![]() |
Citaat:
|
Is dit eigenlijk een onderwerp voor Binnenland Politiek?
Dit lijkt mij eerder een normaal einde aan een zielig kortstondig publiek bestaan. De mensen liggen van andere dingen wakker dan dat. We staan voor andere uitdagingen dan dat. Aaan de moderatoren om dit onderwerp te plaatsen in zijn context. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is het zwakke repliek dag vandaag of zo?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
<< Oh de tragedie...
|
Citaat:
|
Ik heb daar geen problemen mee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
... tja, en dan maar op het hoge paard klimmen en voor adoptierecht beginnen pleiten, want dat is toch zooooo correct, is het niet Rafke?
Maar als het aankomt op een stukje elementaire menselijkheid en respect voor een persoon, wiens mening je niet ligt, tja... Soms krijgen we de gelegenheid ook eens achter het maskertje te piepen. Want anoniem of niet, aan het andere eind van al die replies zit natuurlijk altijd wel een persoon van vlees en bloed te tokkelen. ... and I don't like what I read, this very instant, dearest. |
Citaat:
|
Citaat:
Zoals ik eerder al zei: voor een hypocriete reactie moet je niet bij mij wezen... |
Citaat:
|
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Musketo Is het zwakke repliek dag vandaag of zo? Blijkbaar wel... ge gebruikt zijn woorden in uw voordeel,een trukske dat gij wel meer toepast he [size=1]m[/size][size=2]afke[/size] |
Hey Arnold, waarom mag dit topic blijven bestaan terwijl dat van mij wordt gesloten? (ik was trouwens eerst!) ;) ;)
tssssssssssss |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be