veel voor een mens. dingen die geregeld gebeuren zijn bevoorbeeld : - illegalen die moeten gerepatrieerd worden smeren zich in met hun eigen faecalien (om het deftig te houden) - illegalen beweren te willen meewerken en braaf te zijn en eens ze ander volk zien laten ze zich vallen en beginnen te kermen van zogezegde pijn zodat alle omstaanders medelijden hebben en de begeleidende politieagenten als onmensen worden bestempeld terwijl zij totaal niets gedaan hebben. - agenten moeten een illegaal ongewapend begeleiden op een vliegtuig die vol vreemdelingen van dezelfde nationaliteit als de illegaal zit. de gevolgen laten zich al raden.... - ..... |
De enige en war oplossing voor complexe politieke problemen zijn complexe antwoorden.
Elke maatschappij is complex want zij bestaat uit personen met telkens eigen belangen en behoeftes. Niemand is hetzelfde en daarom is een extreem antwoord op een politiek probleem nooit het goede andwoord. Want het zal steeds tekort komen aan bepaalde specieke behoeftes die er ook zijn en we niet links kunnen laten liggen. Daarom geloof ik dat meer centrum gerichte partijen voor een beter toekomst zorgen dan extreem rechtse en linkse partijen. opm.Ik wil hier niet onrechtstreeks de kiezers van extreme partijen verwijten dat ze eenvoudig zijn. Ik vind het zelf ook duidelijker wanneer polititie klare taal spreken en eens zeggen waar het om gaat. Maar we moeten realistisch zijn, want als we voor iedereen het beste willen kunnen we niet 1 oplossing hebben voor iedereen. |
De enige en war oplossing voor complexe politieke problemen zijn complexe antwoorden.
Citaat:
200% akkoord! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be