![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Wallonië is een economisch kerkhof en ligt in België. Hoe verklaar je dat dan? Verder wil ik helemaal niet solidair zijn met andere landen in Europa. Vlaanderen of België (splitsen hoeft van mij niet indien die Walen hun stemgedrag veranderen) kan perfect op zijn eigen voort. |
Citaat:
|
Waar ze ook belanden, ze zullen via de luchthaven van Zaventem arriveren, alwaar ze in de Nederlandse taal zullen welkom geheten worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ken wel het programma van het Vlaams Belang en raad je daarom de brochure aan van Gerolf Annemans :" Voor Europa, tegen deze EU" 46 blz |
Citaat:
Want wat jij wel hoorde, dat was hoogst waarschijnlijk het voetvolk aan de plaatselijke toog die hun fantasie de vrije loop lieten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Flauw antwoord; alsof elk land niet zijn aparte wetgeving heeft. |
Citaat:
Blijkbaar staat een "professor" bij jou op een sokkel? Hoeveel professoren - economisten spreken mekaar niet voortdurend tegen? |
Citaat:
|
Citaat:
En wat die sokkel betreft: WAAR heeft de jurist Gerolf Annemans zijn wijsheid gehaald denk jij ? Of staan volgens jou professoren geen stapje hoger dan een doodgewone jurist, die van menselijk leed zijn broodwinning heeft gemaakt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarvoor is de kern van echte Vlamingen te zwak, en de ontevreden kiezers te groot. |
Citaat:
Het totaal aantal stemmen voor de Vlaams-nationalistische partijen (VB+NVA) is gedaald in vergelijking met vorige verkiezingen, monsieur Quercus. Vergeten? |
Citaat:
|
Citaat:
De Pravda liet zien dat le roi Philippppppe een bezoek bracht aan studenten Frans..... zo van: ho leuk bei uns in Belgique sprechen wir allen Français. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be