![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Dat klopt. |
Citaat:
|
Citaat:
We erkennen echter dat we op dit moment niet snel een meerderheid zullen vinden voor het terugdraaien van dit fenomeen. Hier gaat het om. De CU ziet in dat ze er geen zieltjes mee gaan winnen, het heeft dus geen prioriteit. |
Citaat:
Stelt de SGP trouwens het omgekeerde? Beweren zij dat er wel snel een meerderheid k |
Citaat:
Stelt de SGP trouwens het omgekeerde? Beweren zij dat er wel snel een meerderheid kan gevonden worden om dit fenomeen terug te draaien? |
Citaat:
2: De SGP blijft consequent hun aversie tonen tegen het homohuwelijk, abortus, euthanasie, overspel enz. Laatst heeft de SGP nog een actie georganiseerd tegen overspel/scheidingen, dit zie je partijen als de CU, CDA niet doen. Simpelweg omdat hun koers anders is. |
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt complete principes verkwanselen door de populistische toer op te gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die willen gewoon dramatisch doen. Doorvoeren dus, al was het maar om hun masochistische verlangens te bevredigen.
|
Citaat:
Een land waar homoseksualiteit genormaliseerd wordt, is een land dat onheil over zich uitroept. Maar ik kan wel begrijpen dat jij dat niet snapt. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nog nooit een depressie gehad, en met de kracht van God, zal ik er ook nooit een hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Italië heeft grotere problemen om met 1 miljoen op straat te komen dan dit.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be