![]() |
Citaat:
Mag ik dan gewoon concluderen dat ook binnen deze gemeente er een kloof bestaat tussen Nederlandstaligen en Franstaligen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op de Franse welkompagina staan bijv. een vijftal jobaanbiedingen in de gemeentelijke administratie die niet op de Nederlandse versie voorkomen. Is dat dan ook een bagatel ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maingain zijn handelsfonds is nu net dergelijke provocatieve spelletjes. En jammer genoeg zijn er politici die hem op zijn wenken bedienen. Het is efficiënter hem administratief te dwingen dit recht te zetten. Het is zijn probleem dat hij dan extra kosten heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je kijkt naar de Franstalige imperialistische waandenkwereld kijkt, welke Nederlandstalige leeft daarin? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De bestelling van een gemeentelijk magazine is een behoorlijke hap in het budget. Zoiets bestellen met een overtreding van de taalwet stelt hen bloot aan het risico dat ze hun bestelling een tweede keer kunnen doen na rechtzetting. Mij lijkt het zo goed als onmogelijk dat een ambtenaar dat uitvoert zonder dat hij hiervoor expliciete orders heeft gekregen. Vandaar dat ik ervan uitga dat Maingain zijn gebruikelijke spelletje speelt. |
Citaat:
Maar hij zal ervoor beloond worden, hiermee stijgt zijn kans om nogmaals tot voorzitter verkozen te worden. en nog zo'n paar streken en hij kan bij de volgende verkiezingen nog wat meer stemmen halen. Franstaligen houden ervan dat de Nederlandstaligen op hun plaats gezet worden..... |
Citaat:
Vergeet niet dat wij hier nu zitten te praten over iets dat Kaproen blijkbaar van de website van n-va haalt hee. |
Citaat:
|
Citaat:
Wij koesteren deze Franstalige provocateur :-) En dan te bedenken dat de Belgicisten deze N-VA stemmen ronselaar nog steeds blijven verdedigen :roll: Nu is het nog wachten op Madam Non; die is zo stil de laatste tijd. |
Citaat:
En als de Nederlandstaligen de jobaanbiedingen niet kennen , dan kunnen ze er ook niet voor solliciteren en dan kan Maingain rustig zeggen dat er geen Nederlandstalige kandidaten waren.:roll: Ze zijn toch zo leep onze Franstalige transfer-ontvangers. |
Waarom denk ik nu dat het FDF al lang door het CGKR zou gekortwiekt zijn moest het over een partij FVN gaan (Front Van Nederlandstaligen) gaan die op identiek dezelfde manier de franstaligen zou discrimineren.
|
Citaat:
maar Schoofken zet altijd, altijd, altijd, linken, tenzij hij er bij zet waarom niet. Maar bijvoorbeeld linken naar de site van de nva, zal ik nooit weglaten. Nooit. Jamais, Nimmer. Jamas. Ik voel me hier wel ferm door beledigd. Want ik speel mijn politieke spelleke eerlijk. Soms vuil, soms hard, maar wel eerlijk. . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be