![]() |
Citaat:
Hij heeft Bembem al gestalkt. Hou dat vooral maar in uw gedachte. Trouwens Mod kan het gemakkelijk controleren. Die heeft toegang. Altijd welkom om een leugen van mij te materialiseren. Dat zal moeilijker zijn. |
Citaat:
Jaja ,we kennen je heus wel,kronkel maar verder... |
Citaat:
En Lance zal mij niet verder moeten stalken met scheld-PB's. . Ik heb de PB functie afgezet. |
Citaat:
ontken je dat....... Serieus.... Uw zelfbenoemde historicus wat u betreft zal alvast zijn mes slijpen om u hier degelijk op uw plaats te zetten,en wéét u ,ik gun het haar van harte.... En nu ga ik maffen,tjuus..... |
[quote]
Citaat:
Saldo nul. Totaal aantal banpunten over elf jaar: 52 Citaat:
Dat screenshot was correct. Laatste banpunt vervallen op 25 mei 2015. Saldo nul. Totaal aantal banpunten over elf jaar: 52 Citaat:
Saldo nul. Totaal aantal banpunten over elf jaar: 52 Citaat:
|
Een screenshot valt niet te betwisten. Punt. Het saldo was nul. Punt. Al de rest zijn leugens . Punt
|
Die excusus van Lance, zo van mijn account is gehackt, we kennen dat.
Marxmannetje zijn account was ook gehackt. Misschien heeft Lance ook een broertje? |
52 bp over 11 jaar,dat zijn er 4,7 bp per jaar. Daar zouden veel permbannelingen voor tekenen. Ik ben er nog altijd...
|
Een screenshot is onbetwistbaar. Wie geen screenshot kan lezen, moet zijn mond houden. Of hij nu Svennies heet, of Knuppel.
|
Citaat:
Ik dacht dat circe de 'oplossing' al gaf in de zin Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zal dan maar beginnen met het verhaal over mijn eerste nare verhuurder (van de vier op dertien)
Als twee personen daarnaar vragen. |
Op forum zijn we allemaal attention whores. De ene al wat meer succesvol dan de ander.
|
Citaat:
|
Mijn huidige ideale verhuurder draagt in niet verwaarloosbare mate bij aan mijn gouden hangmat. :cheer:
|
Ik wil het verhaal van uw nare verhuurder lezen eno.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be