Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Meisje (14) uit Vorst slachtoffer van groepsverkrachting na chat op Facebook (https://forum.politics.be/showthread.php?t=232015)

hamac 29 mei 2016 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8119869)
dit is praat van een "echte man" ! :cheer::cheer:

Eerwraak. Waar zien we dat nog? :roll:

Libro 29 mei 2016 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8119860)
Ja hoeveel % in vergelijking .... :roll: t'zal een groot verschil zijn dat ben ik wel heel zekers ... mannen van langs hier weten hoe ze aan hun gerief kunnen geraken ,,,, die zijn ontwikkelder en een ander mentaliteit gewoon... tegen die ongeschoolde ongemanierde beesten vergeleken ..:roll:

Altijd hetzelfde liedje, hé muilekoek: de splinter in ons oog erbij sleuren om de balk in de ander zijn oog goed te praten.

Libro 29 mei 2016 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 8119925)
Eerwraak. Waar zien we dat nog? :roll:

Heeft niets met "eer"wraak te maken maar gewoon met wraak. De andere kant vermoordt al meisjes en vrouwen als ze nog maar zonder hoofddoek op straat komen of vriendelijk goeiedag zeggen aan de buurman.

Supe®Staaf 29 mei 2016 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8108614)
Oh! die FB is toch zo leuk?

Niet bijster slim om via chatkanalen, FB, Twitter of andere rotzooi een date proberen te 'versieren' wat niet belet dat de gebeurde feiten dienen goedgekeurd te worden.

Voordat FB en Twitter bestonden was het veel beter.
Toen werd er nooit verkracht.
:roll::roll::roll:

Mindset 29 mei 2016 16:08

Citaat:

BRON

Detail tekst:

Niet bijster slim om via chatkanalen, FB, Twitter of andere rotzooi een date proberen te 'versieren' wat niet belet dat de gebeurde feiten dienen goedgekeurd te worden.

Integendeel zelfs, wat gaan de 'daders' weer als straf krijgen?

Naar alle waarschijnlijkheid zal dat zijn: Ga nu maar naar huis jongens en braaf zijn hé en niet meer doen hé. :roll:

Het slachtoffer daar zal men zich niets van aantrekken en misschien zelfs de steen nog werpen zo van: zelf gezocht meisje.

De 'vermoedelijke of de daders' hun enige straf kan volgens mijn uiteraard bescheiden mening maar de volgende zijn:

Daarna geef je ze een briefje mee met de 'wijze' woorden: De rest van je leven ga je pissen als een vrouw, have fun! :cheer:

ik ben altijd voorstander geweest van een niet-definitieve chemische castratie voor migranten voor de duur van hun verblijf hier. Maar ja, dat was niet bijster poco. ;)

maar nu serieus.. zouden grote delen van de mannelijke wereldbevolking beter niet chemisch gecastreerd worden..?

Gipsy 29 mei 2016 16:29

Citaat:

BRON

:

Ik heb daar geen enkel probleem mee. Vroeger voor internet bestond ging je naar een disco bv om te jagen nu gaat het gemakkelijk via social sites. Het is een tijdsevolutie.

Mindset 29 mei 2016 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8120174)
Ik heb daar geen enkel probleem mee. Vroeger voor internet bestond ging je naar een disco bv om te jagen nu gaat het gemakkelijk via social sites. Het is een tijdsevolutie.

ja, maar in een discotheek wist je welk vlees je in de kuip had

Gamla 29 mei 2016 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8120174)

Ik had liever een meisje me aansprak of omgekeerd.

Meestal waren we uit hetzelfde dorp. We wisten wie de ouders waren.
Hadden ze wel een goede naam?

Universalia 29 mei 2016 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8109455)
Wel markant hoe die moslims een straffe wilde pisgeur hebben

Misschien is het wel zoals bij bepaalde diersoorten.

Daar zijn er ook bij die 'hun' terrein afplassen. 8O

Gipsy 29 mei 2016 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mindset (Bericht 8120175)
ja, maar in een discotheek wist je welk vlees je in de kuip had

Ach het was voor te poepen hé, niet om zware discussies met te voeren. Soms viel je op één waar je wat langer bijbleef maar doorgaans was het om de zak te legen in een liefst zo knappe mogelijk.

Eurosceptic 29 mei 2016 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8109297)
Ik neukte op mijn 13de met een meisje van 13 en dat is ondertussen 55 jaar geleden. Achterlijke mensen hebben zulke remmingen en blokkeringen als het over uiteindelijke gezonde sex gaat.

