![]() |
Citaat:
|
Laurent doet een Philippe Moreaux'ke (plutot Arabe que flamand)
|
Laurents Nederlands is prima. Wat een gezeik toch.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze krijgen 2 uur per week Nederlandse les op de BS |
Citaat:
Zoals ik dus zei, die incest toestanden laat sporen na. Dat was al zo bij Ludwig II en zijn broer Otto. Knetter gek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Arabisch heeft dus maar een beperkt aantal woorden, die bijgevolg een trits aan betekenissen hebben. Ter vergelijking: de Inuit hebben een twintigtal (of meer) woorden om "sneeuw" of "wit" aan te duiden. Me dunkt zijn talen die een veelvoud aan specifieke woorden hebben toch "rijker" dan talen die slechts één woord hebben, waartegenover dan (vb. in het Nederlands) tien betekenissen kunnen gezet worden. |
Citaat:
Ons land, (willekeurige volgorde) Nederlandstalige gemeenschap, Franstalige -en Duitstalige ... het Engels lijkt mij vrij logische zaak dat het meer en meer zijn intrede doet met als geldige reden: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
فيديو كليب إليسا - أسعد واحدة |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij is al héél ver gevorderd hoor!
Op VTM leert hij de mensen hoe hij zelfs zijn eigen naam al in het arabisch kan schrijven. Geloof het of niet: Laurent in het arabisch (maar in het westerse alfabet geschreven van gewoon links naar rechts) is dus: LRNT ! En ik heb dus ook ineens tien uren les gevolgd en nu kan ik Circe ook in het arabisch schrijven met westers alfabet en gewoon van links naar rechts: CRC! Straf hé! Na nog eens drie weken dagelijkse uren arabisch kon ik zelfs Eberhard Leclerc in het arabisch schrijven: brrhrd Lclrc Zeg nu zelf, ik maak toch vorderingen? http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...Arabisch.dhtml |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be