marie daenen |
10 maart 2016 12:22 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen
(Bericht 8022472)
Mevrouw, ELKE N-VA politieker heeft mediatraining gekregen.
Daarin werden ze gedrild om in elk interview minstens 2 keer "actieve welvaartstaat" en minstens 3 keer "wij blijven keihard werken" te zeggen.
Zeg nu zelf : indien U die woorden hoort uit de monden van Becaus, Bracke, Dewever, Bourgeois, Peumans en die andere bejaarde ambtenaren dan kan je toch de neiging om te kotsen, vergeef mij mijn woordgebruik, niet onderdrukken.
Die hele nva-top samen heeft nooit 1 Eurocent gestort in de staatskas, zij hebben er heel hun leven van geleefd!
|
Man, man, welke grote politieker heeft geen mediatraining gehad??? U heeft het toch zeker niet over EDR, die zelf alleen nog maar kan toneelspelen omdat er geen haar nog echt aan is...
Denk je, dat na twintig jaar gehoord te hebben dat ze het geld bij de rijken zouden gaan halen, terwijl diezelfde rijken alleen maar rijker werden en het vooral de middenklasse is en was die verder kaalgeschoren werd dat dat mij niet doet kotsen als ik onze linkiewinkies nu nog steeds dezelfde boodschap hoor brengen???
en hoeveel hebben onze linkiewinkies effectief in de staatskas gestort, nu we, dank zij hen met een huizenhoge staatsschuld achterblijven???
Maar ja, buiten op muggen schieten komen ze natuurlijk niet meer om hun kemels te verbergen...
|