Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Zwijgplicht voor de nv-a-ers (https://forum.politics.be/showthread.php?t=229675)

Pandareus 10 maart 2016 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 8022515)
Voor één maal zijn wij het eens die 32 % hebben voor het VERKEERDE RECHTSE eind gestemd.

Die mensen hebben centrum rechts gekozen, wat heel wat anders is dan uiterst rechts...

Citaat:

Zij hadden natuurlijk moet stemmen voor het VB
Waarom zouden centrumkiezers het in hun hoofd halen om op extreem rechts te stemmen ?
Citaat:

al moet ik zeggen dat die partij er toen niet klaar voor was. Intussen hebben zij zich volledig kunnen herstructureren, wat blijkt uit de drie colloquium die zij tijdens het laatste jaar hebben ingericht.
Bla bla produceren doet het blok al jaren, boekjes schrijven ook. Debatclub idem, colloquia kunnen er ook nog wel bij. Dat neemt allemaal niets weg van de kern van de zaak : het blok zit om ongewijzigde redenen in het cordon sinds 1992. Herstructureringen bij het blok zijn cosmetica : Philip & Gerolf zijn nog steeds de sterksten en het zal niet dat nichterige ventje Van Grieken zijn die daar wijziging in brengt.

Xenophon 10 maart 2016 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8022535)
Die mensen hebben centrum rechts gekozen, wat heel wat anders is dan uiterst rechts...

Waarom zouden centrumkiezers het in hun hoofd halen om op extreem rechts te stemmen ?

Bla bla produceren doet het blok al jaren, boekjes schrijven ook. Debatclub idem, colloquia kunnen er ook nog wel bij. Dat neemt allemaal niets weg van de kern van de zaak : het blok zit om ongewijzigde redenen in het cordon sinds 1992. Herstructureringen bij het blok zijn cosmetica : Philip & Gerolf zijn nog steeds de sterksten en het zal niet dat nichterige ventje Van Grieken zijn die daar wijziging in brengt.

Je hebt precies iets tegen 'nichten', was jij dat ook niet die Verschaeve een vieze homo vond toen met die 'kamerscherm-affaire'?

Pandareus 10 maart 2016 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 8022533)
Was ik van jou Demonen dan zou ik dit niet nemen.

Onze dagelijkse dubbelnick vliegt hier straks toch buiten

Pandareus 10 maart 2016 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8022544)
Je hebt precies iets tegen 'nichten', was jij dat ook niet die Verschaeve een vieze homo vond toen met die 'kamerscherm-affaire'?

Zou je gelukkiger zijn moest ik ipv "nichterige" "verwufte" geschreven hebben ?

Xenophon 10 maart 2016 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8022556)
Zou je gelukkiger zijn moest ik ipv "nichterige" "verwufte" geschreven hebben ?

Ik weet het niet eigenlijk, je weet, we kunnen het verleden niet veranderen.

Ik bedoel maar, voor een verdraagzame ben je soms toch redelijk onverdraagzaam tegenover onze anders geïnclineerde broeders. ;)

de vuile muilekoek 10 maart 2016 12:09

Citaat:

Ge verraad een beetje uzelf .. door het VB af te breken ,, wat zit er daar nu achter ,, gaat den ontwikkelden Jean de la reu hem beginnen afvragen :roll:

de vuile muilekoek 10 maart 2016 12:21

Citaat:

Citaat:

Juist omdat het nu evolueert in een richting dat het alleen nog door extreem gezinde mensen weer op de juiste sporen kan gebracht worden , sommige mensen denken wel nog na hoor! ze hebben niet allemaal appelmoes in hun kop zitten he de mensen ,,,,:roll: wie dacht NOOIT op het VB te stemmen in zijn hele leven is zich nu al massaal aan het bekeren....:roll:

marie daenen 10 maart 2016 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 8022472)
Mevrouw, ELKE N-VA politieker heeft mediatraining gekregen.
Daarin werden ze gedrild om in elk interview minstens 2 keer "actieve welvaartstaat" en minstens 3 keer "wij blijven keihard werken" te zeggen.
Zeg nu zelf : indien U die woorden hoort uit de monden van Becaus, Bracke, Dewever, Bourgeois, Peumans en die andere bejaarde ambtenaren dan kan je toch de neiging om te kotsen, vergeef mij mijn woordgebruik, niet onderdrukken.
Die hele nva-top samen heeft nooit 1 Eurocent gestort in de staatskas, zij hebben er heel hun leven van geleefd!

Man, man, welke grote politieker heeft geen mediatraining gehad??? U heeft het toch zeker niet over EDR, die zelf alleen nog maar kan toneelspelen omdat er geen haar nog echt aan is...
Denk je, dat na twintig jaar gehoord te hebben dat ze het geld bij de rijken zouden gaan halen, terwijl diezelfde rijken alleen maar rijker werden en het vooral de middenklasse is en was die verder kaalgeschoren werd dat dat mij niet doet kotsen als ik onze linkiewinkies nu nog steeds dezelfde boodschap hoor brengen???
en hoeveel hebben onze linkiewinkies effectief in de staatskas gestort, nu we, dank zij hen met een huizenhoge staatsschuld achterblijven???
Maar ja, buiten op muggen schieten komen ze natuurlijk niet meer om hun kemels te verbergen...

marie daenen 10 maart 2016 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 8022485)
Democratie werkt niet. Niet in België, niet in het Westen, niet in het Oosten, niet in het Zuiden en niet in het Noorden.

