![]() |
Het lijkt mij dat Bracke nu meer dan genoeg door de mangel is gehaald. Ik ben geen fan van hem maar dit is gewoonweg buiten proportie opgeblazen met de bedoeling de hele N-VA te beschadigen.
Dat hij geen lijsttrekker zou worden in Gent was nogal logisch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neem uw wensen niet voor werkelijkheid aan. |
Citaat:
Wat zou BDW aan Elke Sleurs hebben moeten beloven ? Door een stap opzij te doen verzaakt zij aan een wedde van 10.000 euro netto per maand, om terug te vallen op haar parlementaire wedde van 5.700 euro netto. Het kan niet anders dan dat daar iets tegenover gezet is... |
Citaat:
|
Citaat:
Als je ziet wat een Flahaut of Decroo allemaal uitstak, dan is Bracke feitelijk nog een koorknaapje. De operatie van de sossen is alvast geslaagd: hij is beschadigd en weg in Gent. Op meer hopen ze daar waarschijnlijk niet, ze zijn ook realistisch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het wel heel jammer dat Siegfried de gentse lijst niet gaat trekken in 2018. Zo een competente en integere mens... :-( |
Citaat:
Maar ze hebben het de tegenstanders wel zéér gemakkelijk gemaakt. Eerst jaren staan roepen dat alle andere politieke partijen bestaan uit zakkenvullers, cumulards en geparachutteerde wanabees en dan hetzelfde doen, dat kan tegen je gebruikt worden, dat is waar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en nu zou Bracke helemaal niet betaald geweest zijn door Telenet terwijl hij Kamervoorzitter is?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be