Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Zevende couplet: twijfels over visum-gezin in Aleppo (https://forum.politics.be/showthread.php?t=236466)

Xenophon 28 december 2016 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8331191)
Had vreemdelingenzaken in oktober een visum geweigerd mét een uitleg waarom de voorwaarden van art. 3 EVRM niet waren vervuld, had heel het verdere verhaal met dwangsom en al niet gebeurd.

Maar er moest een symbooldossier worden gevonden om op de VB-flank zieltjes terug te halen.

En dus gebeurde hetgeen er is gebeurd.

Dat kan toch geen kwaad? Hoeveel mensen staan er hier constant te roepen dat de N-VA traditio's geworden zijn?

Dus dan is het toch goed dat de traditio's (de N-VA) grote hoeveelheden stemmen halen?

Henri1 28 december 2016 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8331204)
Dat kan toch geen kwaad? Hoeveel mensen staan er hier constant te roepen dat de N-VA traditio's geworden zijn?

Dus dan is het toch goed dat de traditio's (de N-VA) grote hoeveelheden stemmen halen?

Het zijn zelfs echte Belgen geworden aan Jan (Jambon) zijn reactie's tijdens het jaaroverzicht te horen.

Xenophon 28 december 2016 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 8331205)
Het zijn zelfs echte Belgen geworden aan Jan (Jambon) zijn reactie's tijdens het jaaroverzicht te horen.

Welja, dat bedoel ik nu, dan is het toch excellent voor u dat ze veel stemmen halen?

Edit: heb een stukje gezien van dat overzicht. Ik weet natuurlijk niet hoe men dat geknipt en geplakt heeft, maar ik had de indruk dat hij beter eerst een whiskey of twee had gedronken, hij gaf soms ronduit verkeerde/domme antwoorden en houdingen ten beste.

Henri1 28 december 2016 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8331216)
Welja, dat bedoel ik nu, dan is het toch excellent voor u dat ze veel stemmen halen?

Naar verluidt is die monsterscore al afgekalfd.

Anna List 28 december 2016 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 8331221)

oei, wie gaat er België dan recht houden de volgende regeringsvorming...

Karel Martel B 28 december 2016 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 8331221)

Vroeger was het nog holderdebolder de berg af, nu is het "afgekalfd"

Bobke 28 december 2016 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8331179)
Ik heb nooit beweerd dat die familie ten gronde gelijk had.

Wel dat de staatssecretaris en zijn partij deze zaak hebben gebruikt om wat stemmen bij het VB terug te halen. Hoe? Door een zaak die in alle stilte ook op geen visum had kunnen uitdraaien uit de hand te laten lopen en er een mediaspektakel rond te organiseren. En nu nog een keer info uit het dossier in de pers lekken.

Ik dacht dat madam de barones en haar advokate naar de pers gestapt waren.

Bobke 28 december 2016 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8331191)
Had vreemdelingenzaken in oktober een visum geweigerd mét een uitleg waarom de voorwaarden van art. 3 EVRM niet waren vervuld, had heel het verdere verhaal met dwangsom en al niet gebeurd.

Maar er moest een symbooldossier worden gevonden om op de VB-flank zieltjes terug te halen.

En dus gebeurde hetgeen er is gebeurd.

Wist de rechter dat zelf niet?

Eduard Khil 28 december 2016 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8331241)
Ik dacht dat madam de barones en haar advokate naar de pers gestapt waren.

inderdaad, en nu vliegt die boomerang terug in hun linkse tronie :lol:

dalibor 28 december 2016 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8331246)
Wist de rechter dat zelf niet?

Hoe bedoel je?

Zucht 28 december 2016 16:09

Dit was toch duiderlijk een valstrik. Die van N-VA hebben die arme vluchteling verteld dat hij via India in Australië kon geraken, terwijl ze zich voor zijn advocate uitgaven . BDW heeft zich daar in India dan voorgedaan als mensensmokkelaar om zo de vluchteling in de val te lokken en alles aan de pers door te geven. Klaar als een klontje.

