Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
(Bericht 7651924)
De overgrote meerderheid van de doden in de moslimwereld zijn door hun eigen lui kopje kleiner gemaakt, niet door ons westen.
|
Citaat:
Interviewers from the Lancet report of October 2006 (Censored 2006, #2) asked Iraqi respondents how their loved ones died. Of deaths for which families were certain of the perpetrator, 56 percent were attributable to US forces or their allies. Schwartz suggests that if a low pro rata share of half the unattributed deaths were caused by US forces, a total of approximately 80 percent of Iraqi deaths are directly US perpetrated.
|
"Hun eigen lui" zijn dan terroristische groeperingen die onder het p2og programma geld, wapens en training krijgen van de Amerikanen om vervolgens iedereen aan flarden te schieten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
(Bericht 7651924)
Dat jij ons westen tussen aanhalingstekens zet snap ik, het is hier jouw westen niet, het is daar wel jouw moslimwereld.
|
Either you're with us, or you're with the terrorists!
Kijk hé Antoon, het is niet omdat jij er steeds met 2 voeten in loopt dat iedereen dat moet doen. Misschien had je beter eens geluisterd in 2002-2003 toen iedereen zei dat oorlog ging leiden tot dit soort toestanden. Of naar Cheney toen hij dat zei in de jaren 90.
De "war on terror" is voor mij een farce, dus als men in naam van "het westen" andere landen gaat bombarderen om ons te verlossen van het kwade dan voel ik mij daar niet in het minste verbonden mee. Ik ben sowieso al niet voor dat hokjes-denken, ik ben allereerst een mens die geloofd dat alle mensen grotendeels hetzelfde willen, of dat nu moslims zijn of niet.
|