Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Mezelf aanpassen aan hen? Nee, dank u! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=219319)

Thuleander 4 juni 2015 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 7682935)
Niet heel beschaafd, wel enigszins begrijpelijk. Als ik de lichamen van een stel serie-verkrachtende neonazi's zou binnenkrijgen zou ik ook de neiging krijgen om ze te teabaggen. Geen professioneel gedrag, dat niet, maar hé, ze merken er toch niks meer van...

Je hebt een rijke fantasie.

Skobelev 4 juni 2015 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 7682039)
Er zijn andere plekken om een feestje te bouwen dan een autopsiezaal waar in de meeste andere gevallen net slachtoffers van criminelen worden behandeld.

Misschien was het om te vieren dat het nu eens criminelen zelf waren ipv slachtoffers van criminelen? Dan is een feestje op zijn plaats, zeker als het islamitische criminelen zijn.

Klein Licht 4 juni 2015 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7682490)
In wat?
In het bestrijden van terroristen?

Ik begrijp dat je de discussie een andere richting wil uitsturen, maar geef eens eerlijk antwoord:

1. Hoe draagt het trekken van selfies met lijken en champagneglazen in godsnaam bij tot het bestrijden van terroristen?

2. Hoe ver mogen ze volgens jou gaan in het maken van zulke 'trofeefoto's'? Een wijsvingerpistool naar het lijk? Een geweerloop in de mond van het lijk? D&B eraf snijden en in de mond steken?

JBM 4 juni 2015 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht (Bericht 7683391)
2. Hoe ver mogen ze volgens jou gaan in het maken van zulke 'trofeefoto's'? Een wijsvingerpistool naar het lijk? Een geweerloop in de mond van het lijk? D&B eraf snijden en in de mond steken?

Zoiets moet gewoonweg niet gebeuren. De mensen in kwestie moeten berispt worden. Maar meer ook niet. Domme actie van die mensen maar verre van een drama.

Bovenbuur 4 juni 2015 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7683276)
Je hebt een rijke fantasie.

Ik trek graag vergelijkingen... Ja, veel Syriëgangers zullen met idealen voor hun ogen vertrokken zijn, als strijders voor gerechtigheid en tegen de boze dictator en dat soort shit. Maar als je in België de politie wil opblazen (wat natuurlijk niet bewezen is, maar ze schoten wel maar wat graag op de binnenvallende agenten) dan ben je misschien toch gewoon een gewelddadige lul. Dit leek me een aardige manier om ongeveer hetzelfde niveau van "gewelddadige lul" te demonstreren buiten een Moslim context.

Thuleander 4 juni 2015 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 7683497)
Ik trek graag vergelijkingen... Ja, veel Syriëgangers zullen met idealen voor hun ogen vertrokken zijn, als strijders voor gerechtigheid en tegen de boze dictator en dat soort shit. Maar als je in België de politie wil opblazen (wat natuurlijk niet bewezen is, maar ze schoten wel maar wat graag op de binnenvallende agenten) dan ben je misschien toch gewoon een gewelddadige lul. Dit leek me een aardige manier om ongeveer hetzelfde niveau van "gewelddadige lul" te demonstreren buiten een Moslim context.

Natuurlijk.
Want we zijn tenslotte allemaal gelijk nietwaar.

Yordin 4 juni 2015 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7681890)
Ja ja, hoogbeschaving noemen ze dat in dit subforum... :roll:

Hoe idioot is de titel van dit onderwerp eigenlijk?
Denk er ook maar iemand dat dergelijk gedrag deel uitmaakt van onze cultuur?

Het Verzet 4 juni 2015 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7682638)
Wie is die 'hen' hier volgens u, waaraan u zich niet wil aanpassen??

Ja, inderdaad. Wie beschouw je als 'hen'?

F.B. 6 juni 2015 16:24

Wie weet, was het wel cava.

De schoofzak 6 juni 2015 16:56

De foto's zijn uitgelekt in een Franstalige krant, zag ik gisteren op het tv-nieuws.

Dat is dan toch raar dat nog niet geweten zou zijn om welke personen het ging, welke taken die hadden, waarom er een fles was ...

Het enige dat ik nu zo voor de geest kan halen, dat we weten is:
- de fotograaf is vermoedelijk flik, die alle foto's moest trekken van de lijkschouwing
- op de foto's staat geen flik.

En ik blijf er bij: als het ambtenaren zijn, horen ze een "laatste verwittiging" te krijgen. Nog zo'n flater en hopsakéé, naar de privéé.

.

Libro 6 juni 2015 17:04

Citaat:

Vandaar dat ons Openbaar Ministerie er werk van maakt: dergelijke barbaarsheden zijn onaanvaardbaar.

andev 6 juni 2015 17:36

Citaat:

Ja, het is eens wat anders dan de dagelijkse bestialiteiten uit jullie kringen ergens ter wereld. Let wel: er werden geen slachtoffers gemaakt, alleen wat gesold met kandidaat-moordenaars.
Niet dat dat goed te praten valt natuurlijk, maar jullie zijn de laatsten die anderen met de vinger moeten wijzen!
En wie "jullie" zijn zal je toch niet vragen zeker?

andev 6 juni 2015 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7682492)
Die nuance is wel heel relevant, natuurlijk.

Dansen op iemand zijn graf is iets wat ik per definitie afkeur (als je zelfs al geen respect voor dode mensen kan opbrengen.......), maar in tijden van oorlog kan ik het begrijpen (begrijpen is niet hetzelfde als "begrip hebben voor...").

Er zijn soms dode mensen waar ik geen greintje respect voor heb! Zoals het soort dat op de tafel lag.
Een dode terrorist is een goede terrorist nietwaar!
En zeggen dat er zoveel zaken zijn ivm de handelingen van bepaalde moslimbeesten waar we jullie dan niet zullen over horen, nietwaar?

lombas 6 juni 2015 18:05

Citaat:

In Pakistan is feesten op het graf van gedode vijanden toch schering en inslag?

PORSCHE 9 juni 2015 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht (Bericht 7682478)
Een glas drinken op een geslaagde missie? Het gaat er hier om dat men een glas is gaan drinken rond de lijken, toch nog iets anders volgens mij.

Of het nu een glas champagne is of koffiekoeken na de begrafenis. Beiden kunnen smaken. Ik zie niets verkeerd aan die mannen hun toost op wat-dan-ook :D

cookie monster 9 juni 2015 19:50

Wie op mijn vaders'graf of dood lichaam durft dansen ,
en ik betrap die ....
ik benieuwd welke straf de rechter uiteindelijk zal uitspreken !!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be