Universalia |
10 januari 2015 10:27 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
(Bericht 7492852)
Kunnen de James Bondjes van al onze stoere naties nu niet een keer hun license to kill gebruiken en zonder veel boe of bah al die gasten die min of meer gevaarlijk lijken gewoon zonder veel vorm van proces of blabla afmaken ?
Er zullen wel wat vergissinkjes gebeuren, maar laten we dat collateral damage noemen ?
Kwestie dat de schrik van kamp verandert ?
|
Tjah, misschien wel maar daar heeft men in Europa het lef niet voor denk ik.
En wij staan zo niet ingesteld ook niet.
Enige wat men volgens mijn uiteraard weer bescheiden mening kan doen is al de grenzen gelijk terug dichttimmeren en niets meer toelaten uit risicovolle streken/landen. Grenscontroles zwaar verhogen (meer jobs :) ) Zij die het vertikken om onze rules & regulations die in onze landen van toepassing zijn na te leven buitenzetten. Maar daar heeft men het lef niet voor in Europa integendeel, men blijft ze binnenhalen, en laat ze vlotjes verder infiltreren op menig dienst en bedrijf ...
Ik denk dat er enorm veel mensen geweest zijn die dit alles (die overromeling van Europa bedoel ik) lang het voordeel van de twijfel gegeven hebben en er een goed oog in gehad hebben, in blijven houden zijn, dat het allemaal de spuigaten niet zo snel zou uitlopen. Maar na wat er nu in Frankrijk gebeurde, denk ik wel dat voor de meeste mensen de maat meer dan vol is. :roll:
De emmer loopt over ... 8O
|