![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1. Hoe draagt het trekken van selfies met lijken en champagneglazen in godsnaam bij tot het bestrijden van terroristen? 2. Hoe ver mogen ze volgens jou gaan in het maken van zulke 'trofeefoto's'? Een wijsvingerpistool naar het lijk? Een geweerloop in de mond van het lijk? D&B eraf snijden en in de mond steken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want we zijn tenslotte allemaal gelijk nietwaar. |
Citaat:
Denk er ook maar iemand dat dergelijk gedrag deel uitmaakt van onze cultuur? |
Citaat:
|
Wie weet, was het wel cava.
|
De foto's zijn uitgelekt in een Franstalige krant, zag ik gisteren op het tv-nieuws.
Dat is dan toch raar dat nog niet geweten zou zijn om welke personen het ging, welke taken die hadden, waarom er een fles was ... Het enige dat ik nu zo voor de geest kan halen, dat we weten is: - de fotograaf is vermoedelijk flik, die alle foto's moest trekken van de lijkschouwing - op de foto's staat geen flik. En ik blijf er bij: als het ambtenaren zijn, horen ze een "laatste verwittiging" te krijgen. Nog zo'n flater en hopsakéé, naar de privéé. . |
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat dat goed te praten valt natuurlijk, maar jullie zijn de laatsten die anderen met de vinger moeten wijzen! En wie "jullie" zijn zal je toch niet vragen zeker? |
Citaat:
Een dode terrorist is een goede terrorist nietwaar! En zeggen dat er zoveel zaken zijn ivm de handelingen van bepaalde moslimbeesten waar we jullie dan niet zullen over horen, nietwaar? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie op mijn vaders'graf of dood lichaam durft dansen ,
en ik betrap die .... ik benieuwd welke straf de rechter uiteindelijk zal uitspreken !! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be