![]() |
Citaat:
Ik denk niet dat die man dom is hoor, die zal wel weten dat het niet voor zijn uitgemergeld karkas is dat ze bij hem blijft... |
Citaat:
|
Citaat:
Best van al is dat zo een knap jong madammekke, een vrolijke weduwe van een ouwe rijkaard van 100 jaar, schatrijk geërfd, mij tegen het lijf loopt, en dolverliefd wordt. Wie weet, wil ik dan wel trouwen !:lol: |
Citaat:
Want de mensen denken altijd " dat overkomt enkel anderen ", en dan op een mooie dag...:lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als we reeds getrouwd zijn laat ik haar dat niet doen, dan schakel ik een psychiater in, die moet vaststellen ( tegen een fikse vergoeding ;-)) dat zij zot geworden is, en dan wordt die schenking ongedaan verklaart. Dan krijg ik alles terug en geniet alleen van dat fortuin terwijl zij in het zothuis zit. De leden van het Wereld-Hamac-Fonds laat ik voor meer zekerheid allemaal opruimen door enkele huurdoders. Dan hebben we daar nooit meer last van...:-D Opgeruimd staat netjes. |
Wat als iemand tegelijk twee partners heeft ?
Bedriegt hij/zij dan partner 1 met partner 2? Of bedriegt hij/zij partner 2 met partner 1 ? |
Citaat:
|
Citaat:
Zal ik je een rouwkaartje laten bezorgen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be