Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Primark opening Brussel veroorzaakt stormloop (https://forum.politics.be/showthread.php?t=210914)

Anna List 4 mei 2018 06:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8705448)
:) Ik ook.

A propos, Ikea heeft nu ook een webwinkel. Heb je dat gezien? Dit vind ik best handig voor kleine zaken. Kun je veel vanuit je luie zetel bestellen en hoef je er niet elke keer speciaal naartoe met een krijsend lastig kind. (Ik koop veel accessoires bij de IKEA door de prijs-kwaliteit verhouding).

gisteren stond ook in de krant hoeveel jobs dat webwinkeltje kost bij Ikea. ik dacht 200 ...

Guinevere 4 mei 2018 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8706364)
gisteren stond ook in de krant hoeveel jobs dat webwinkeltje kost bij Ikea. ik dacht 200 ...

+600 Primark - 200 IKEA = +400 jobs :-)

TheFourHorsemen 4 mei 2018 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8706657)
+600 Primark - 200 IKEA = +400 jobs :-)

Het ene heeft totaal niets met het andere te maken. Het is niet door het jobverlies bij Ikea dat er jobs bij Primark kunnen worden gecreëerd.

Uw optelling om te komen tot een 'positief' eindresultaat is dan ook totaal onzinnig.

Guinevere 8 juni 2018 04:38

En ondertussen al naar de Primark Antwerpen geweest bembem? Hoe was 't?

Ik moet wel even vermelden dat ik allicht goeikope westerse kledij koop maar wel een beetje meer investeer in m'n Aziatische en islamitische kledij. Want ja, als "cheapskirt" in mijn sociale (familie,vrienden)kring kan ik moeilijk een goeie rishta (lees huwelijkskandidaat) voor m'n dochter verwachten. Daarbij, we hebben toch wel wat geld, hoor.

Guinevere 8 juni 2018 04:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8706686)
Het ene heeft totaal niets met het andere te maken. Het is niet door het jobverlies bij Ikea dat er jobs bij Primark kunnen worden gecreëerd.

Uw optelling om te komen tot een 'positief' eindresultaat is dan ook totaal onzinnig.

Ook niet veel kaas van economie gegeten precies...

Eyjafjallajökull 8 juni 2018 05:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8734055)

Ik moet wel even vermelden dat ik allicht goeikope westerse kledij koop maar wel een beetje meer investeer in m'n Aziatische en islamitische kledij. Want ja, als "cheapskirt" in mijn sociale (familie,vrienden)kring kan ik moeilijk een goeie rishta (lees huwelijkskandidaat) voor m'n dochter verwachten. Daarbij, we hebben toch wel wat geld, hoor.

Het betere trolwerk :thumbsup:

reservespeler 8 juni 2018 06:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8734055)

Natuurlijk heeft u geld.
Te lui om te werken maar "recht" op een riante uitkering.

reservespeler 8 juni 2018 06:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8734056)

U wel hé. Vrijwillig aan de kant gaan staan met het handje open.

Skobelev 8 juni 2018 06:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8734077)
Natuurlijk heeft u geld.

Haar dochter uithuwelijken zal onder de noemer "cultuur" vallen zeker?

dpg 8 juni 2018 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8734084)
Haar dochter uithuwelijken zal onder de noemer "cultuur" vallen zeker?

Dit is meer uw cultuur zeker ?

https://www.demorgen.be/nieuws/chlam...nten-bfb15071/

TheFourHorsemen 8 juni 2018 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8734056)

Ale, leg het me eens uit.

Het Verzet 8 juni 2018 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8734197)

Studeren bedoel je?

reservespeler 8 juni 2018 10:20

Citaat:

Wat een idiote, niet ter zake doende, opmerking.

Skobelev 8 juni 2018 10:48

Citaat:

Stoeien met meisjes die nu nog onder de noemer studenten vallen zou ook in mijn geval al ongepast zijn. Waarom zou chlamydia trouwens bij mijn cultuur behoren? Ik heb altijd, van de eerste keer, mijn voorzorgen genomen. Heb je liever dat ook Vlaamse meisjes op hun 14 aan hun +40 jaar oudere neef worden uitgehuwelijkt? Is dat de cultuur die je wenst?

dpg 8 juni 2018 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 8734237)
Studeren bedoel je?

Ah zo noemen ze dat bij u :lol:

dpg 8 juni 2018 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8734242)
Wat een idiote, niet ter zake doende, opmerking.

Schrijf je altijd als het boenk erop is, zo voorspelbaar eigenlijk, komt het uit de n-va debatfiches ?.

dpg 8 juni 2018 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8734265)
Stoeien met meisjes die nu nog onder de noemer studenten vallen zou ook in mijn geval al ongepast zijn. Waarom zou chlamydia trouwens bij mijn cultuur behoren? Ik heb altijd, van de eerste keer, mijn voorzorgen genomen. Heb je liever dat ook Vlaamse meisjes op hun 14 aan hun +40 jaar oudere neef worden uitgehuwelijkt? Is dat de cultuur die je wenst?

Het zijn toch uw witmenskes die dat oplopen, want allochtonen studeren toch niet volgens u.

Het Verzet 8 juni 2018 13:25

nvm

Guinevere 9 juni 2018 04:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8734077)
Natuurlijk heeft u geld.

Riant? Ze is al met de helft gedaald. Ik zit aan het minimum.

Guinevere 9 juni 2018 04:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8734078)
U wel hé. Vrijwillig aan de kant gaan staan met het handje open.

Vrijwillig? Ik moest laatst een rekruteringsbureau in mijn sector contacteren. Dus ik stuur een mail naar Robert half. Neemt er iemand van het interim gedeelte accountemps contact met me op. Struikelt ze wat over het feit dat ik deeltijds wil werken, verspreid over de dagen, dat ik in tussentijd enkel met m'n dochter bezig ben geweest,... Legt ze toch een afspraak met me vast die ze me gaat mailen: mail nog niet ontvangen. Tja, met zo'n aanwervers op de arbeidsmarkt zijn er velen niet vrijwillig werkloos.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be