![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Waar het wel over gaat is hoe het kan dat je een job mag uitvoeren waar een diploma voor vereist/verplicht is en dat je niet bezit. |
Studeren is echt een noodzaak.
Daarom besteden we zoveel mogelijk productie uit aan landen die deze noodzaak niet hebben. |
Citaat:
Daar kan ik je in volgen en moet dus mijn mening bijstellen. |
De tuinhuishobbyclub is weer op pad.
Goed, hoeveel van jullie kunnen een machine ontwerpen die 14nm chips kan maken ? Zonder enige formele opleiding ? Gooi je pc maar snel weg, want die is ook niet gemaakt door gezond boerenverstand. |
Citaat:
Je kan er overal mee naartoe. Wat soepelere regels... meer winst .... zoef en ze zijn weg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen schande. |
Citaat:
Waarom gebruik je een i7 als een 386 al bestond ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik mag ook nu niet klagen. Ik krijg elke maand een gratis belastingvrij loon. Ik moet mij nergens meer over verantwoorden. En al de rest mogen ze houden, zelfs mijn pensioen (dat toch peanuts zal zijn). Maar ik werk dan ook niet meer van 9to5. Gewoon niet meer (voor de staat) ;) |
Citaat:
Citaat:
Kies zelf (stom voorbeeld maar wel werkelijkheid) : 300.000 euro mogen ophoesten of de controleur 50.000 euro geven en met zekerheid weten dat zolang hij op zijn dienst zit en niet met pensioen gaat geen controles meer krijgen. |
Citaat:
Citaat:
|
Wat zou er moeten pikken? Ik wil Tavek zijn leven niet. Ik zie dat al voor mij : hij zegt kindergeld dus een bende klein klootzakken rondom hem. En daar stopt dan het mooie leven al :D En ik zal misschien de verkeerden kennen. Maar ik ken weinig mensen die in loondienst werken. Want meestal zijn dat de zielige zeikerds van de groep.
|
Citaat:
Citaat:
't Is in jouw geval zoals met de frietjes van McCain: 't zijn zij die er het minst over spreken die er het meest van eten :). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be