Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   PS-kopstukken lieten documenten vervalsen en verdwijnen in Publifinaffaire (https://forum.politics.be/showthread.php?t=237729)

demonen 9 maart 2017 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 8400954)
Demonen, de beroepsleugenaar. BDW raakt al 5 jaar geen druppel alcohol meer aan.

Bart De Wever heeft gezegd dat hij "wat dokters alcoholisme noemen" heeft!!!
Iemand die alcoholist is mag nooit meer drinken anders hervalt hij onmiddellijk!
Hoe is het met de "ziekte" van Homans?

demonen 9 maart 2017 16:51

Citaat:

De Wever heeft tijdelijke problemen gehad met zijn gewicht en de daarbij horende drank. Hij heeft ze overwonnen. Jij gaat jouw problemen nooit overwinnen, liegen en de mensen bedriegen lijken wel genetisch bepaald.

Heeft Karina De Wever "haar angst om te werken" reeds overwonnen?
Ook cold turkey?

Pandareus 9 maart 2017 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8400931)
we zullen zien wat er uiteindelijk uit volgt, maar het is wel een zeer raar verhaal.

Zet dit in een stationsroman en niemand leest het want te ongeloofwaardig.

Als ik de eerste artikelenreeks over Ogeo Fund met moreau in de hoofdrol, en de antwerpse fratsen van joeri dillen herlees, vraag ik me ook af of wij wel in een normaal land leven hoor.
Maar hier kan Moreau toch nooit ongeschonden uitkomen.

Anselmo 9 maart 2017 17:02

Citaat:

Demonen, de beroepsleugenaar. BDW raakt al 5 jaar geen druppel alcohol meer aan. Verschillende forummers hebben deze leugen, die je hardnekkig blijft herhalen, reeds weerlegd. Een "cold turkey" is dus uitgesloten.

De Wever heeft tijdelijke problemen gehad met zijn gewicht en de daarbij horende drank. Hij heeft ze overwonnen. Jij gaat jouw problemen nooit overwinnen, liegen en de mensen bedriegen lijken wel genetisch bepaald.

De verwijzing naar het alcoholisme was overdrachtelijk bedoeld.
Zoals een alcoholist, die zijn verslaving heeft overwonnen en nooit nog een druppel alcohol mag aanraken om niet te hervallen, heeft BDW zijn vroeger eetpatroon volledig moeten laten vallen om niet opnieuw in de verleiding te komen.

Maar dat hebben sommige "slimmeriken" nog altijd niet door.

Het is trouwens strek dat ik deze draad dit soort persoonlijke zaken ten berde komen.

robert t 9 maart 2017 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 8400961)
Heeft Karina De Wever "haar angst om te werken" reeds overwonnen?
Ook cold turkey?

Ik ken deze dame niet. Jij denkt vermoedelijk dat ze familie van Bart is. Toch alweer een opmerking met bedenkelijke insinuaties.

marie daenen 9 maart 2017 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8400962)
Als ik de eerste artikelenreeks over Ogeo Fund met moreau in de hoofdrol, en de antwerpse fratsen van joeri dillen herlees, vraag ik me ook af of wij wel in een normaal land leven hoor.

Oh, ze kunnen hem wegpromoveren... zou het kunnen dat die man teveel weet en dat ze hem dus niet durven aanpakken zoals het in een rechtstaat hoort want dan zouden er wel eens velen met hem hun biezen mogen pakken.

Of zoiets als Van Cauwenbergh in de tijd.... die man wist dat hem geen haar op zijn hoofd zou gekrengt worden toen hij, gedwongen vrijwillig een stapje opzij zette...
we kennen het liedje van 'heb vertrouwen in justitie' en 'justitie heeft tijd nodig om alles behoorlijk en nauwgezet uit te pluizen', 'we mogen vooral de zaak niet overhaasten' en na twintig jaar proceduren voor de schijn, als geen enkele brave kleine sos die man nog kent dan wordt hij wegens verjaring vrij gesproken...

Alleen weet hij dat vandaag al... Ten minste als hij meewerkt...
Anders zouden er wel eens nog veel meer lijken uit de kast kunnen rollen...

robert t 9 maart 2017 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 8400971)
De verwijzing naar het alcoholisme was overdrachtelijk bedoeld.

Ik begrijp je opmerking niet.
Citaat:

Zoals een alcoholist, die zijn verslaving heeft overwonnen en nooit nog een druppel alcohol mag aanraken om niet te hervallen, heeft BDW zijn vroeger eetpatroon volledig moeten laten vallen om niet opnieuw in de verleiding te komen.
Ken je het boek "Het regime van Bart De Wever" door C. Huybrechts? Daarin klinkt het wel even anders. Tijdens medische testen was BDW tot het besef gekomen dat hij 50 kg te veel woog. Hij heeft toen een zeer drastisch dieet gevolgd dat hem op twee jaar tijd 50 kg deed vermageren. Een alcoholist is hij nooit geweest, wel een stevige drinker. Trouwens, wanneer je dit dieet volgt is alcoholgebruik absoluut verboden.

Citaat:

Maar dat hebben sommige "slimmeriken" nog altijd niet door.
D�*t betwijfel ik ten zeerste. Eén bepaalde slimmerik weet het wel maar blijft er zijn eigen interpretatie aan geven.

Citaat:

Het is trouwens strek dat ik deze draad dit soort persoonlijke zaken ten berde komen.
Juist.

Hypochonder 9 maart 2017 17:38

Citaat:

Altijd die Crombez achtige neiging om naar Antwerpen te verwijzen als het over de criminele waalse sossen gaat.

