Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   N-VA'er Theo Francken doet zijn job slecht ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=221344)

Wapper 23 juli 2015 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 7749633)
Hij heeft gezegd dat Congolezen geen meerwaarde hebben, terwijl de Belgische rijkdom volledig is gebouwd op de marteldood van 10 miljoen Congolezen.

En die 10 miljoen werden door toedoen van Francken gemarteld?
Grapjas! :rofl:

Citaat:

"Krapuul" is in die context nog een compliment voor Francken. Als ik mensen van de Europese instellingen ontmoet en ze horen dat ik Belg ben, dan moet ik mij altijd verantwoorden waarom wij een "neo-nazi" (hun woorden) op Asiel en migratie hebben gezet.
Hersenloze sossen zitten overal. Al is het nu wat aan het beteren: ze worden overal buitengeknikkerd.

Spitting Image 23 juli 2015 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7749613)
Je antwoord was wel aan pandareus gericht....

Toch blijft jullie jullie en jij jij.

quercus 23 juli 2015 11:16

Citaat:

Hij heeft gezegd dat Congolezen geen meerwaarde hebben, terwijl de Belgische rijkdom volledig is gebouwd op de marteldood van 10 miljoen Congolezen. "Krapuul" is in die context nog een compliment voor Francken. Als ik mensen van de Europese instellingen ontmoet en ze horen dat ik Belg ben, dan moet ik mij altijd verantwoorden waarom wij een "neo-nazi" (hun woorden) op Asiel en migratie hebben gezet.

Nog zo een van die tapkast-verhalen. En dan nog sterk karikaturaal ook: "de marteldood van 10 miljoen Congolezen". Jongens toch!

Wel, die "mensen van de Europese instellingen" zijn blijkbaar ook niet van de slimste...:roll:

Knuppel 23 juli 2015 11:23

Citaat:

Hij heeft gezegd dat Congolezen geen meerwaarde hebben, terwijl de Belgische rijkdom volledig is gebouwd op de marteldood van 10 miljoen Congolezen. "Krapuul" is in die context nog een compliment voor Francken. Als ik mensen van de Europese instellingen ontmoet en ze horen dat ik Belg ben, dan moet ik mij altijd verantwoorden waarom wij een "neo-nazi" (hun woorden) op Asiel en migratie hebben gezet.

De waarheid verdraaien is ook krapuleus.
Franken heeft zich in een facebookpost vragen gesteld bij de economische meerwaarde van de Marokkaanse, Congolese en Algerijnse migranten die hier véél te massaal zijn toegestroomd. Daar is niets mis mee. Wie zich daar géén vragen bij stelt is goed gek.

Als jij daarop wordt aangekeken door "mensen van de Europese instellingen" dan noem ik dat groter krapuul dan Francken. Jouw kennissen zouden beter het Belgisch vvorstenhuis op de afslachting in eigen land van 10miljoen Congolezen aanpakken dan Francken op een vraag die hij zich, terecht, via faceboek stelde.
Bij die vraag kwamen trouwens niet alleen Congolezen ter sprake, maar ook Marokkanen en Algerijnen. Om één of andere reden "vergeet" jij die.

Ik schaam me niet om te zeggen dat ik me dezelfde vragen stel als Francken. Met recht en reden trouwens. Ik voelde me vanmorgen om 10 uur namelijk niet op mijn gemak toen er vijftien mensen, waarvan de meeste zwarten en bruinen, voor mij stonden te wachten op de post. Waar is de tijd dat ik een postkantoor binnenstapte en ik binnen enkele minuten een aangetekende brief kon verzenden. Vandaag waan ik me in Afrika als ik naar de post of het stadshuis moet.

Gisteren voor de middag zaten en stonden er wel 30 wachtenden voor mij op het stadshuis, bijna allem�*�*l zwarten en bruinen. Je moet goed gek zijn om je in dergelijke omstandigheden geen vragen te stellen over de economische meerwaarde van zo'n massa immigranten.

Distel 23 juli 2015 11:37

Citaat:

Als ik mensen van de Europese instellingen ontmoet en ze horen dat ik Belg ben, dan moet ik mij altijd verantwoorden waarom wij een "neo-nazi" (hun woorden) op Asiel en migratie hebben gezet.

Compleet misbruik van de term neo-nazi, en jou ter verantwoording roepen voor een politicus waar jij niks mee te maken hebt. Dat zegt dan vooral veel over de mensen waar jij mee omgaat...

Libro 23 juli 2015 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 7749077)
Francken is krapuul.

De enige N-VA'er die iets zinnigs uitspookt, ja.

Knuppel 23 juli 2015 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 7749720)
Compleet misbruik van de term neo-nazi, en jou ter verantwoording roepen voor een politicus waar jij niks mee te maken hebt. Dat zegt dan vooral veel over de mensen waar jij mee omgaat...

Soort zoekt soort, luidt het spreekwoord.

Ik werd ooit door Spanjaarden aangesproken op de misdaden van een Belg wiens naam de wereld rondging: Dutroux. Ik heb daar nochtans geen zak mee te maken, maar ik ben wel, net als Dutroux, (officieel toch) een Belg. Mijn reactie daarop was simpel. Ik ben Flamenco en ik heb niets te maken met Belgische kinderverkrachters. (En evenmin met koninklijke collaborateurs en massamoordenaars).

