![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een schip heeft ook matrozen nodig. Maar een schip heeft geen 50 kapiteins nodig. En om de goede werking te garanderen... kapitein....enkelvoud matrozen...meervoud. |
Citaat:
Ik ben eens benieuwd voor de toekomst. Maar ze gaat er wel voor, ze is goed bezig en ze geeft er een lap op. http://www.tvl.be/nieuws/hasseltse-b...cus-plan-38216 |
Citaat:
EDIT: En vermits de meeste mensen dan nog moeten doorrijden naar station of werk, is een fiets totaal geen oplossing. |
Citaat:
|
Citaat:
En om welke reden is de fiets totaal geen oplossing? Ik zie dagelijks honderden fietsers in het station van Waregem toekomen om daar dan de trein te nemen. |
Citaat:
|
Citaat:
Deze weg is ook opgenomen in de prioriteitenlijst van Ben Weyts. Het is een gewestweg, die over meerdere gemeentes loopt en drie dorpskernen kruist. Geen gemakkelijk dossier, dat kan ik u vertellen. Bomen weg? Veel protest. Fietspad achter de bomen? Aan beide kanten ligt een gracht, veel protest, wegens gevaar voor overstroming. Gracht verplaatsen? Nog meer bomen weg (een groot gedeelte bos), nog meer protest. enz... |
Citaat:
En wat heeft het buiten een meeting of vergadering of gemeenteraad opgebracht? Antwoord...juist niks. En dan toch blijven beweren dat u hard werkt.:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zou hier ook perfect kunnen, maar zoals gezegd, er zijn teveel actiegroepen. Kijk vandaag in de krant waar Bourgeois uithaalt naar de talrijke actiegroepen die al sinds 1971 (A24) de plannen om Houthalen Helchteren te ontsluiten, tegengaan. Een beetje natuurgebied opofferen is veel erger dan inwoners slechte lucht te laten inademen. Neem een voorbeeld aan Nederland, meer bepaald Maastricht, 22 meter onder de grond kan je aan 100 kilometer per uur door Maastricht. Plaatselijk verkeer kan een etappe hoger aan 80 kilometer per uur rijden en op de bovengrond is er plaats voor boompjes, plantjes, parkjes, heel plaatselijke auto's, de fietsers en de voetgangers. Een dubbeldektunnel werd daar in amper 6 jaar gebouwd, vandaag, 16-12-2016 gaat die open. |
Citaat:
Waarom eigenlijk? U heeft er niks mee te maken maar toch doet u het. Waarom eigenlijk?:oops: |
Citaat:
U betaald geen kloten voor mijn werk, zelfs niet voor dat van u. |
Citaat:
En ik betaal wel want ik betaal belastingen. Bewijs iedere maand op mijn loonfiche. Bewijst u maar eens dat ik niks betaal, dat kan u niet. Maar ik kan wel bewijzen dat ik betaal. Denk daar nu maar eens over na.:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: En ik betaal wel voor uw werk want met 'mijn' belastingsgeld worden de wegen onderhouden en die wegen gebruikt u voor 'uw' werk.:-) |
Citaat:
Niveau 3de leerjaar. |
Belastingen betalen met belastinggeld.
Daar komen er veel naar kijken! |
Citaat:
Belastingsgeld betalen van mijn loon waar ik hard voor heb gewerkt. Iedere maand het bewijs, zwart op wit, op mijn loonfiche. Brutoloon - belastingen betaald = netto loon. AUB en het is graag gedaan. |
Citaat:
Ik schrijf dat dus niet hé. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be