![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
:lol::lol:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe waardevol zullen hun antwoorden dan zijn? |
Citaat:
Het lijkt een tactiek van hen te worden om zich te gedragen gelijk de westerling zodat we het van hen niet zouden verwachten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus ja, een goeie indicatie. |
Je kan nog verder gaan natuurlijk 8O
Detail tekst: Citaat:
|
Zo'n 20-25jaar geleden waarschuwde men al voor moslims, niet diegenen die dit zichtbaar toonden, maar vooral diegenen die zgz verwesterd waren en tot in de hoogste regionen aanwezig waren. Ik vrees dat daar inderdaad het grootste gevaar zit : ze zijn reeds overal geïnfiltreerd.
|
Citaat:
Dat zoiets ging gebeuren, wist iedereen. Het is een feit dat niet elke westerling bereid is om op de rug te gaan liggen voor een bende woestijnratten. Ik vind het vreselijk dat mensen mensen aanvallen en zou veel liever een alliantie vormen met de moslims die niet achter extremisme en terrorisme staan maar ergens onderweg ben ik het vertrouwen in moslims verloren... :-( |
Citaat:
![]() |
Citaat:
De vele Moslims die in Limburg wonen bv.: ik heb toch de indruk, zeker onder de jongeren, dat de meerderheid ervan qua leefwijze en mentaliteit niet zo heel erg verschilt van niet-moslims. Dat iedereen met Moslim ouders een potentiële islamist is, ik geloof dat niet. |
Hoe kan een mens goed terechtkomen als je met zoiets te maken krijgt tijdens je kindertijd en opvoeding?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be