![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toen werd er nooit verkracht. :roll::roll::roll: |
Citaat:
ik ben altijd voorstander geweest van een niet-definitieve chemische castratie voor migranten voor de duur van hun verblijf hier. Maar ja, dat was niet bijster poco. ;) maar nu serieus.. zouden grote delen van de mannelijke wereldbevolking beter niet chemisch gecastreerd worden..? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Meestal waren we uit hetzelfde dorp. We wisten wie de ouders waren. Hadden ze wel een goede naam? |
Citaat:
Daar zijn er ook bij die 'hun' terrein afplassen. 8O |
Citaat:
|
Citaat:
Liefst nog op video. The truth shall set you free |
Citaat:
|
Citaat:
twas te denken ... Schoof die alles kapotrelativeert ... t is toch maar een verkrachting hé Schoof, ttz minstens 4 eigenlijk, maar soit ... dat kind verdient verder geen gerechtigheid omdat de opvoedingsstijl vd ouders Schoof mogelijkerwijze niet aanstaat ... geweldig goed bezig Schoof |
Citaat:
Ik zou eerder stellen dat zulke zaken doorgaans niet gebeuren om voor de hand liggende redenen: kinderen worden opgevoed en krijgen normbesef mee. Jongens weten heus wel dat ze een meisje/vrouw niet moeten aandoen wat ze niet willen dat hun moeder, zus, vriendinnen,... overkomt. En de meeste 14-jarige meisjes staan ook niet te springen voor een date met wildvreemden die ze op facebook leren kennen (sociale cirkel gaat voor lijkt me, te laf, enz) |
Citaat:
Wat heb je dan ter verdediging te zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be