Francken is geen verkrachter-moordenaar, noch een neo-nazi, noch was hij betrokken bij de genocide op de Congolezen. Zijn naam is om geen énkele reden de wereld rondgegaan. Hij heeft Belgique op geen énkele wijze berucht gemaakt. Ik betwijfel dat vijf europarlementairen de man kennen. Wie weet kennen ze zelfs De Wever niet. Nochtans de "Grote leider". :roll:

Volgens mij liggen niet de Europese kennissen van Kallikles aan de basis van wat hij hier uitkraamt, maar hijzelf.

Xenophon 23 juli 2015 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7749586)
Dat is zo. Maar ik vind dat Theo Francken (van wie ik het op voorhand zeker niet had verwacht) zijn departement goed bestuurt.
Zijn communicatie is helder, hij licht de werking van zijn departement goed uit, blijft ver weg van ranzige praat, maar even ver van geitenwollensokkenpraat. Licht toe wat belgië doet voor het contingent dat in europa is overeengekomen op te vangen. Doet inspanningen om bilaterale terugname overeenkomsten met landen te verkrijgen. Zet sterk in op snellere doorstroom, en verhoogt de capaciteit voor gedwongen én vrijwillige terugkeer.
Alle facetten van de problematiek krijgen aandacht, een asielzoeker, iemand die asiel krijgt, iemand die zijn asielvraag ziet afgewezen worden. Zo hoort het.

Allee, we weten nu op wie je volgende maal gaat stemmen. ;)

Zipper 23 juli 2015 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7749729)
De enige N-VA'er die iets zinnigs uitspookt, ja.

2!!

Skobelev 23 juli 2015 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7749653)
En die 10 miljoen werden door toedoen van Francken gemarteld?
Grapjas! :rofl:

Hersenloze sossen zitten overal. Al is het nu wat aan het beteren: ze worden overal buitengeknikkerd.

niet lachen met de erfzonde.... :magniet:

:-P

Zipper 23 juli 2015 13:57

Citaat:

Neen, hij heeft zich luidop afgevraagd, wat de meerwaarde is/was van Congolese (en ook Marokkaanse) migratie. Niet echt hetzelfde wat gij ons hier tracht te "verkopen".
En, geef hem eens ongelijk.

Pandareus 23 juli 2015 15:46

't zal weer niet lang meer duren...

Wapper 23 juli 2015 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7750040)
't zal weer niet lang meer duren...

:lol: Dat script werkt ook feilloos bij u precies?

Pandareus 23 juli 2015 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7750053)
:lol: Dat script werkt ook feilloos bij u precies?

fantastische software ! ;-)

Vrijheideerst 23 juli 2015 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7750063)
fantastische software ! ;-)

Gratis zeker?

Wapper 23 juli 2015 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 7750199)
Gratis zeker?

Uiteraard. En volledig open source! :-o

Vrijheideerst 23 juli 2015 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7750230)
Uiteraard. En volledig open source! :-o

!!!! juist

Universalia 23 juli 2015 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7748584)
Weeral een totaal onbekwame N-VA'er die zijn job niet doet.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/1.2397247

De vrijwillige terugkeer van migranten naar hun land van herkomst is sinds begin dit jaar sterk teruggevallen. De eerste zes maanden van 2015 ging het om 1.419 personen, vorig jaar waren dat er nog 1.803 in dezelfde periode. "Niet goed", zegt staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken. De N-VA'er heeft daarom een actieplan opgesteld waarin hij de samenwerking zoekt met steden en gemeenten.

Eigenlijk is het de schuld van de sossen die ze maar jaren aan een stuk met open armen hebben ontvangen en nu zitten wij met de problemen. (het leuke deel van mijn reactie naar het forum toe)

Ik denk dat dat Theo Francken het niet gemakkelijk heeft in zijn taak daar voor iedereen een zinnige oplossing voor te zoeken dat migrantenprobleem dat met de dag maar groter en groter aan het worden is en er buiten hijzelf geen enkel ander politieker is die daar het lef voor heeft er wat aan te doen.

Ik zou niet in Theo zijn schoenen willen staan daar er zoals men hier al wist te schrijven, hij vrij snel de naam racist zou opgeplakt krijgen, als hij ze niet zou toelaten en ze allemaal linea recta zou terugsturen. 8O

alice 23 juli 2015 22:49

Citaat:

Sjoe, het is niet omdat er in je stamkroeg een Turk, Marokkaan en iets Aziatisch zitten dat ge met een Europese instelling bezig zijt! :roll:

Maar Allé al goe dat gij die toogklap over neo- nazi's zo goed kunt weerleggen!

Anselmo 23 juli 2015 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 7750567)
Sjoe, het is niet omdat er in je stamkroeg een Turk, Marokkaan en iets Aziatisch zitten dat ge met een Europese instelling bezig zijt! :roll:

Maar Allé al goe dat gij die toogklap over neo- nazi's zo goed kunt weerleggen!

Ten overvloede misschien, maar toch nog even ter herinnering:

Citaat:

Je moet het dit forumlid vergeven.
Hij zit een beetje moeilijk in elkaar.
Hij bedoelt steeds het tegendeel van wat hij zegt.

Als hij melodramatisch meedeelt dat hij dit forum verlaat, dan gaat hij juist blijven zoals we allemaal kunnen vaststellen.
http://forum.politics.be/showpost.ph...90&postcount=1

Als hij nu zo over Francken spreekt, wil dat eigenlijk zeggen dat hij deze man best een toffe pee vindt.

Het is eenvoudig als men dit weet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be