Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Filip Dewinter op islamsafari door Molenbeek met de buitenlandse pers! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=226096)

Het Oosten 25 november 2015 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 7908353)
Natuurlijk, Dewinter zijn acties zijn meestal goed, niet allemaal maar deze wel, allez mijn gedacht he.

Verreweg de meeste acties van Dewinter trekken op niks. Dat is eerder de waarheid.

Jan van den Berghe 25 november 2015 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7908380)
Goh, ik weet niet wat het ergste is Jan.
Hoofdsteden die dagenlang in lockdown gaan omdat er moslims met kalasjnikovs op ons jagen, of de kans om een zatlap tegen te komen.
Moeilijke keuze.

Moskou werd nooit opgeschrikt door terroristische aanslagen? Neen? Zegt 2010 u iets? Metro?

Thuleander 25 november 2015 22:23

Ge gaat uw Russenhaat moeten loslaten, Jan.
De tijd van het Vlaams legioen en het oostfront is voorbij.
De russen zijn onze vrienden nu.
Onze vijanden, dat zijn onze eigen leiders.

Jan van den Berghe 25 november 2015 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7908403)
Ge gaat uw Russenhaat moeten loslaten, Jan.
De tijd van het Vlaams legioen en het oostfront is voorbij.
De russen zijn onze vrienden nu.
Onze vijanden, dat zijn onze eigen leiders.

Ik haat de Russen niet, verre van. Ik heb zelfs een speciale voorliefde voor de grote Russische schrijvers en heb in het verleden heel veel gelezen over de mystiek van de Russische monniken.

Feit is dat ik geen reden zie waarom "de" Russen vandaag de dag onze "vrienden" zouden zijn. Een Poetin die wat kruisteken slaat in een kathedraal, is daarom nog niet overtuigend.

zonbron 25 november 2015 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7908289)
Groeiende moslimaanwezigheid in onze steden.

Liever in de metropool dan het platte land. Grote steden zijn gemaakt voor moslims en allerlei immigranten, zo'n stad is daar op voorbereid. Globalisme, ziet U?

Zipper 25 november 2015 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 7908346)
De gemeente Molenbeek is een migratiebestemming bij uitstek. Dat blijkt ook uit de cijfers. 43 procent van de Molenbeekse bevolking werd niet in ons land geboren.
In vergelijking met andere Brusselse gemeenten zijn de Molenbeekse immigranten vooral niet-EU migranten: 1 op de 3 Molenbekenaars werd buiten de Europese Unie geboren. Ook hier weer moet Molenbeek enkel Sint-Joost-ten-Node laten voorgaan: daar zijn 4 op de 10 inwoners geboren buiten de EU.
Deze cijfers vertalen zich ook in de nationaliteit van de inwoners van Molenbeek. 28 procent heeft niet de Belgische nationaliteit. En van deze niet-Belgen heeft bijna 16 procent een nationaliteit van buiten de EU.

Bron: Statbel, Census 2011

Trop c'est trop!!!

"Trop is teveel, en Teveel is trop", zei ooit een "eminente" beenhouwer. ;-)

zonbron 25 november 2015 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7908395)
Verreweg de meeste acties van Dewinter trekken op niks. Dat is eerder de waarheid.

Waar is het keppeltje van Feelip?

Indomitable 25 november 2015 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7908412)
"Trop is teveel, en Teveel is trop", zei ooit een "eminente" beenhouwer. ;-)

Ze hebben mijn pijp afgepakt....:lol:

alberto 25 november 2015 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7908395)

Pijnpunten aanhalen in zake migratie is iets voor hem ook al zijn ze er wel eens over, deze negeren is iets voor andere politiekers.

Garry 25 november 2015 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 7908257)
Eens vb-tuig, altijd vb-tuig.

Eens debiel , altijd debiel.

Garry 25 november 2015 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7908265)
Of een halal-beenhouwerij of een kosher-winkel een ziekteteken is, wil ik in het midden laten. Maar het is wel een teken. Zolang als men mij niet verplicht halal te eten, kan ik er niets op tegen hebben.

Of echter mijn achterkleinkinderen dat ook nog zullen kunnen zeggen, dát is hier de kwestie.

Ene is geen ziekteteken, alle daarentegen wel. Wanneer ge in bepaalde delen van een stad er gewoonweg niet meer naast kunt kijken, dat is dat niet alleen meer een ziekteteken maar een pest epidemie.

Garry 25 november 2015 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7908280)
Ik betwijfel of het heerlijk is. Ik beschouw het als een evolutie die op velerlei vlakken betreurenswaardig is.

Kan het zijn dat het misschien niet echt tot u doordringt wat de gevolgen op lange termijn zullen zijn?

Gevolgen?

Die verbannen ze liever dan ze te erkennen. Erkennen zou hen confronteren met wat het VB al zoveel jaar voor waarschuwt en dat mag zeker niet gebeuren. Ze zouden zo eens met de neus op de feiten kunnen gedrukt worden en de realiteit onder ogen moeten zien. De realiteit dat het VB al die tijd het bij het rechte eind heeft gehad in tegenstelling tot de domme kloten waarin zij geloofd hebben.