Bobke 28 december 2016 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8331258)
Hoe bedoel je?

waarom de voorwaarden van art. 3 EVRM niet waren vervuld

dalibor 28 december 2016 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8331269)
waarom de voorwaarden van art. 3 EVRM niet waren vervuld

De rechter, of beter - de RVV - stelde dat de beslissing van Vreemdelingenzaken niet inging op art .3 van het EVRM en dat ze op dat punt onvolledig was. Daarmee zei de RVV twee dingen: dat art. 3 EVRM wel degelijk van toepassing is, en dat de overheid die toets moest maken. Vreemdelingenzaken was daarop verplicht opnieuw een beslissing te nemen. Het resultaat van die toets hoefde niet te zijn dat een humanitair visum werd toegekend.

In plaats van dat te doen bleef Vreemdelingenzaken zwijgen over art. 3 EVRM.

quercus 28 december 2016 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE (Bericht 8330967)
Is gewoon een triestig geval die zeker een grote sloef thuis heeft. Haar man, ik zou er bijna medelijden mee krijgen. Maar die zal denken beter seks met zoiets dan geen seks :D

Misschien is ze in het domein van de seks buitengewoon bedreven en bezorgt ze haar partner buitengewone orgastische hoogtes.

quercus 28 december 2016 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8331075)
Allez gij, ik vind die just heel erotisch ...

Geef ze mij ene nacht, en 's ochtends koopt ze een lidkaart van de nva, met alles er op en er aan.

Proficiat Schoof, u moet beschikken over buitengewone seks-technische kwaliteiten... 8O

Bobke 28 december 2016 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8331278)
De rechter, of beter - de RVV - stelde dat de beslissing van Vreemdelingenzaken niet inging op art .3 van het EVRM en dat ze op dat punt onvolledig was. Daarmee zei de RVV twee dingen: dat art. 3 EVRM wel degelijk van toepassing is, en dat de overheid die toets moest maken. Vreemdelingenzaken was daarop verplicht opnieuw een beslissing te nemen. Het resultaat van die toets hoefde niet te zijn dat een humanitair visum werd toegekend.

In plaats van dat te doen bleef Vreemdelingenzaken zwijgen over art. 3 EVRM.

Ik heb begrepen dat Vreemdelingenzaken beweerde dat art.3 niet van toepassing was.
De toekomst zal het uitwijzen.

quercus 28 december 2016 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8331222)
oei, wie gaat er België dan recht houden de volgende regeringsvorming...

Daarvoor wordt gerekend op "un sauveur" uit Wallonië. Die zal ervoor zorgen dat we opnieuw vertoeven "ien e koete sfeer".

Zeus 28 december 2016 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 8330858)
Nu heb ik niet de gewoonte om op de man (in dit geval op de vrouw) te spelen maar als ik de uitdrukking op het gezicht van Advocate Mieke Van den Broeck bekijk krijg ik koude rillingen . De blik van een giftig roofdier. Die heeft gewoon een griezelige uitstraling. Ze moest eens met een Psycho filmaker spreken, misschien heeft ze daar een toekomst. Telkens prijs ik me gelukkig dat is daar toevallig niet mee getrouwd ben.

Mieke doet mij altijd een beetje denken aan Renée Zellweger

Renée

Mieke

Henri1 28 december 2016 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8331316)
Mieke doet mij altijd een beetje denken aan Renée Zellweger

Renée

Mieke

Exploded view versie ?

Amon_Re 28 december 2016 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8331157)
Nu bekijk je het van de kant van de journalist, en dat klopt.

Vermits het niet de advocaat en de familie zelf zullen zijn die deze info hebben aangeleverd, resten er nog twee mogelijkheden. Een ambtenaar bij Vreemdelingenzaken of het kabinet van de staatssecretaris.

Of politieke tegenstanders van Assad, of IS, of whatever. De échte vraag is: klopt het allemaal?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be