| Knuppel |
23 juli 2015 11:23 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles
(Bericht 7749633)
Hij heeft gezegd dat Congolezen geen meerwaarde hebben, terwijl de Belgische rijkdom volledig is gebouwd op de marteldood van 10 miljoen Congolezen. "Krapuul" is in die context nog een compliment voor Francken. Als ik mensen van de Europese instellingen ontmoet en ze horen dat ik Belg ben, dan moet ik mij altijd verantwoorden waarom wij een "neo-nazi" (hun woorden) op Asiel en migratie hebben gezet.
|
De waarheid verdraaien is ook krapuleus.
Franken heeft zich in een facebookpost vragen gesteld bij de economische meerwaarde van de Marokkaanse, Congolese en Algerijnse migranten die hier véél te massaal zijn toegestroomd. Daar is niets mis mee. Wie zich daar géén vragen bij stelt is goed gek.
Als jij daarop wordt aangekeken door "mensen van de Europese instellingen" dan noem ik dat groter krapuul dan Francken. Jouw kennissen zouden beter het Belgisch vvorstenhuis op de afslachting in eigen land van 10miljoen Congolezen aanpakken dan Francken op een vraag die hij zich, terecht, via faceboek stelde.
Bij die vraag kwamen trouwens niet alleen Congolezen ter sprake, maar ook Marokkanen en Algerijnen. Om één of andere reden "vergeet" jij die.
Ik schaam me niet om te zeggen dat ik me dezelfde vragen stel als Francken. Met recht en reden trouwens. Ik voelde me vanmorgen om 10 uur namelijk niet op mijn gemak toen er vijftien mensen, waarvan de meeste zwarten en bruinen, voor mij stonden te wachten op de post. Waar is de tijd dat ik een postkantoor binnenstapte en ik binnen enkele minuten een aangetekende brief kon verzenden. Vandaag waan ik me in Afrika als ik naar de post of het stadshuis moet.
Gisteren voor de middag zaten en stonden er wel 30 wachtenden voor mij op het stadshuis, bijna allem�*�*l zwarten en bruinen. Je moet goed gek zijn om je in dergelijke omstandigheden geen vragen te stellen over de economische meerwaarde van zo'n massa immigranten.
|