![]() |
Citaat:
I like it! :twisted: |
Citaat:
aan hoeveel pagina's zit je momenteel? |
Ik ben nog maar aan de klad versie, korte samenvatting die ik via nuance ga uitbreiden.
39 pagina's, en dat is de helft omdat met nuance dat 60 pagina's worden. ik heb heel mijn inleiding af en bepaalde hoofdstukken ervan zijn al helemaal af. De ironie is dat ik "manna" nodig heb.... en eigenlijk snel want ik heb mijn verleden uitgeschreven, nu is het tijd mijn heden en toekomstbeeld aan te pakken. |
Citaat:
|
Goed dat het in dit geval over het aanbieden van 'gratische ervaring' ging want ...
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of neen ik ga het toch gratis doen...
Het tweede boek zal dan een trialoog worden met meer nuances waarvoor ik 10 zal vragen. |
Citaat:
|
Ja ik ervaar het al eerder, mijn dramaqueen komt niet meer boven.
Ik ben een goedkope hoer die het gratis zou doen. En dat allemaal voor een beetje commentaar te ontvangen, lees liefde. Slet dat ik ben. |
Citaat:
|
Maar door het gratis te doen bereikt ge toch een breder publiek?
Zet ge de toon en is het een kwestie van commentaren afwachten. Do it for the love! |
Citaat:
|
Ja, gratis is toch het enige middel dat aangrijpbaar is voor iedereen?
Ik heb het dan niet over neuken, maar bon :) Perverselingen !!! De liefde bedrijven, intiem zijn, één worden. |
Citaat:
|
suiker is ook niet echt mijn gebied.
Hoewel, sugartits, sugarlips... sugarclit, let me have it... Your my candy and it's addictive oh baby I like it! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
0 followers :) Op twitter maar een man of 5. Toegegeven, ik heb nooit reclame gemaakt of moeite gedaan followers te bereiken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be