![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Kijk maar naar Everytime, hij doet alsof hij het concept 'het zelfbeschikkingsrecht der volkeren' niet begrijpt. Misschien begrijpt hij het echt niet vanuit zijn imperialistische waandenkwereld, ik verschiet van niets meer. Het zal een bitter ontwaken zijn uit zijn dromen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tja, zonder gemeenschap zal zelfbeschikking echt wel moeilijk worden he Everytime, je "eis" lijkt me dan zonder voorwerp ... |
Citaat:
http://www.memoire60-70.be/Chronique_1966_1972/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vorige week ben ik gaan kijken naar RSCA-RCGenk. Ik heb al onze bekerfinales gezien in het Koning Boudewijnstadion (4keer en 4 keer gewonnen met RCGenk +2keer met Thor Waterschei en 2keer gewonnen), ik rijd minstens 1 keer per jaar met de moto rond en door Brussel (altijd op een (mooie) zondag) en mis zelden de Kerstmarkt. ps Ik kom minstens 2 keer per jaar in het Zuid-station alwaar ik overstap op de internationale trein naar Amsterdam. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar maak je geen illusies, Jan Jambon zal uw opzet door de Politie laten uitéén knuppelen zoals hij met die truckers gedaan heeft. |
Citaat:
Maar je komt nooit of te nimmer in Brussel....maakt geen deel uit van het verenigingsleven of wat dan ook.....behalve wat staan roepen en Brullen op een voetbaltribune weet of ken je d'r niks Maar goed jij kunt blijkbaar nog alles en veel ....behalve werken he uierhanger. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be