DewareJakob 9 maart 2017 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 8400882)
Ik kom uit de privésector, voor U een verre onbekende wereld!
Dus nee ik ben geen statutair maar we gaan van jullie wel werknemers maken!
Dan kunt ge samen met De Wever "cold turkey" gaan : hij voor de drank en jij om 20 verlofdagen per jaar te aanvaarden (en een uiterst klein pensioen).

Bent U contractueel?
Of toch statutair?

Eén uur en 34 minuten voor De Wever zijn naam valt. Even weg naar de bakker waarschijnlijk. :roll::roll:

Anselmo 9 maart 2017 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 8400988)
Ik begrijp je opmerking niet.

Bedoeld werd zoals een alcoholist mag BDW nooit in zijn oude eetgewoontes vervallen, ook niet voor maar een enkele keer, want dan is hij opnieuw vertrokken.
Maar een alcoholist was hij inderdaad vroeger ook niet.

Garry 9 maart 2017 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 8400847)
50 personeelsleden, 4 direktieleden (allen politici) die samen 1 miljoen per jaar graaien.
Overal waar er geld vd belastingsbetalers te beheren valt duikt het uitschot op.
En op uitschot kleeft geen kleur of taal!!!
Ze duiken overal op : in Gent, Luik, Charleroi, Antwerpen, Hasselt, ...

Allemaal de schuld van het VB. Al die postjes onbetaald maken, puur en alleen om de eer en enklel een onkostenvergoeding in verhouding tot hun aantal verplaatsingen en daadwerkelijk gespendeerde uren.

Vrijheideerst 9 maart 2017 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 8401026)
Allemaal de schuld van het VB. Al die postjes onbetaald maken, puur en alleen om de eer en enklel een onkostenvergoeding in verhouding tot hun aantal verplaatsingen en daadwerkelijk gespendeerde uren.

Het VB, bestaat dat nog?

demonen 9 maart 2017 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 8400972)
Ik ken deze dame niet. Jij denkt vermoedelijk dat ze familie van Bart is. Toch alweer een opmerking met bedenkelijke insinuaties.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/gb01hrcoh

Iedereen kent de werkschuwe zus van Bart De Wever. Zij is gaan schuilen in de Waalse bossen voor de VDAB toen de N-VA nog een 1-manspartij was.

dalibor 9 maart 2017 19:37

Citaat:

Dat hoofdstuk van die stationsroman is nog niet echt aangesneden, maar we wachten met belangstelling.

dalibor 9 maart 2017 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 8400973)
Oh, ze kunnen hem wegpromoveren... zou het kunnen dat die man teveel weet en dat ze hem dus niet durven aanpakken zoals het in een rechtstaat hoort want dan zouden er wel eens velen met hem hun biezen mogen pakken.

Of zoiets als Van Cauwenbergh in de tijd.... die man wist dat hem geen haar op zijn hoofd zou gekrengt worden toen hij, gedwongen vrijwillig een stapje opzij zette...
we kennen het liedje van 'heb vertrouwen in justitie' en 'justitie heeft tijd nodig om alles behoorlijk en nauwgezet uit te pluizen', 'we mogen vooral de zaak niet overhaasten' en na twintig jaar proceduren voor de schijn, als geen enkele brave kleine sos die man nog kent dan wordt hij wegens verjaring vrij gesproken...

Alleen weet hij dat vandaag al... Ten minste als hij meewerkt...
Anders zouden er wel eens nog veel meer lijken uit de kast kunnen rollen...

Zeker weten. Joeri Dillen is al weggepromoveerd naar iets in de gemeenteadministratie in Grobbendonk.

Mar zijn fratsen als kabinetschef zijn niet vergeten.

Dadeemelee 9 maart 2017 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8401054)
Zeker weten. Joeri Dillen is al weggepromoveerd naar iets in de gemeenteadministratie in Grobbendonk.

Mar zijn fratsen als kabinetschef zijn niet vergeten.

Is dat de Porsche man?

dalibor 9 maart 2017 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8401056)
Is dat de Porsche man?

Nee, dat is een andere.

Joeri Dillen is kabinetsmedewerker geweest van Van Campenhout en De Wever. Vooral bezig met vastgoedzaken, en ook nog gewerkt bij Land Invest Group, dat op vreemde wijze de Renaultsite in Antwerpen verwierf. Land Invest Group dat voor zijn projecten financiën verwerft bij Ogeo Fund, een Waals pensioenfonds.

Werd daarna als de bliksem door De Wever uit zijn functie ontheven.

Is zo zenuwachtig geworden over de artikelen van Apache dat hij ze heeft gedagvaard.

http://www.vvoj.nl/2016/10/27/achter...versus-apache/

Die man met de Porsche is Joy Donné.

Knuppel 9 maart 2017 20:29

Het kon niet missen. Er een ontslagen kabinetchef van De Wever bijsleuren als het over PS-kopstukken gaat die documenten lieten vervalsen en verdwijnen in de Publifinaffaire.

dalibor 9 maart 2017 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8401086)
Het kon niet missen. Er een ontslagen kabinetchef van De Wever bijsleuren als het over PS-kopstukken gaat die documenten lieten vervalsen en verdwijnen in de Publifinaffaire.

Tja. De link Patrick Moreau is er dan ook. Iedereen kan hier iedereen onprettige feiten in herinnering brengen nietwaar?

Laat me uw geheugen opfrissen.

http://derijkstebelgen.be/nieuws/pau...-invest-group/

Eyjafjallajökull 9 maart 2017 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8401090)
Tja. De link Patrick Moreau is er dan ook. Iedereen kan hier iedereen onprettige feiten in herinnering brengen nietwaar?

Laat me uw geheugen opfrissen.

http://derijkstebelgen.be/nieuws/pau...-invest-group/

En heb je daar ook een procureur- generaal die in een parlementaire commissie komt verklaren dat er documenten vervalst en vernietigd zijn ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be