![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Computerboeken lees ik op pc in pdf. |
Ik lees erg graag en vaak. De laatste tijd vooral boeken over recente geschiedenis en politiek.
|
Citaat:
Citaat:
Maar nu serieus , klopt , onaanpasbaar !! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░ΓOΓ░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol: |
Ik lees erg graag. Voor zo'n 95% non-fictie. Meestal meerdere boeken tegelijkertijd (momenteel een stuk of 6).
|
Ik kan de laatste jaren vrij weinig enthousiasme opbrengen om nog eens voor de lol een boek te lezen. Ik heb vroeger toch wel een aantal pillen verslonden. Uitzondering zijn de Discworld boeken van Terry Pratchett. Ze zijn niet allemaal even goed, maar het gemiddelde niveau ligt erg hoog. Erg leuke niet super serieuze fantasy met veel mooie humoristische beschrijvingen en grappige wendingen. En mijn Engels wordt er waarschijnlijk nog beter van ook, de woordenschat die die gast inzet bij het maken van rare opmerkingen is behoorlijk groot.
|
Citaat:
Jammer genoeg aan het achteruitgaan door zijn ziekte, Pratchett. Leuke gast ook om naar te luisteren. |
Citaat:
|
Een tijd geleden in de bibliotheek, 5€ voor drie e-boeken te huren. Je hebt dan 40 dagen de tijd om ze te lezen. Eerst moest ik eerst een e-reader kopen, anders ging het niet, mijn gsm was niet goed genoeg volgens het personeel daar.
Waarom ik met mijn gsm op het net wel boeken kon kopen en lezen, maar niet huren en lezen van de bibliotheek kwam omdat ik een e-reader moest kopen zo verzekerden ze me. Ik begrijp ook niet goed waarom het zoveel geld moet kosten om een boek te huren. |
Citaat:
Elkaar gekochte e-boeken uitlenen is een pak goedkoper. |
Citaat:
|
Citaat:
Terry Pratchett heb ik voorlopig genoteerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be