Ze moesten en zouden heel dat zooitje ongeregeld hier binnenhalen om dat onze bevolkingsgroei onvoldoende was om straks te pensioenen te kunnen blijven betalen. Zowat 80% van die aangespoelde zijn niet naar hier gekomen om te werken en het overgrote deel is zelfs analfabeet. Moeten die voor onze pensioenen gaan werken?

Ze hadden misschien beter hier ook polygame huwelijken toegestaan om de bevolkingsaangroei te stimuleren. Dankzij ons democratisch stelsel zal het toch maar een kwestie van tijd zijn alvorens ook hier polygamie een feit zal zijn. 't Is misschien daarom dat ze zo'n gedreven verdedigers zijn van de integratie van heel die moslimgemeenschap, omdat ze zitten te wachten en hopen op een snelle invoer van polygamie. Dan kunnen ze hun aanhoudsters gewoon mee naar huis nemen.

fallen_angel 25 november 2015 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7908202)
Een halal beenhouwer...
Is dat zo speciaal?

500 jaar geleden was dat hier niet speciaal, dus nee.

fallen_angel 25 november 2015 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7908302)
mijn ouders zijn wel verplicht om vier metrostations verder te gaan om nog een fatsoenlijke beenhouwer van hier te vinden. Stilaan de enige nog in Anderlecht. Waar zij wonen zijn het enkel nog halal-beenhouwers.

Als het meisjes zijn, dragen zij garantie een (verplichte)islamitische hoofddoek of nikab, tenzij de bevolking alsnog "wakker wordt".

Als het meisjes zijn, zullen die niets te zeggen hebben en gaan ze tegen hun 9 jaar uitgehuwelijkt zijn. En als de bruidsschat ontvangen is, dan zullen ze hun benen moeten (niet mogen) spreiden, zoals het zo mooi omschreven staat in een bepaald boek.

fallen_angel 25 november 2015 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7908317)
Op een vliegtuig wordt er praktisch geen varken meer geserveerd. Alleen, kip, rund en lam, niet altijd halal maar wel in groeiende mate. Op vluchten van Emirates en Qatar bv is het wel halal maar de kwaliteit van het eten is dan ook beter dan op Westerse maatschappijen. De laatste keer heb ik lamskoteletjes gegeten op Qatar en dat was echt topkwaliteit, rosé van binnen en krokant van buiten en mals als boter. Hoe ze dat klaarspelen weet ik niet als je weet dat het vliegtuig al méér dan een uur is opgestegen.

1 iets moet je ze wel nageven, hun lamsvlees is heerlijk (bv in Turkije, Libanon, UAE).

fallen_angel 25 november 2015 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7908317)
Op een vliegtuig wordt er praktisch geen varken meer geserveerd. Alleen, kip, rund en lam, niet altijd halal maar wel in groeiende mate. Op vluchten van Emirates en Qatar bv is het wel halal maar de kwaliteit van het eten is dan ook beter dan op Westerse maatschappijen. De laatste keer heb ik lamskoteletjes gegeten op Qatar en dat was echt topkwaliteit, rosé van binnen en krokant van buiten en mals als boter. Hoe ze dat klaarspelen weet ik niet als je weet dat het vliegtuig al méér dan een uur is opgestegen.

-

Zipper 25 november 2015 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 7908415)
Ze hebben mijn pijp afgepakt....:lol:

"VDB, tu ne vas pas crever ici" :lol: Grandioos :lol:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...tenmarkt.dhtml

:-)

Diego Raga 25 november 2015 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7908408)
Een Poetin die wat kruisteken slaat in een kathedraal, is daarom nog niet overtuigend.

Nochtans iets waar we Obama nog niet op hebben kunnen betrappen...

Everytime 25 november 2015 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7908184)

Op islamsafari door #Molenbeek met Israëlische Channel2 TV. 'Is this #Belgium or #Irak, #Brussels or #Raqqa?'

#Brussels '300 meters from EU parliament you find a salafist mosque financed by Saoudi Arabia. Should I say more?

#Molenbeek Buitenlandse pers verbaasd.. 'Boucherie islamique', boerka's, Arabische opschriften. #ThisMustBeBelgium!

https://twitter.com/FDW_VB/status/669552519375396864

https://twitter.com/FDW_VB/status/669551497156390917

https://twitter.com/FDW_VB/status/669537931825127424

Wij zijn het moe: grenzen toe!

Is dit naar uw mening een goede actie van heer Dewinter?

Typisch extreem-rechts! Niet verbaasd van zijn onzin!

Everytime 25 november 2015 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7908201)
FdW toont gewoon in welke richting grote delen van Brussel evolueren: die naar een stad met een islamitische meerderheid.

Dat is niet echt voor morgen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be