![]() |
Citaat:
Maar loop gerust rond met die oogkleppen op, voor mij geen probleem. |
De Vlaam kan niet genoeg geconfronteerd worden met de islam en zijn "voordelen".
Ondertussen zal ik wel in de tuin baantjes trekken en al eens een pool-party houden, met dames en heren in gepaste kledij, of al eens zonder als het laat wordt en de alcohol al heeft gevloeid. Fuck Center-en Sunparks. :twisted: |
Citaat:
Burkini verboden. |
Binnenkort ook alleen halalburgers bij die overprijsde toeristenmelkerijen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar te nat, dat wordt moeilijk. Misschien dat boerkinimosselsap te nat is.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Anderzijds zullen we dus binnenkort ook mogen aangekleed zonnen op het naaktstrand van Bredene neem ik aan?
Dan kunnen de testosteronboys met hun bermudashorten zich ongestoord komen opgeilen aan die vlaamse naakte vrouwen en hun mannelijke naakte begeleiders; Of mag er dan wel een uitzondering worden gemaakt? Ik vind nl. dat indien men badkleding verplicht in zwembaden, die ook uniform moet zijn en niet dat de ene helft in pijama mag zwemmen en de rest in normale badkledij. Het truukje van "loshangende kleding niet toegestaan" is B.S. : zo'n burkini heeft een loshangend tuniek; Op het tekeningetje daarentegen staat een strak haaienpak zoals gebruikt door sportzwemmers. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die Vlaamse meisjes kunnen zich gemakkelijk ook een hip burkinietje kopen. |
Citaat:
|
Wat is het probleem???
|
Citaat:
en volgens mij staat er op het prentje een duikerspak, en geen burkini met loshangende tuniekjes (maar er staat wel "burkini" bij) ![]() en DIT is een burkini (bemerk de loshangende tuniek) ![]() |
en dit is ook een burkini (toegestaan)
![]() en dit is dus niet toegestaan (onveilig wegens knieën bedekt) ![]() en zo staat de burkina op het prentje: ![]() byebye Sunparks. Binnenkort voorzie ik hopen fladderende burkina's die vastzitten in ronddraaiende delen. Mij niet meer gezien met al dat bloed in het water. |
Citaat:
|
Citaat:
Me dunkt dat er meer volk komt kijken naar die ingepakte waggelmama's dan naar een strak gestroomlijnd poepke in string. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be