![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jahjah heeft op zijn asielaanvraag zelf verklaard van een hezbollah strijder te zijn. Later heeft hij ook verklaard dat dat gelogen was. Hij is dus een zelfverklaard leugenaar, en kan niet genoeg gecontroleerd worden, want niks van wat hij zegt kunt ge geloven. Het is zelfs goed mogelijk dat hij helemaal niet Abou jahjah noemt, en dat dat ook gelogen is. |
De blauwe maffia staat al langer gekend moslims te viseren... en dan is men verbaasd dat er sommigen in hun hoofd halen hen aan te vallen.
Luister wat meer naar de progressieven. Met straathoekwerk en gelijkwaardigheid voor moslims komt men al een heel eind. |
Citaat:
Als je broeders daarachter mensen hun hoofd afhakken ook. Je oogst wat je zaait. Onze politiekers door ze hier binnen te halen. Nu zijzelf omdat ze echt wel te ver zijn gegaan nu. |
Citaat:
In in land waar ik me niet thuis voel blijf ik buiten wat doen zij hier dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"ethnic profiling". :roll: Hoeveel keer is hij de afgelopen maanden dan al gecontroleerd ?
Ik denk, niet meer dan deze keer want anders zou hij het wel luid in de pers uitgesmeerd hebben. Hij wou wat opstandig doen tegen de flikken om dan "rassisme" te huilen. Hij was echter iets te kleinzerig om zijn kop tegen de muur te kloppen en de flikken te beschuldigen van geweld. |
Citaat:
Kijk eens, we hebben al enkele decennia achter de rug waarin dat progressief pamperbeleid het voor het zeggen heeft gehad.... En nu gaan we de stinkende vruchten van dat pamperbeleid moeten slikken,geweld gratis inbegrepen... Nog véél pieren zien voorbijkomen de laatste tijd... |
Citaat:
eenderwelke reden & eender wie , is dus logisch als men niet wordt aanvaard ???? Citaat:
de slechte MOETEN aangepakt worden !! http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=35 |
Citaat:
|
Citaat:
Het beste lijkt het mij dat iederéén in 'ons' land bij de geboorte een gratis qibla locator ter beschikking wordt gesteld. :twisted: |
Citaat:
Straathoekwerker uit Boom,weggepest door het gemeentebestuur omdat hij het probleem onderkende dat zij niet wilden zien... Inderdaad, Fouad Belgacem... |
Citaat:
Fouad Belgacom :-D |
Citaat:
|
Citaat:
C van Con comme la lune? Moet ik een tekeningetje maken? |
Citaat:
Het opgeven van verworven rechten is een vrije keuze, sommigen denken dat dit de 'oplossing' is. Terzijde: waarom militairen op straat in Antwerpen en elders niet? Testing 1... 2... 3... Hallo? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be