Waarschijnlijk in een gangbang waar de priester ook aan meedeed in die tijd.
Liefst nog op video. The truth shall set you free

Gipsy 30 mei 2016 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 8120720)
Waarschijnlijk in een gangbang waar de priester ook aan meedeed in die tijd.
Liefst nog op video. The truth shall set you free

Bij ons thuis op de zolder. Ik heb er helaas geen video van, wel een herinnering aan een zere fluit. We hebben elkaars bloemetje geplukt ergens wel romantisch.

Anna List 2 juni 2016 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8108722)
Pubers tussen 16 en 18 deden zo'n zaken vroeger nooit !
Misbruik maken van de naïviteit van een 14-jarig meisje ? Nooit !

Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat men de zaak maar blauw blauw moet laten.
Minstens naar de ouders toe een onderzoek naar de opvoedingssituatie.

(en voor de naïeven aan de andere kant: chemische castratie betekent pillen pakken. Als je stopt met pillen pakken, komt alles terug in de oude plooi - pardon my french -. En van pillen pakken valt je pietje ook niet af.
Voor zware volwassen seksuele delinquenten, pleit de Schoof dan ook voor fysieke castratie.)

.

lol
twas te denken ... Schoof die alles kapotrelativeert ...

t is toch maar een verkrachting hé Schoof, ttz minstens 4 eigenlijk, maar soit ...

dat kind verdient verder geen gerechtigheid omdat de opvoedingsstijl vd ouders Schoof mogelijkerwijze niet aanstaat ... geweldig goed bezig Schoof

Guinevere 3 juni 2016 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8108722)
Pubers tussen 16 en 18 deden zo'n zaken vroeger nooit !
Misbruik maken van de naïviteit van een 14-jarig meisje ? Nooit !

Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat men de zaak maar blauw blauw moet laten.
Minstens naar de ouders toe een onderzoek naar de opvoedingssituatie.

.

Vroeger nooit? Hoe kan u daar zo zeker van zijn?

Ik zou eerder stellen dat zulke zaken doorgaans niet gebeuren om voor de hand liggende redenen: kinderen worden opgevoed en krijgen normbesef mee. Jongens weten heus wel dat ze een meisje/vrouw niet moeten aandoen wat ze niet willen dat hun moeder, zus, vriendinnen,... overkomt.
En de meeste 14-jarige meisjes staan ook niet te springen voor een date met wildvreemden die ze op facebook leren kennen (sociale cirkel gaat voor lijkt me, te laf, enz)

Gamla 3 juni 2016 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8126001)

Ik zou eerder stellen dat zulke zaken doorgaans niet gebeuren om voor de hand liggende redenen: kinderen worden opgevoed en krijgen normbesef mee. Jongens weten heus wel dat ze een meisje/vrouw niet moeten aandoen wat ze niet willen dat hun moeder, zus, vriendinnen,... overkomt.
En de meeste 14-jarige meisjes staan ook niet te springen voor een date met wildvreemden die ze op facebook leren kennen (sociale cirkel gaat voor lijkt me, te laf, enz)

Stel nu eens. Vlaanderen is een onafhankelijk land. Dan ben je aangehouden natuurlijk.
Wat heb je dan ter verdediging te zeggen.

de vuile muilekoek 3 juni 2016 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8120005)
Altijd hetzelfde liedje, hé muilekoek: de splinter in ons oog erbij sleuren om de balk in de ander zijn oog goed te praten.

nu ben ik in de war ... geraakt ?

Hoomer 3 juni 2016 16:15

Citaat:

Ze kunnen natuurlijk allemaal zo slim niet zijn als gij. :-)

de vuile muilekoek 3 juni 2016 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8119450)
Het gaat hier over een meisje van 14 jaar!
Ik lees hier uitspraken van sommige mannelijke forummers : "Wijven", "deugd hebben", "pap in de mond geven", "hete slet"......8O8O ???
Ik mag hopen dat deze "heren" geen dochter hebben...

:lol::lol::lol: weet NieuwNoors als het over sex gaat zijn mannen wel direct hun pedalen kwijt :lol::lol:

Hoomer 3 juni 2016 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8126021)
:lol::lol::lol: weet NieuwNoors als het over sex gaat zijn mannen wel direct hun pedalen kwijt :lol::lol:

Is het niet de trappers?

Gipsy 3 juni 2016 16:22

Citaat:

So what, ik heb ook al een 13jarige gehad. Het spande lekker.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be