![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als men vraagt, en confederalisme? Dan zeg ik, we wisten niet wat dat betekende. |
Ik zou elke dag met de post dildo's opsturen naar alle NVA-ers in de parlementen.
|
Citaat:
|
25% minder werken
|
Citaat:
Ik zou dus voor een echte omwenteling zorgen wat betreft de scholen/leerkrachten/leerlingen. En ik zeg ook nergens dat de rotte appels tussen de leerkrachten niet vervangen mogen worden door ernstige mensen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk nu voor mezelf, trouwens, als ik gewoon aangekleed ben met mouwen, dan zie je amper dat ik getatoeëerd ben. Bij ons thuis is het eigenlijk omgekeerd, hier zegt die van ons, waarom doe je niet verder met vol zetten? Ik heb nog wel wat werk, maar ik ben de pijn van laatste keer nog niet vergeten, zeg ik dan, doe jij nog maar wat verder. Die van ons heeft één tatouage, die begint op haar schouders en stopt op haar voeten, maar ook hier, de buitenstaander ziet het niet als ze gewoon aangekleed is. Ze moet wel nog een paar mouwen laten zetten, dan is het af. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heel leuke wetenschap, sociologie, mensen die denken origineel te zijn blijken dat helemaal niet te zijn. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een windmolen kopen.
En dan op ulle kap rentenieren van de groene stroom certificaten die ik binnenrijf. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be