subocaj |
27 januari 2017 17:56 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List
(Bericht 8359493)
ik probeer me zo weinig mogelijk druk te maken in de dingen die ik niet kan veranderen.
ikzelf heb drie niet elektrische fietsen, en maak me idd ook dezelfde bedenking telkens ik een elektrische fiets zie.
anderzijds, als mijn schoonouders geen elektrische fietsen hadden, gebruikten ze een auto voor vrijwel al hun verplaatsingen, nu doen ze zelfs tamelijk grote verplaatsingen soms met die e-fiets.
Alle verplaatsingen minder dan 20 km doe ik met mijn scootmobiel en zoals iedereen weet is die ook elektrisch aangedreven.
en van hier zien of niet, gij gaat ne nieuwe wagen kopen met betere milieunormen, of veel betalen. het gaat niet op dat al die boerkes van de parking hier Antwerpen komen vervuilen zonder ervoor te betalen hé ! ;-)
|
De kracht van verandering in de mensen hun portemonnee leegmaken, verandert niets aan de luchtvervuiling, net zo weinig als zuivere Siberische lucht kopen, om hier de vervuiling tegen te gaan.
Het is gewoon weer een belasting die de politieke bonzen weer kunnen gebruiken om zichzelf en hun vriendjes verder te helpen.
Trouwens ik vermijd alle steden, teveel graaiende windbuilen aan de macht.
Achterlijkheid van mensen is grenzeloos.
|