![]() |
Citaat:
En wanneer viel exact het Rode leger hier binnen....? Ik heb iets gemist in de geschiedenisles... |
Citaat:
Niemand van die mohamedanen werkt, de kerels kennen 5 woorden Nederlands, hun vrouwen geen enkel, hoeft niet, komen toch nauwelijks buiten en als ze eens buiten mogen, hoeven ze niemand aan te spreken. Man zit meerdere maanden per jaar in buitenland; Marokko of Turkije, alwaar ze ook 'n huis of appartement hebben, betaald met dop- of OCMW-geld. Zo gaat dat er aan toe. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is niet de eerste keer dat Homans teruggefloten wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu wanneer het er op aankomt, zorg ik wel voor mezelf, maak u daar geen zorgen over. " Het" doet niet denken aan een tweede wereldoorlog, eerder aan stille kolonisering, wat een andere aanpak vraagt dan uw wilde fansasie over afgesneden borsten.Walgelijk trouwens ,uw gedachtengang. |
Citaat:
https://www.amazon.co.uk/Hellstorm-D...ords=hellstorm |
Citaat:
|
Citaat:
,maar als ze van onze sociale voorzieningen willen genieten , moeten ze wel willen integreren en dat kan enkel en alleen door Nederlands te leren. Voor wat ,hoort wat. |
Citaat:
Ik lees alvast nergens dat de eisen voor anderstaligen hoger zouden liggen. |
Citaat:
Maar ze komen toch om het werk te doen dat wij niet willen doen? |
Citaat:
tegen het feit dat nieuwkomers een baan moeten zoeken en zich integreren . En dat kan alleen als ze Nederlands kennen. .De Raad van State en het Europees hof zullen juist niets hier tegen kunnen inbrengen. |
Uiteraard is spa-groen tegen. Toen zij aan de macht waren werden nieuwkomers zomaar in peperdure vijf sterren hotels onder gebracht.
We moeten naar een Zwitsers systeem: van de minste tekenen van niet integratie verlies van alle rechten en geen kans meer om de nationaliteit te bekomen. |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens die interpretatie heeft elke miljonair recht op een sociale woning. Iedereen is gelijk voor de wet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
in de Groene Paddestoel van kabouter Flop:roll: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be