![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Akkoord ze zijn met een handicap gestart. Het grootste deel van de eerste golf was laag geschoold en sprak de taal niet. Dat heeft onvermijdelijk zijn invloed op hun nakomelingen. Bovendien hadden ze geen kapitaal zoals de ouders van sommige inboorlingen. Ik baal van uitlatingen als ‘we moeten ze een speciale behandeling geven want anders” . Inderdaad, de bange blanke man die overal aan toegeeft om ze te vriend te houden. |
Citaat:
|
Citaat:
Zij moeten hun leven toch niet in de criminaliteit storten,ga je dat de blokkers ook kwalijk nemen. Gebruik nu eindelijk uw verstand eens,niemand zegt dat ge tegen die mensen moet zijn,maar ge moet ze ook niet afdoen als heiligen. Als u correct wil zijn moet je de problemen langs 2 kanten zien,en als ze dingen doen die niet door de beugel kunnen moet je dat ook durven zeggen. Ik weet wel dat er hier op dit forum tussenzitten waarmee zelfs de leiding van het blok niet akkoord zou gaan,maar die zitten langs allochtone kant ook,het lijkt net dat gij u daar niet over durft uit te spreken. En wat meer is,ga in discutie ipv steeds copy/paste artikels te plaatsen. |
Citaat:
|
Citaat:
Gelooft ge nu echt dat het voor arme autochtonen niet even erg is als ze de luxe zien waar commerciële zenders mee uitpakken ? Ieder die in België geboren wordt heeft recht op onderwijs en een menswaardig bestaan. Het is aan het individu om die kansen te benutten. |
Wie zegt dat dat Vlaams Blokkers zijn, zijn geen leden of gemeenteraardsleden. Weeral bent ge totaal verkeerd en post ge een misleidende topic titel. Ge sleurt het VB erbij en dit heeft er niets mee te zien.
Dit voorval is te verwerpen natuurlijk maar heeft niets met partijpolitiek te maken. Hoe willen de mensen u op dit forum nog serieus nemen jong ? Je discrimineert er op los met bepaald uitspraken zoals je ziet in mijn sig. Ach ja typisch blokxbuster |
Citaat:
Tegenwoordig moogde dus met een boksijzer ongewapende meiskes in mekaar kloppen, wat is de volgende stap, ? ... En de volgende keer, begint er een tuchtprocedure, ... komaan jongens, ... Als wij niet eens gaan inzien dat er eens een halt aan moet komen, door streng te straffen, dan gaat het echt nog eens verkeerd aflopen. Het is gewoon wachten tot de eerste vader er hem eens mee gaat moeien, of een zwakere hem bewapend met een mes of andere gevaarlijke dingen en er eens serieuse accidenten gaan gebeuren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ik nu alle VB'ers stigmatiseer, maar noem dit bericht het zoveelste koekje van eigen deeg. what comes around, goes around dus! Het heeft geen zin om een groepen te bestempelen als gajes. Vlaams Blokkers en Allochtonen hebben op zich toch iets gemeen: Ze gaan allebei wel eens over de schreef! |
Citaat:
-Juist, stelen, overvallen, verkrachtingen, enz,enz.. is niet waardig te noemen. -Rijden met BMW of Mercedes, maar ze zijn allemaal even arm. -En zou de maatschappij nog armer zijn. -Wat doen Blokkers dan verkeerd buiten alle dagen te moeten gaan werken om uw ideale maatschappij in stand te houden. |
Citaat:
't moeten niet steeds dezelfde zijn die van een overmacht rammel krijgen! elk op zijn beurt is voldoende! alvast bedankt om me dit heugelijk nieuws te melden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
over deel 1 :yep. zielige oude mannetjes aanvallen; zoals hier alle dagen oude vrouwtjes tegen de grond gesmeten worden om hun pensioentje in te pikken. ten slotte zijn het die oude mannetjes hun kleinkinderen die nu onze oudjes beroven. Wel, ik ben het kleinkindje van een beroofd oudje. En ik vind dat de oudjes van dat ras dat hier alles komt bestelen en verkrachten, onze samenleving naar de zak helpt, ook 's overvallen mogen worden. Heb ik niet het minste probleem mee. want die worden om twee redenen nooit lastiggevallen; 'wij' doen zulke zaken niet en hun moslim-kindjes doen hen het ook niet aan. ten tweede : oudjes ? ten derde; ok, beter een ander doelwit gekozen. |
Citaat:
EEN leerrling krijg 6 maand voor antisemitisme en die nazi's krijgen 90 uren straf. De nazi's zijn duidelijk de macht aan het overnemen. De jonge gediplomeerden trappen het af naar anderen landen, en er blijven weinig mensen over om de pensioene te betalen. Wiens pensioen? de pensioen van de naz'is. ok . laten we het aftrappen. |
Citaat:
|
Mensen opnemen uit afrika is diefstal t.o.v dat continent.
Het helpt die landen niet. Voorbeeld:Een man van 20 jaar die naar hier komt, en hier mag werken en daardoor mag blijven. Er werd geînvesteerd door zijn land van herkomst in Gezondheid, Opvoeding, Veiligheid. Wij krijgen deze man van 20 gratis! terwijl ons land rijker is. DIEFSTAL We moeten de schuld op de Derde Wereld afschaffen. We moeten ook de macht geven aan de nazi's geven, want de dood van de één is de andere zijn brood. En de val van onze civilisatie zou veel hongerige kinderen uit de Derde Wereld kunnen helpen. Wij hebben toch bijna geen kinderen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be