![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Den Anthony z'n gitaarrack: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wens u ook een spoedig faillisement OF vertrek toe. Naar wat ik verneem van u zijt ge al met een voet buiten. Nu nog het duwtje voor de rest van het 19de eeuws gezelschap. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zo'n bruin vermoeden dat, eens de zomervakantie door is, het stakingen gaat regenen.
Dan kan de fuhrer van Antwerpen nog eens wat de verongelijkte gaan uithangen. De regerende partijen zijn er duidelijk niet voor de gewone mensen. |
Citaat:
Ik zie ze graag vertrekken. |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens is het niet voor niks dat je toch hier wil blijven. In China bijvoorbeeld gaat het allesbehalve goed (zie recente devaluatie om toch maar concurrentieel genoeg te blijven Een al te zware nadruk op lage lonen en onzekerheid zal de internationale crisis alleen maar aanwakkeren, met alle uitwassen die het met zich meebrengt. En nog iets : de economische parabel van de negen botten en 10 honden. Ken je die ? Verder denken dan je neus lang is, is niet veel mensen gegeven. |
Citaat:
Ik noteer dat u me graag zéér ziek ziet worden en Tavek dat ik failliet zou gaan. Typisch voor linkse haters en op menselijk vlak zeer pover. Als ik hier blijf dan is het omdat tot hiertoe de hoofdzetel in Belgie blijft en dat ik hier nog een tweede belangrijk bedrijf heb die vastgoed bezit, beheerd en ontwikkeld. Dat vastgoed kan ik moeilijk in mijn valies steken. Moest het gaan met alle plezier want jullie soort maakt het verblijf in Belgie voor ondernemenden niet prettiger. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En moest jij bij mij werken dan zou ik je zeker ontslagen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ook het overmatig gebruik van drank en andere drugs....is meestal gelinkt aan dit harde leven. Maar ik kan best geloven dat wat muziek spelen onder vrienden helemaal niks vandoen heeft met wat supergroepen als Black Sabbath of Pink Floyd presteren. |
Citaat:
ER zijn er ontelbare die goed kunnen (na) spelen maar iets nieuws uit je mouw schudden is heel andere koek.Ontelbaren kunnen een picasso naschilderen...zelfs nog beter misschien...Maar het creeëren is iets heel anders...dat is het verschil tussen een muzeikant schilder of wat we noemen een artiest. Oesje :oops:we zijn hier wel serieus aan het afwijken:oops::oops::-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be