Leve het Huis van België !

Waarom Leve het Huis van België als je juist erboven vaststelt dat het niet werkt???
Een geloofskwestie misschien???

marie daenen 10 maart 2016 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 8022486)
Velen van die 32 % hebben intussen ingezien dat NVA staat voor Nieuwe Vlaamse Arrivisten maar zeker niet voor hun kiezers. Gelukkig beginnen al een aantal van hen dit in te zien en gaan ze bij de volgende verkiezingen hieruit hun les getrokken hebben.

En op wie moeten ze dan stemmen???? Vlaanderen ligt dan compleet verankerd aan de ketting en kan geen richting meer uit...

marie daenen 10 maart 2016 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht (Bericht 8022489)
Sinds haar eerste verkiezingsdeelname zat NVA al 9 van de 12 jaar in de regering.

Daarvoor zat de VU 14 van de 20 jaar in de regering.

Wat zaten ze daar volgens jou te doen?

Proberen, proberen, proberen... om verbetering te brengen...
Maar de verdoken Vlaamse collabo's (officieel gingen ze voor Vlaanderen, maar officieus bogen ze telkens en telkens opnieuw voor de dwaze eisen van de francofonie) waren te sterk...

Sywen 10 maart 2016 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 8022607)
Proberen, proberen, proberen... om verbetering te brengen...
Maar de verdoken Vlaamse collabo's (officieel gingen ze voor Vlaanderen, maar officieus bogen ze telkens en telkens opnieuw voor de dwaze eisen van de francofonie) waren te sterk...

tuurlijk, de Vlaamse regering zit vol met franstaligen.

Pandareus 10 maart 2016 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8022591)
Juist omdat het nu evolueert in een richting dat het alleen nog door extreem gezinde mensen weer op de juiste sporen kan gebracht worden , sommige mensen denken wel nog na hoor! ze hebben niet allemaal appelmoes in hun kop zitten he de mensen ,,,,:roll: wie dacht NOOIT op het VB te stemmen in zijn hele leven is zich nu al massaal aan het bekeren....:roll:

Als iemand zijn stem in de vuilbak wil gooien, mag die dat van mij gerust doen hoor... no problem. Als ze daardoor volgende keer in het parlement terug een vierde verkozene hebben kunnen ze terug kaarten.

non-conformist 10 maart 2016 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de blaffende kat (Bericht 8022647)
Ik moet gaan oppassen of ik vlieg hier buiten. :lol:

Knuppel zal daar wel voor zorgen en met nog een beetje geluk meldt hij je ook nog bij de staatsveiligheid.

ViveLaBelgique 10 maart 2016 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 8022597)
Waarom Leve het Huis van België als je juist erboven vaststelt dat het niet werkt???
Een geloofskwestie misschien???

Democratie werkt niet. Het Huis van België kan bij gratie der Belgen de democratie laten voor wat het is.

quercus 10 maart 2016 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 8022412)
Als je de oppositie niet wil geloven als deze "voor de zoveelste keer zegt dat zij het geld gaan halen waar het zit", dat is je goed recht.
Maar.....haalt de Antwerpse populist dan het geld WEL waar het zit ?
De begroting is nu wel het BESTE bewijs dat jij en de rest van de 32% Vlamingen het bij het VERKEERDE RECHTSE eind hadden :-) :-) :-)

Jaja, we zullen de volgende keer allemaal stemmen voor de verworpenen der aarde... :roll:

De schoofzak 10 maart 2016 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8022569)
Ge verraad een beetje uzelf .. door het VB af te breken ,, wat zit er daar nu achter ,, gaat den ontwikkelden Jean de la reu hem beginnen afvragen :roll:

Om van Mie Teef nog maar te zwijgen.
The bitch.

.

marie daenen 10 maart 2016 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 8022623)
tuurlijk, de Vlaamse regering zit vol met franstaligen.

En jij geeft duidelijk commentaar van op de maan...

speurneus 10 maart 2016 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 8022410)
Wat zouden ze daar mee te winnen hebben?

Wel, Europa, IMF en de OESO hameren al jaren dat er structureel hervormd moet worden en waarbij er direct en indirect verwezen wordt naar het overheidsapparaat en andere inefficiënties die de belastingdruk de hoogte in jagen.
.

En zeggen dat het nu net de NVA excelenties zijn die meer overheidsgeld vragen.:lol:

speurneus 10 maart 2016 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 8022423)
Wij en de 32% van de rest van de Vlamingen weten al lang dat het de linkiewinkies zijn die onze Vlaamse kassen leeg gezogen hebben...
Hoe durven ze hier zo van hun neus blijven maken, terwijl iedereen met gezond verstand in zijn kop weet dat hun putten zeker niet in anderhalf jaar gedempt kunnen zijn... In tegendeel ik denk dat het eerder een mensenleven zal vragen...

En de kracht van de verandering moet inderdaad spelen en hen pijn doen, gezien alle kwaadaardige reacties tegen de NVa in de anti-Vlaamse Vlaamse media; over de franstalige zullen we maar niet spreken zeker???

Meiske, het gaat hier niet over putten dempen maar over het vergroten van de staatsschuld. Iets waar NVA wonderwel in slaagt. ZE zijn dan blijkbaar toch goed in één ding

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be