![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Het neemt echter niet weg dat de positie van De Ruyver als zogenaamde expert zeer twijfelachtig was. Die kerel is in feite gewoon een O VLDer. |
Citaat:
Ik dacht niet onmiddellijk aan beledigingen, omdat die voor zover ik weet nog niet strafrechtelijk kunnen worden vervolgd. De echt wel zinnige dingen die ik over Laurette Onkelinx zou willen zeggen, zijn bij wet verboden. We kunnen het er eventueel eens bij een pot en een pint over hebben, in een huis van vertrouwen waar de Staatsveiligheid nooit komt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
CDH eerst met de verklaring van dat de ontruimingsplannen in zaventem enkel in het nederlands bestaan. De PS voelt de bui hangen, jarenlang een PS beleid in Molenbeek dat Belgie recentelijk in een niet zo goed daglicht stelde. Het feit dat een iemand op de politie schiet met een kalasnikov als een "fait d'hivers" catalogeren (burgemeester van brussel PS) Die gast heeft zich dus opgeblazen in een metrostation. In feite moet men heel de PS aanklagen, en dat is nu wat de PS vreest dat zal gebeuren..... Dat de huidige oppositie in wallonie (PS - CDH ) het zo aan het spelen is , zou JOU als "VivelaBelgique" moeten bezorgd maken, maar neen je zit ze nog eens te verdedigen. Mij niet gelaten , liever een vlaanderen dan een belgie |
Citaat:
|
Citaat:
Communautair , daar ging het over, maar ja zoals gewoonlijk geen inhoudelijke post van jou. PS en CDH spelen een communautair spelletje met de doden die gevallen zijn in Zaventem en Maalbeek, ach ja ze zitten federaal in de oppositie dus het mag dan wel zekerst.... |
Citaat:
Is het voor jou aanvaardbaar om iemand die 4 jaar lang Onkelinx adviseerde als expert aan te duiden aan een parlementaire commissie ? |
Citaat:
Vindt jij dat ook niet intrigerend? |
Citaat:
|
Citaat:
Er de buik van vol hebben? Het gaat in die commissie over verantwoordelijkheden en als er 2 protagonisten (Onkelinx en De Ruyver) zijn die inside informatie hebben en mekaar blijkbaar niet lusten dan is dat toch een ideale gelegenheid om toegedekte potjes te openen? |
Citaat:
|
Citaat:
....en nogmaals ze maken er een communautaire rel van , dat zou jou de ogen moeten uitsteken, maar nogmaals daar geef je geen commentaar op..... Het is al vroeger gezegd geweest de "franstaligen" gaan in Belgie het spel opblazen....mij niet gelaten ViveLaBelgique! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/ar...itiek/1.463794 Zaken die aan het licht komen bij een parlementaire commissie kunnen niet doorgegeven worden aan het parket. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be